جکوزی پیش ساخته بادی مدل وگاس

Bestway 54112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی پیش ساخته بادی از سری محصولات Lady-Z-Spa می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید می شود. این جکوزی با نام وگاس، از دیواره های ضخیم ترکیبی از چند لایه PVC و برزنت ساخته شده و برای استفاده در شرایط مختلف و جایگزی کردن با جکوزی های بتنی سنتی منااسب است. از ویژگی های اصلی این محصول می توان به تنظیم دیجیتالی دمای آب، فشار آب و... از طریق صفحه دیجیتالی لمسی و قابلیت حمل و جابجایی آن اشاره کرد. ظرفیت این جکوزی 848 لیتر بوده و با توجه به ابعاد آن 4 تا 6 نفر می توانند به صورت همزمان استفاده کنند. 

نوعگرد
ظرفيت آب935 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع61 سانتي متر
وزن38.1 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگردارد
نوع نمایشگردیجیتالی - لمسی
زيراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 966 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر

جکوزی پیش ساخته بادی مدل وگاس

جکوزی پیش ساخته بادی وگاس یکی از جدید ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی بخصوص آب درمانی تولید و عرضه شده است. این محصول دارای ویژگی های بسیار خوبی در خود بوده که هر مصرف کننده را مجاب به خرید این کالا خواهد کرد. زیرا ویژگی های موجود در جکوزی های پیش ساخته در کنار داشتن قیمتی مناسب و مقرون به صرفه باعث افزایش محبوبیت و فروش آنها شده است. این جکوزی بادی با الگو برداری از جکوزی های بتنی و سنتی باعث شده تا استفاده از آن برای بیمارانی همچون بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مفید باشد. اصولا جکوزی های بادی به دلیل حجم کم در حالت جمع شده و امکان استفاده در مکان های مختلف باعث شده تا همیشه فروش خوبی داشته باشند. در ادامه برای آشنایی با جزئیات ساخت این محصول به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت بدنه این محصول مانند مدل های قبلی به صورت گرد بوده که از طراحی مواج در قسمت داخل بدنه بهره مند می باشد. طراحی مواج صورت گرفته در فضای داخل موجب شده تا باعث در بر گرفتن اعضای بدن شده تا در نهایت محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. همچنین در دیواره بیرونی دو دستگیره مخصوص حمل تعبیه شده که می توان به راحتی این کالا را در حالت باد شده و خالی از آب به هر مکان مورد نظری حمل کرد. این جکوزی بادی یک دریچه مخصوص تخلیه آب داشته تا در کمترین زمان باعث تخلیه آب درون این محصول شود. همچنین چند دریچه مخصوص آب داخل بدنه در نظر گرفته شده تا با وصل شدن به دستگاه هیتر برای گرم و تصفیه شدن آب استفاده شود. اما دستگاه هیتر این جکوزی مانند دیگر جکوزی های پیش ساخته بادی علاوه بر گرم کردن آب جکوزی امکان تنظیم فشار آب و تصفیه آب توسط فیلتر های کاغذی قابل تعویض را خواهد داشت. این دستگاه دیجیتالی توسط برق شهری کار کرده و پس از راه اندازی بدنه اصلی به جکوزی وصل می شود.

جنس بدنه جکوزی

جکوزی بادی وگاس بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC و برزنت بوده که با ترکیب یکدیگر بدنه ای مقاوم و ضخیم را ایجاد کرده است. بدنه ای که دارای مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بدنه ای که با وجود کیفیت و ضخامت بالا از انعطاف خوبی برخوردار بوده تا برای جا به جایی و حمل آسوده تر در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این نوع جنس بدنه نسبت به بسیاری از محصولات بادی دارای مقاومت بالاتری بوده که امری طبیعی برای یک جکوزی پیش ساخته به دلیل نگهداری آب گرم در خود می باشد. همچنین لایه های تشکیل دهنده داخل بدنه نیز از نوع PVC دو لایه و ضخیم بوده تا موجب افزایش استحکام بدنه در برابر عواملی مانند فشار آب و تیکه دادن شود. از قابلیت های خوب ای نوع جنس بدنه تعمیر شدن آن پس از آسیب دیدن می باشد. بنابراین هیچ جای نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این نوع محصولات وجود نخواهد داشت.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای جکوزی پیش ساخته وگاس بست وی در نظر گرفته شده معادل (قطر: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 2 الی 3 نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این محصول بوده که تمام قسمت های باد شده را نیز شامل خواهد شد. به همین دلیل ابعاد فضای داخلی مقداری کمتر از ابعاد کلی خواهد بود. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا لبه استخر بوده و نشان دهنده عمق آن نخواهد بود بلکه عمق مفید این جکوزی حدود 5 الی 10 سانتی متر برای جلوگیری از سر ریز شدن آب کمتر خواهد بود. به نسبت این ابعاد و عمق مفید ظرفیت آب این محصول 935 لیتر بوده که مقداری بسیار مناسب برای در بر گرفتن بدن مصرف کنندگان در حالت نشسته خواهد بود. وزن این کالا در حالت پر شده از آب 966 کیلوگرم و وزن بسته بندی آن نیز با احتساب لوازم جانبی همراه خود به 38.1 کیلوگرم خواهد رسید.

ویژگی ها و امکانت

از ویژگی های بسیار کاربردی و پر مزیت این جکوزی بادی می توان به راه اندازی و جمع کردن در کمترین زمان ، قابلیت استفاده در فضای باز ، قابلیت حمل توسط انواع وسیله های نقلیه و داشتن قیمتی مقرون به صرفه اشاره نمود. تمامی این ویژگی ها در کنار داشتن قیمتی ارزان نسبت به جکوزی های بتنی و سنتی باعث شده تا از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار باشند. اما از مهمترین لوازم جانبی قرار داده شده همراه این محصول می توان به قرص کلر و شناور مخصوص قرص کلر اشاره نمود. از این قرص ها برای تصفیه و پاک سازی دقیق تر آب جکوزی استفاده می شود. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از آن یک زیرانداز و یک درپوش با قابلیت قفل شدن روی بدنه در بسته بندی جکوزی وگاس قرار داده شده است. علاوه بر این برای اینکه مشکلی در راه اندازی و جمع کردن این جکوزی نداشته باشید یک DVD آموزش تصویری در آن قرار داده شده است. این جکوزی بادی با ضمانت توسط فروشگاه محصولات بادی اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...