جکوزی بادی هیدروجت بست وی

bestway 54144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی هیدروجت محصولی بسیار با کیفیت می باشد که توسط شرکت معتبر بست وی تولید شده است، این جکوزی از دیواره های بسیار ضخیمی ساخته شده است که در برابر دما مقاومت بسیار خوبی دارد به علاوه با استفاده از تنظیمات دما و فشا آب از بخش کنترلی کنار جکوزی کنترل بسیار خوبی بر شرایط موجود آن خواهید داشت. این جکوزی از رنگ بسیار زیبای سرمه ای ساخته شده ولی قسمت داخلی آن برای افزایش زیبایی به رنگ سفید مزین شده است. 

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن67.6 کیلوگرم
جنس بدنهTriTech
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 864 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر

جکوزی بادی هیدروجت بست وی

جکوزی بادی هیدروجت محصولی با کیفیت ساخت بالا و طراحی مناسب از شرکت بست وی برای استفاده سنین بزرگسال به منظور تفریحات آبی و بخصوص آب درمانی بوده که قابل استفاده در فضای باز و بسه خواهد بود. این جکوزی پیش ساخته به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و یا جمع کردن بوده و امکان حمل و استفاده در ویلا و یا با غ ها را خواهد داشت تا از بزرگترین مزیت های ممکن نسبت به جکوزی های بتنی و سنتی برخوردار باشد. این محصول نیز همانند دیگر مدل های تولید شده از جکوزی های پیش ساخته دارای لوازم جانبی مهمی بوده که موجب رفع نیاز مصرف کنندگان در زمان استفاده از آن خواهد شد. وجود تمامی ویژگی های یک جکوزی بتنی در یک جکوزی بادی آن هم با قیمتی مقرون به صرفه موجب شده تا بهترین انتخاب مصرف کنندگان برای آب درمانی در مکان های مختلفی باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

 

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت بدنه جکوزی بادی هیدروجت بست وی به صورت گرد بوده که از رایج ترین ساختار بدنه صورت گرفته در جکوزی های بادی می باشد. طراحی سطح رویه قسمت داخلی به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در زمان نشستن در داخل آن به خوبی اعضای بدن را پوشش دهد تا در نتیجه موجب ایجاد محلی راحت برای استفاده شود. در داخل آن چند دریچه مخصوص آب تعبیه شده که یکی از آنها برای تخلیه آب و دیگری برای عبور دادن آب از دستگاه هیتر و بازگشت آن به داخل جکوزی می باشد. گفتنی است که دو دستگیره مخصوص نیز به شکل سرخود در قسمت بیرونی بدنه تعبیه شده تا حمل آن در حالت خالی از آب به راحتی صورت گیرد. همانطور که اشاره کردیم این محصول به همراه خود یک دستگاه هیتر داشته که علاوه بر گرم کردن آن امکان تنظیم فشار و تصفیه آب را نیز خواهد داشت. دستگاهی با تنظیمات دیجیتالی که توسط برق شهری کار کرده و پس از راه اندازی جکوزی به بدنه اصلی وصل خواهد شد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های جدید در این جکوزی پیش ساخته می توان به کف بادی مواج آن اشاره کرد تا محلی نرم و راحت برای استفاده فراهم سازد.

  

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه که از مهمترین آیتم های خرید و استفاده از این نوع محصولات بادی و پیش ساخته محسوب شده در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این جکوزی نیز ساخته شده از جنس پلاستیک  PVC و برزنت بوده که از ساختار بدنه مقاوم و با کیفیتی بهره مند می باشد. بدنه ای که دارای ضخامت خوبی بوده تا در برابر دما و فشار آب مقاومت لازم را داشته باشد. با وجود این که جنس بدنه این کالا ضخامت بالایی داشته انعطاف بالایی نیز دارد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته باشد. قابلیتی که امکان حمل آسوده در هر مکانی را توسط هر نوع وسیله نقلیه ای فراهم می سازد. این نوع جنس بدنه در تمامی جکوزی های بادی پیش ساخته به کار برده شده به همین دلیل تمامی آنها قابلیت استفاده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب را خواهند داشت. این نوع جنس بدنه مزیت دیگری دارد که موجب جلوگیری از استفاده یک باره از جکوزی های پیش ساخته می شود که آن مزیت قابلیت تعمیر آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی می باشد.

   

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

جکوزی بادی هیدروجت بست وی دارای ابعاد (قطر: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 2 الی 3 می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این محصول بوده که تمام قسمت های باد شده را شامل می شود بنابراین ابعاد مفید فضای داخلی مقداری کمتر از ابعاد کلی خواهد بود. البته زمانی که این محصول را جمع کنید ابعاد ذکر شده آن بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا قسمت لبه بدنه بدنه اما عمق مفید این جکوزی حدود 5 الی 10 سانتی متر برای جلوگیری از سر ریز شدن آب کمتر خواهد بود. طبق این ابعاد ظرفیت آب این محصول 795 لیتر بوده که مقداری بسیار مناسب برای آن محسوب می شود زیرا هنگام نشستن داخل آن به خوبی اعضای بدن را در بر خواهد گرفت. وزن این جکوزی پیش ساخته در حالت پر شده از آب 864 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی آن به 67.6 کیلوگرم خواهد رسید که علاوه بر لوازم همراه خود بیشتر شامل بدنه اصلی می شود.

سایر ویژگی ها و امکانات

از مهمترین ویژگی های این جکوزی بادی در راه اندازی و جمع کردن سریع آن که توسط پمپ های باد انجام شده خواهد بود. همچنین داشتن دستگاهی سه کاره با قابلیت تنظیم گرما ، فشار آب و تصفیه آب موجب تکمیل این جکوزی پیش ساخته از نظر استفاده شده است. همراه این کالا یک زیر انداز و درپوش مخصوص قرار داده شده تا برای مراقبت های بیشتر از جکوزی استفاده شود. گفتنی است که درپوش مخصوص آن قابلیت وصل شدن به بدنه اصلی توسط قفل های پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه را داشته تا از حرکت های اضفی دور بماند. برای تصفیه بهتر آب درون بدنه قرص کلر و مخزن شناور قرص کلر قرار داده شده در زمانی که استفاده ای از جکوزی نداشتید با استفاده از قرص ها در آب موجب پاک سازی و تصفیه بهتر آن شود. علاوه بر این یک DVD آموزش تصویری در بسته بندی جکوزی هیدروجت قرار داده شده تا به راحتی امکان نصب و راه اندازی آن توسط خریدار و مصرف کننده فراهم باشد. تمامی لوازم های جانبی همراه این جکوزی توسط شرکت اینتکس ضمانت شده و بدنه اصلی نیز دارای ضمانت یک هفته و مهلت تست خواهد بود.

   

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...