زیر پایی جکوزی بادی با ارتفاع 25

bestway 58436

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیر پایی جکوزی بادی با ارتفاع 35 سانتی متر نوع کوچکتر زیر پایی بادی های مخصوص جکوزی های آماده بوده که برای استفاده آسوده تر از یک جکوزی بادی مورد استفاده قرار می گیرد. زیر پایی بادی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی جکوزی های بادی بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی بوده و از جنس PVC وینیل تولید شده است. بدنه ای با ضخامت بالا که از کیفیت بسیار خوبی بهره مند بوده و مقاومت بالایی در برابر برخورد نور و گرمای آفتاب و همچنین دمای مختلف آب خواهد داشت. از ویژگی های خوب این محصول طراحی مواج آن بوده که از سر خوردن به خوبی جلوگیری خواهد کرد. این محصول به وسیله انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

زیر پایی جکوزی بادی با ارتفاع 25 یکی از لوازم کاربردی برای جکوزی های خانگی می باشد که توسط برند بست وی تولید و روانه بازارهای جهانی شده است . این زیرپایی زیبا دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخودار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید زیرپایی جکوزی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل زیر پایی جکوزی بادی با ارتفاع 25 همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا کنیم .

زیرپایی جکوزی

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت منحنی و دارای بدنه ای مقاوت می باشد که به خوبی بسته به سایز جکوزی نیمی از جکوزی را شامل می شود و جلوه زیبایی را نیز به جکوزی شما می دهد . رویه این زیرپایی جکوزی به صورت مواج می باشد که علاوه بر ضد تعریق بودن به خوبی از سر خوردن شما جلوگیری می کند و این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . همچنین ارتفاع این محصول 25 سانتی متر می باشد که بسیار ایده آل بودن و دقیقا می تواند برای شما تداعی کننده پله ای برای جکوزی تان باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که یکی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی است و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد . دلیل استفاده متداول از پی وی سی در محصولات بادی ، کیفیت و مقاومت بالا درکنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد که آن را در میان هواداران محصولات بادی و همچنین تولید کنندگان به محبوبیت بالایی رسانده است . همچنین رویه مواج استفاده شده در ساخت این محصول از سر خوردن شما به خوبی جلوگیری به عمل آورده و امنیت استفاده از جکوزی را بالاتر می برد .

زیرپایی جکوزی

ابعاد ، وزن زیر پایی جکوزی :

ابعاد زیر پایی جکوزی بادی به مشخصات ( طول : 202 سانتی متر ، عرض : 45 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد و بسته به سایز جکوزی تان می تواند بخش یا نیمی از جکوزی را شامل شود . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 5کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید آن را از محیطی به محیط دیگر جا به جا نمایید .

جمع بندی :

زیر پایی جکوزی بادی با ارتفاع 25 یکی از محصولات برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی می باشد که علاوه بر استحکام بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . زیر پایی جکوزی بادی با ارتفاع 25 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

  • طول: 202 سانتی متر
  • عرض: 45 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • جنس بدنه از PVC وینیل
  • مناسب انواع جکوزی های بادی
  • محصول شرکت بست وی
  • دارای سطح رویه مواج
  • کد محصول: bestway 58436

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...