جکوزی بادی گرد جدید بست وی

bestway 54286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی گرد جدید بست وی یک محصول مقاوم و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که با بهره مندی از ساختاری گرد و همین طور بدنه ای فوق العاده مقاوم به بازار عرضه شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه و رویه اصلی این جکوزی تولید شده از نوع PVC می باشد که فوق العاده ضخیم بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید. این محصول هم چنین با پمپ و ولتاژ 220 ولت کار می کند که مناسب برای استفاده در ایران خواهد بود. هم چنین بهره مندی از ظرفیت اب و فضای داخلی ایده ال و مناسبی که این جکوزی دارد هم سبب شده تا 2 الی 4 نفر بتوانند در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنند. نکته مهم دیگری که باید به ان اشاره کنیم دارا بودن نمایشگر دیجیتال و لمسی بر روی این جکوزی می باشد که به راحتی می توانید قابلیت سیستم ایرجت و ماساژ این جکوزی ، تایمر خاموش و روشن شدن این محصول و همین طور تنظیم گرما و دمای اب و فعال شدن فیلتر اب را هم به راحتی ست کرده و از این جکوزی در شرایط معقول خود بهره مند شوید. این محصول هم چنین دارای دستگیره های حمل و نقل هم می باشد که جا به جایی ان را قبل از پر شدن اب راحت کرده است.

نوعگرد
ظرفيت آب669 ليتر
قطر180 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن32.7 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 696 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

جکوزی بادی گرد جدید بست وی

قطعا افرادی که قصد انتخاب یک جکوزی بادی را دارند همیشه با پیشنهادات گوناگونی مواجه می شوند. در همین رابطه نیز همواره افرادی که جکوزی های بادی را به فروش می رسانند سعی می کنند تا بهترین پیشنهاد را به مشتریان خود داده و راهنمایی کامل و جامعی را هم در مورد محصول انتخاب شده به افراد بدهند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که یکی از محصولات فوق العاده دیگری که قصد داریم در این مقاله به ان بپردازیم جکوزی بادی گرد جدید بست وی می باشد که پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید....

اولین خصوصیت این محصول جنس بدنه و کیفیت این محصول می باشد که قطعا نکته ای فوق العاده مهم و حیاتی به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا با بهره مندی از رویه ای از جنس PVC طراحی و تولید شده است. این رویه فوق العاده مقاوم می باشد به گونه ای که افرادی که این محصول را خریداری کرده اند از ان رضایت خاطر داشته اند. در همین خصوص نیز می توانیم عنوان کنیم که ضخامت لایه های این جکوزی به گونه ای است که به هیچ عنوان به سادگی دچار اسیب نخواهد شد.

نکته مهم دیگر نیز در خصوص این جکوزی بهره مندی از یک طرح و نقش زیبا و جذاب بر روی بدنه اصلی این کالا می باشد. شما می توانید بر روی بخش بیرونی این جکوزی طرح های شطرنجی با طیف رنگی خاکستری و تا حدودی قهوه ای را هم مشاهده نمایید که باعث شده تا یک محصول کاملا زیبا را شاهد باشیم. هم چنین باید عنوان کنیم که ساختار این جکوزی به صورت گرد بوده ورویه اصلی این محصول هم دقیقا طرح بخش های کناری این کالا را به خود می بیند که این عامل هم قطعا در انتخاب این محصول اثر گذار خواهد بود. هم چنین باید عنوان کنیم که بخش داخلی این جکوزی از رنگ سفید و یکدست و ساده شکل گرفته است که در کنار طرح دار بودن بخش بیرونی این محصول یک ترکیب فوق العاده را شاهد خواهیم بود.

دیگر نکته ای که باید در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم بهره مندی ازیک سیستم هوشمند و دیجیتالی در کنار این جکوزی بادی می باشد که قطعا نکته ای بسیار مهم و ابزار کار اصلی شما برای تنظیمات و ست کردن بهترین کارایی این جکوزی می باشد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این سیستم در کنار این جکوزی قرار گرفته است که دارای یک عدد نمایشگر دیجیتال بوده و با استفاده از ان شما می توانید تمامی سیستم های داخلی این جکوزی را تنظیم کنید. برای مثال مهم ترین ویژگی این جکوزی دمای اب داخلی ان می باشد که تنها با لمس یک دکمه شما می توانید این محصول را تا دمای 40 درجه نیز افزایش داده و با خیال راحت و در یک فضای گرم از این محصول استفاده کنید. دیگر ویژگی این محصول هم دارا بودن سیستم هوشمند استفاده بهینه از این کالاست که شما می توانید در مواقعی که قصد استفاده از این جکوزی را در آن واحد ندارید ولی می خواهید دمای اب سرد نشده و در چند ساعت اینده از ان استفاده کنید ، با تنظیم سیستم هوشمند این محصول به راحتی این کار را انجام داده و این جکوزی را در کمترین مقدار انرژی برق روشن نگه دارید.

بخش های داخلی این جکوزی هم به صورت مواج تولید شده است که در کنار سیستم ایرجت و هیدروجت این جکوزی سبب شده تا قطعا در حین استفاده از این محصول نرمی ، راحتی و لذت را تجربه نموده و ار خرید خود پشیمان نشوید. این محصول قابلیت نصب در داخل منزل ، حیاط ، ویلا ، باغ و یا هر فضای دیگری را دارا می باشد که باید با توجه به ابعاد این محصول و فضای موجود در محلی که قصد استفاده از این جکوزی را در ان دارید اقدام به خرید این محصول کنید. هم چنین بهره مندی از یک قیمت ایده ال و همین طور ویژگی های فوق العاده ای که جکوزی بادی گرد جدید بست وی دارا می باشد باعث شده تا با خیال راحت ان را از نمایندگی محصولات بادی خریداری کرده و در اختیار داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...