جکوزی بادی پیش ساخته

intex 28408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
46,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی پیش ساخته گرد اینتکس یکی از بهترین و جذاب ترین محصول بادی برای سرگرمی های آبی بزرگسالان و همچنین کودکان. محصولی ساخته شده از جنس PVC دولایه بسیار مقاوم و با کیفیت که قابلیت تحمل آب های با دمای بالا و پایین را دارد. از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به داشتن پمپ تصفیه و همچنین پمپ باد سرخود اشاره کرد.

جکوزی بادی اینتکس پیش ساخته با دوام و مقاومت بالا ، بسیار زیبا ، مورد استفاده در منزل و فضای بیرون از خانه ، برند intex ، رنگ قهوه ای با لوازم کامل و پمپ در وب سایت فروش جکوزی بادی و پیش ساخته تهران اینتکس ، قطر : 216 سانتی متر ، ارتفاع 71 سانتی متر (عمق مفید 65 سانتی متر ) دارای پمپ آب (پمپ کمبو همراه با تانکر مخصوص) زیرانداز و درپوش جکوزی (از جنس پلاستیک و روکش آن از pvc) ابعاد بسته بندی 62*115*50 سانتی متر ( 1 کارتن قابل حمل ) وزن پکیج 51.6 کیلوگرم حجم آبگیری 1098 لیتر. 

موضوع مقاله : جکوزی بادی پیش ساخته

جکوزی ها بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین مکان ها برای تفریحات آبی هستند و شاید بسیاری از افراد استفاده از جکوزی را به استخر ها ترجیح دهند ، برای اینکه در جکوزی ها شما آب گرم خواهید داشت و این شرایط می تواند برای ریلکس کردن ، استراحت و یا آب درمانی شما بسیار عالی باشد ، به همین دلیل است که شاید به فکر ساخت و یا خرید جکوزی باشید . از سوی دیگر جکوزی ها به دلیل کوچک بودنشان و نیاز نداشتن به یک فضا و ابعاد بزرگ ، در حال حاضر بسیار محبوب هستند و شما می توانید حتی در صورت داشتن یک فضای کوچک یک جکوزی احداث کنید و یا یک جکوزی بادی پیش ساخته خریداری کنید که در این مقاله نیز قصد داریم تا شما را با این نسل جدید جکوزی های خانگی آشنا کنیم تا در صورت تمایل به خرید آن ها بتوانید با اطلاعات کامل تری خرید خود را انجام دهید . جکوزی بادی پیش ساخته به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارد ، امروزه بسیار بیشتر از سایر جکوزی های دیگر محبوب شده اند که بیشتر به آن ها اشاره خواهیم کرد تا شما نیز بتوانید یک راهنمایی بسیار خوب و ارزشمندی را از فروشگاه اینتکس داشته باشید . 


چرا به این نوع جکوزی ها جکوزی بادی پیش ساخته گفته می شود ؟ اگر در رابطه با جکوزی بادی پیش ساخته تحقیق انجام داده باشید و یا تصاویر آن را مشاهده کرده باشید ، متوجه خواهید شد که این جکوزی ها به صورت بادی ساخته شده اند و بدنه آن ها به صورت بادی است ، به همین دلیل نیز به آن ها جکوزی بادی گفته می شود . امروزه بسیاری از وسیله ها به صورت بادی طراحی می شوند که از شاخص ترین آن ها می توان به استخر بادی ، تشک بادی ، تخت خواب بادی ، کاناپه بادی ، مبل بادی ، قایق بادی و ... اشاره کرد که تمامی آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . یکی از دلیل هایی که باعث شده است تا بسیاری از این محصولات به صورت بادی طراحی شوند ، سهولت در جابجایی آن ها و استفاده از آن ها می باشد . برای همین شما استفاده بسیار راحت تری از جکوزی بادی پیش ساخته خود خواهید داشت و می توانید به سرعت آن را راه اندازی کنید و حتی در هر جایی که دوست دارید ان ها را راه اندازی و استفاده کنید . بنابراین فرقی ندارد که شما دوست دارید جکوزی را در حیاط راه اندازی کنید و یا در داخل حمام و حتی پشت بام خانه . 

کیفیتی که در ساخت جکوزی های بادی وجود دارد ، باعث شده است تا این محصولات انتخاب خوب و صحیحی برای مشتریان باشد . برای اینکه برند های بزرگی در دنیا این محصولات بادی را تولید می کنند که سابقه درخشانی را دارند و توانسته اند در تولیدات این محصولات موفق ظاهر شوند ، برای همین شما نیز می توانید با اطمینان بیشتری از جکوزی بادی پیش ساخته استفاده کنید . برند هایی مانند اینتکس و بست وی بزرگترین شرکت هایی هستند که تولید جکوزی بادی پیش ساخته و سایر محصولات بادی را در کارنامه دارند و می توان گفت که بیشتر بازار را محصولات این دو شرکت احاطه کرده اند و هر دو برند های اورجینال در این محصولات شناخته می شوند . معمولا این دو برند برای ساختن جکوزی های بادی خود از پی وی سی برزنتی و بسیار مقاوم و ضخیم استفاده می کند . این جنس برای اینکه کاملا ضد آب است یکی از گزینه های فوق العاده خوب برای ساخت جکوزی می باشد . برای همین اگر در میان جکوزی ها جستجویی داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که این جنس بیشترین استفاده را در ساخت جکوزی بادی و حتی سایر محصولات بادی دارد . 

چند لایه بودن بدنه جکوزی بادی پیش ساخته آن را بسیار مقاوم کرده است تا بادی بودن محصول چندان به چشم نیاید و محصول بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاومت خوبی را داشته باشد . این لایه ها کاملا ضد آب هستند و برای همین است که در ساخت جکوزی بادی پیش ساخته از آن استفاده شده است . و اما شاید یکی از مهم ترین دلایل کیفیت بسیار خوب و دوام عالی در برابر دماهای بالای آب می باشد . بدنه جکوزی بادی می تواند تا دمای 40 درجه سانتی گراد و حتی بالاتر را نیز تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید . دلیل پیش ساخته بودن این محصولات و معروف بودن جکوزی های بادی به جکوزی های پیش ساخته نیز ، همین کیفیت بسیار بالا و طراحی از پیش انجام شده آن ها می باشد که شامل تمامی لوازم مورد نیاز جکوزی بوده و برای همین شاید دیگر نیازی نباشد که هزینه های دیگری را بپردازید . برای همین می توانید به بهترین شکل از جکوزی بادی پیش ساخته استفاده کرده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنید . 

از جمله وسیله هایی که در کنار جکوزی های بادی وجود دارد و آن را تکمیل کرده است ، می توانیم به مواردی همچون داشتن گرمکن آب جکوزی اشاره کنیم ، این دستگاه که با نام هیتر نیز شناخته میشود ، در واقع باعث گرم شدن آب جکوزی شده و روش کارکرد آن با انرژی برق است ، لذا شما می توانید آن را از طریق سیمی که دارد به برق متصل کنید تا به این روش بتواند آب عبوری از خود را گرم کرده و دوباره به داخل جکوزی باز گرداند . بدین ترتیب شما یک جکوزی بادی پیش ساخته ای را خواهید داشت که آب داخل آن گرم است . با توجه به ویژگی هایی که جکوزی های بادی به خصوص جکوزی های بادی جدید دارند از طریق صفحه نمایشی که برای این محصولات استفاده شده است ، نسبت به دما و سایر اطلاعات جکوزی بادی مطلع شده و آن را به وسیله کلید های کنترلی پیشرفته تنظیم نمایید . شما می توانید دمای جکوزی را حتی ثابت نگهدارید که این کار را می توانید به سیستم گرمایشی اتوماتیک جکوزی های بادی بسپارید . با توجه به این موارد است که گفته می شود جکوزی های بادی یک جکوزی پیش ساخته و بسیار هوشمند هستند که تنها تفاوتشان در بدنه می باشد که به صورت بادی است . 

برای این جکوزی ها حتی پمپ تصفیه آب نیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید برای تمیز کردن آب داخل جکوزی از این پمپ های تصفیه آب استفاده کنید که متناسب با حجم و ظرفیت آب داخل جکوزی دارد . این پمپ علاوه بر اینکه می تواند آب داخل جکوزی را تصویه کند ، می تواند باعث جریان آب در داخل جکوزی شده و شرایط بهتری را برای آب جکوزی رقم زده و باعث شود که آب داخل جکوزی به صورت جوشان دیده شود . از سوی دیگر برخی از جکوزی های بادی دارای فناوری ماساژ هستند که به کمک قدرت آب ورودی از طریق پمپ ها صورت گرفته و شما می توانید اینگونه خود را در داخل جکوزی های بادی ماساژ داده و از این سیستم نهایت استفاده را ببرید . جکوزی های بادی بیشتر به صورت یعنی جکوزی بادی دو نفره و جکوزی بادی چهار نفره ساخته می شوند ، برای همین شما می توانید این محصولات را به دلخواه خود خریداری کنید . قیمت جکوزی بادی پیش ساخته چهار نفره برای اینکه ابعاد بزرگتری را دارد و سیستم قوی تری در آن پیاده شده است ، مطمعنا کمی بالا تر از قیمت جکوزی بادی دو نفره می باشد . تنوع این محصولات بسیار زیاد است و شما می توانید برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و بیشتر مدل ها را مشاهده کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب1098 ليتر
قطر216 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپسرخود
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

جکوزی بادی پیش ساخته

جکوزی بادی پیش ساخته قطعا یکی از مواردی است که اگر افراد به دنبال خرید یک جکوزی برای استفاده در داخل منزل و یا فضاهای دلخواه دیگر باشند پیشنهاد می شود. این محصول با توجه به دارا بودن امکانات فوق العاده متنوعی که دارد باعث شده تا خیلی از افراد اقدام به خرید ان کنند. با توجه به این نکته و با توجه به فروش فوق العاده این محصول در این مدت سعی داریم تا در این مقاله به صورت کامل خصوصیات و ویژگی های مهم این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

اولین بخش از این مقاله به بحث ظاهری و ساختار این محصول تعلق می گیرد. این نکته بسیار حائز اهمیت است که محصولی که شما قصد خرید آن را دارید از نظر ظاهری چه ویژگی هایی را دارا باشد. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که این محصول در اولین نگاه از نظر ساختار دارای یک طراحی گرد می باشد. همین نکته کافی است تا خیلی از افراد این جکوزی را یک محصول زیبا و خاص در نظر بگیرند. نکته بعدی که باید در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم بحث رنگ بندی این جکوزی است. در واقع این جکوزی با توجه به رنگ قهوه ای که دارد باعث شده تا در میان جکوزی های تولید شده در بازار یک کالای خوش رنگ به حساب بیاید. در همین رابطه نیز می توان به این مسئله هم اشاره کنیم که این قهوه ای بودن رنگ جکوزی تنها به دور تا دور این محصول تعلق می گیرد و لبه بالایی این جکوزی و هم چنین بخش های داخلی این محصول به صورت یکدست سفید و ساده تولید شده است.

دیگر ویژگی مهم این محصول بحث شیار دار بودن بدنه اصلی و بخش های داخلی این جکوزی است که این شیار ها هم باعث زیباتر شدن طراحی این جکوزی شده و هم فضای نرم و راحتی را برای فرد در داخل محیا می کند. این شیار ها در واقع باعث می شود تا فردی که در داخل این جکوزی قرار دارد بتواند با تکیه دادن به این محصول یک محیط  راحت را در اختیار داشته باشد که قطعا باعث می شود تا کمر فرد در آرمانی ترین و راحت ترین حالت ممکن قرار بگیرد.

علاوه بر این ها این جکوزی در بخش بیرونی خود دارای دستگیره های در هر دو سمت برای حمل و نقل این کالا می باشد که اگر قصد جا به جایی این محصول را داشته باشید می توانید به ساده ترین شکل ممکن با در دست گرفتن این دستگیره ها این جکوزی را جا به جا نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که فضایی جهت اتصال لوله ها و شلنگ های مورد نیاز برای تخلیه این محصول و هم چنین برای پر کردن آب داخلی این جکوزی هم بر روی بدنه و بخش های بیرونی این جکوزی تعبیه شده است که از مزایای این محصول به شمار می رود.

هم چنین این جکوزی دارای یک عدد تصفیه آب هم می باشد که به سادگی در بخش کناری این محصول جای گرفته و می توانید با روشن کردن ان و تنظیم این وسیله به سادگی از تصفیه شدن آب داخلی این جکوزی اطمینان حاصل نمایید. البته این جکوزی دارای یک عدد نمایشگر هم می باشد که شما قادر خواهید بود تا به صورت دستی با تنظیم آن بهترین حالت ممکن برای دمای آب ، مقدار پمپاژ آب و هم چنین ست کردن تایم برای خاموش شدن و اتومات کردن این محصول را در سریع ترین زمان ممکن تنظیم کنید.

این موارد همگی از مهم ترین خصوصیات این محصول می باشد که قطعا در هنگام خرید همه این نکات بسیار مهم و اساسی بوده و نیاز خواهید داشت تا با علم به همین موارد خرید خود را انجام دهید. در خصوص ابعاد و سایر ویژگی های این محصول هم پیشنهاد می کنیم تا حتما به جدول توضیحات این محصول سر زده و هم چنین dvd آموزشی و دفترچه راهنمای این جکوزی را هم مشاهده کنید تا بتوانید جکوزی بادی پیش ساخته را با علم کامل به ویژگی ها و هم چنین جزئیات این محصول از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...