صندلی شنی دو نفره

bestway 43793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
3,800,000
32%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی دو نفره

صندلی شنی دو نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در جدیدترین و زیباترین طرح توسط فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . مواد داخلی این مبل شنی دو نفره از جنس یونولیت خرد شده  می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد تا در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست بدهد . جنس بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به هین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف و استفاده دو نفر همزمان می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود . صندلی شنی دو نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به طرح و رنگ های زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید صندلی شنی دو نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی شنی دو نفره می تواند گزینه بسیار مناسب و عالی برای آن دسته از افرادی باشد که به دنبال مبلی بزرگ و راحت هستند که بتوانند بر روی آن لم داده و دراز بکشند . بنابراین صندلی شنی دو نفره انتخاب خوبی برای آن ها خواهد بود تا بتوانند به صورت یک نفره و یا دو نفره از صندلی استفاده کنند و لذت ببرند . رنگ این مبل قابل تغییر است و شما می توانید قبل از خرید رنگ آن را سفارش دهید و حتی اگر صندلی شنی را خریداری کرده باشید ، می توانید مدتی بعد و پس از اینکه علاقه به تغییر رنگ مبل داشتید ، می توانید پارچه ای جدید برای مبل سفارش دهید و آن را به طور کلی تعویض کنید . با تعویض کردن رویه مبل ، در واقع شما مبلی با شکل و شمایل جدید خواهید داشت . 

لذت استراحت کردن را می توانید با صندلی شنی تجربه کنید ، تنها با یک بار امتحان کردن و نشستن بر روی صندلی شنی می توانید احساس خوشایند آن را تجربه کنید تا بلافاصله یک صندلی شنی برای خانه یا محل کار خود خریداری نمایید . قیمت صندلی شنی بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و چه بسا شما عزیزان با خرید مبل شنی از فروشگاه اینتکس ، به صورت مستقیم محصول را از تولیدی خریداری کرده و با تخفیفات ویژه تری نیز برخوردار خواهید شد . فروشگاه اینتکس انواع صندلی های شنی را به صورت تک و عمده به فروش می رساند ، برای همین شما عزیزان می توانید تعداد بیشتری از صندلی های شنی را به صورت یک جا سفارش دهید تا در اسرع وقت ، مبل شنی شما در سایز ، رنگ و طرح دلخواهتان تولید و سپس برای شما ارسال شود .  

نقد و بررسی صندلی شنی دو نفره

صندلی شنی دو نفره

اگر شما هم یکی از طلبه های خرید و استفاده از مبل ها و صندلی های شنی هستید پیشنهاد می کنیم تا صندلی شنی دو نفره را از دست ندهید. این کالا ظاهری فوق العاده خاص را دارا می باشد که سبب شده تا افراد به راحتی از ان استفاده کرده و از داشتن ان لدت ببرند. نوع ساخت و رنگ بندی های این محصول هم باعث شده تا قدرت انتخاب شما در هنگام خرید بالا رفته و بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. در همین خصوص و با توجه به نیاز مشتریان سعی کردیم تا این محصول را به صرت کامل برای شما شرح دهیم تا با خصوصیات ان به طور کلی اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات می توان گفت که مهم ترین ویژگی این محصول طراحی ان است که باعث شده تا از سایر محصولات به طور کلی جدا شده و منحصر به فرد تر از بقیه محصولات باشد. در همین خصوص هم باید گفتکه این کالا ظاهری مستطیلی شکل را به خود گرفته است. از این محصول می توانید در جلوی تلویزیون و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و در مواقع لزوم بر روی ان دراز هم بکشید که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. این صندلی شنی به صورت ساده و بدون هیچ گونه خصوصیت دیگری به بازار عرضه شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم به صورت نرم و راحت طراحی شده تا هیچ گونه اسیبی به شما وارد نکند. علاوه بر این ها این محصول در رنگ های گوناگون تولید و عرضه شده است که دست شما را در هنگام خرید و برای انتخاب رنگ دلخواهتان باز گذاشته است. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا ظاهر خوابیده این محصول و انعطاف پذیری بالای ان است که پس از هر بار نشستن و یا خوابیدن بر روی این محصول بیش از پیش شکل کامل تر و نرم تری را به خود می گیرد و با ارگونومی بدن شما منطبق خواهد شد.

جنس بدنه

قطعا جنس بدنه هم یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که در هنگام خرید به ان توجه خواهید نمود و جزو اولیوت های شما قرار خواهد گرفت. در همین خصوص نیز باید گفت که این محصول بدنه ای ساخته شده از نوع پارچه مخملی دارد و محتویات داخلی این کالا را هم یونولیت تشکیل داده است. هر دوی این ها از بهترین مواد ممکن بوده و قابلیت تعویض در صورت اسیب دیدن و خراب شدن را دارا هستند.

ابعاد و وزن

همان طور که گفته شد این صندلی شنی مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان می باشد. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا در طول 180 سانتی متر ، عرض 70 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 100 سانتی متر طراحی و تولید شده است. البته باید به این نکته هم اشاره نمود که ارتفاع این محصول تا بخش نشیمنگاه 50 سانتی متر می باشد. هم چنین وزن این محصول هم 10 کیلو گرم بوده و تا 180 کیلو گرم وزن را می توان به سادگی بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما پس از سفارش و خرید این محصول ان را به صورت اماده و درب منزل خود تحویل خواهید گرفت و تنها کافی است تا ان را در فضای دلخواه و مورد نظر خود قرار داده و از ان استفاده کنید. بیشترین نکته ای که در خصوص این محصول فوق العاده مهم و اساسی است نحوه مراقبت و نگهداری از این کالاست که باید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. در همین خصوص نیز باید گفت که می توانید به سادگی و با دور کردن این کالا از وسایل نوک تیز تا حدود زیادی این کار را ساده تر کنید. هم چنین باید از ضربه زدن و وارد کردن فشار بیش از اندازه هم به این محصول جلوگیری کنید. علاوه بر این ها شما می توانید با خیال راحت و بدون کوچک ترین مسئله ای این کالا در فضای خارج از خانه و در محیط باز هم قرار دهید و نگران تابش مستقیم نور خورشید به بدنه این محصول نباشید.

جمع بندی

صندلی شنی دو نفره یک محصول بی نظیر از نظر طراحی و ساخت می باشد که قابل شست و شو بوده و در صورت اسیب دیدن هم می توانید رویه و محتویات داخلی ان را تعویض نمایید. هم چنین این کالا با ضمانت دو ساله شرکت تهران اینتکس همراه خواهد بود که می توانید ان را با قیمت عالی از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 180 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...