قایق بادی استخری explorer 200

intex 58331

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر پرو 200 محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی و طرح چرم که از ظرفیت دو نفره بهره مند است. قایقی با رنگ بندی شاد و بدنه ای با کیفیت که توان استفاده از آن را در آب های آرام نیز می دهد. البته از این قایق می توان در استخر های مختلف بزرگ نیز استفاده کرد.

قایق بادی استخری اینتکس ، توضيحات محصول : قايق دو نفره بادی به ظرفيت ۹۵ کيلوگرم برای استفاده در استخر و آبهای آرام ساخته شده از PVC مقاوم و بادوام قابليت باد شدن کف قايق دارای دو مخزن مجزای هوا جعبه محصول محتوی پمپ کوچک دستی دو عدد پاروی ۱۱۰ سانتيمتری بسته مخصوص تعميرات.

همانطور که از نام این قایق بادی مشخص است ساخته شده در شرکت اینتکس و تحت لیسانس ایالات متحده است. وزن آن بسیار سبک بوده و با همین وزن می تواند تا ۱۳۰ کیلو گرم را تحمل کند که واقعا فوق العاده است و از میانگین وزن یک فرد بالغ بیشتر است. اگرچه این قایق برای استفاده در استخر می باشد ولی از آن می توانید در آبهای کم عمق و آرام نیز استفاده نمایید.

این قایق بادی با مدل اکسپلورر 200 یا explorer 200 یکی از قدیمی ترین و کوچکنرین قایق بادی اینتکس است که برای داخل استخر ، آبهایی که عمق کمتری دارند مناسب است و میتواند تحمل وزن دو نفر را داشته باشد ، میتوانید با بهترین و ارزان ترین قیمت این محصول جالب و جذاب را برای یک تفریح عالی خریداری نمایید.

  • طول:185 سانتی متر
  • عرض:94 سانتی متر
  • ارتفاع:41 سانتی متر
  • وزن بسته بندی:3 کیلوگرم
  • حنس بدنه:پی وی سی
  • جنس کف:پی وی سی بادی
  • تولید کارخانه:برند
  • تحمل وزن:130 کیلوگرم
  • پارو:دارد
  • پمپ باد:دارد
  • کیف حمل:ندارد

قایق بادی استخری

قایق بادی استخری اینتکس این قایق مناسب شما و یک دوست برای لذت بردن از آب است تمام قایق با سه اتاق هوا از جمله اتاق های کمکی داخلی در داخل بدنه اصلی ساخته شده است هنگامی که شما آماده برای رفتن می شوید می توانید پارو خود را در داخل قفل دوبل که در دو طرف قایق نصب شده قرار داده و این امر پارو زدن را برای شما آسان تر می کند شما به راحتی می توانید با این قایق در دریاچه و استخر و در امتداد یک رودخانه از آن استفاده کنید

این قایق دارای دو عدد پارو و یک عدد پمپ دستی است که هنگام فروش به خریدار تعلق می گیرد دارای طناب نجات و یک عدد جای دست جوش خورده در سمت جلوی قایق که هم برای لم دادن و دسته را گرفتن و راحتی بیشتر و هم برای بیرون کشیدن بهتر قایق از آب به کار برده شده است دارای سه محفظه است که در صورت خالی شدن یکی از محفظه ها به علت پر بودن اتاقک های دیگر باز هم شناور بر روی آب باقی خواهد ماند. در ادامه به بررسی قسمت های مختلف بدنه خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی بدنه قایق بادی استخری همانند بسیاری از قایق های بادی بوده که به صورت بیضی شکل می باشد. قسمت جلویی آن ضخامت بیشتری از نظر طراحی داشته تا نهایت تعادل را روی آب ایجاد کند. همچنین قسمت کف آن نیز به صورت بادشو بوده و از حالت مواج بهره مند می باشد تا هنگام نشستن در این قایق احساس ناراحتی نداشته باشید. روی لبه بدنه دو اهرم مخصوص نگهداری پارو تعبیه شده تا هنگام پارو زدن پاروی مورد نظر جا به جایی نداشته باشد. گفتنی است که برای بدنه اصلی و کف قایق هر کدام دریچه های باد مجزایی در نظر گرفته شده است. تمامی مدل های قایق های استخری اکسپلورر از طراحی و رنگ یکسانی برخوردار بوده و تنها در سایز با هم متفاوتند.

جنس بدنه قایق

جنس بدنه ای که برای این قایق بادی در نظر گرفته شده از نوع PVC طرح چرم و ضخیم با رویه برزنتی بوده که از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این بدنه در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. یکی از قابلیت های خوب جنس بدنه این قایق بادی داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در اندازه و حجم کمتر برای حمل آسوده می باشد. علاوه بر این هر گونه آسیبی که به این قایق وارد شود توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی شرکت اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. همانطور که در بخش طراحی بدنه اشاره کردیم این محصول در سه مدل از نظر ابعاد و ظرفیت تولید شده که همگی به دلیل جنس بدنه معمولی خود قابل استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

قایق بادی استخری که مدل متوسط قایق های بادی سری اکسپلورر شرکت اینتکس محسوب شده از ابعاد (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 94 سانتی متر ، ارتفاع: 41 سانتی متر) بهره برده که این ابعاد برای استفاده دو نفر مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل خواهد شد. زمانی که این قایق را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای دهید. این محصول دارای تحمل وزن 130 کیلوگرمی بوده که متناسب با جنس بدنه و ابعاد خود بوده و با مقدار باد شدن بدنه قایق رابطه مستقیم خواهد داشت زیرا هر چقدر باد قایق را بیشتر کنیم به دلیل فشار روی درز ها تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 3 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و قابل حمل محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ های بادی مخصوص محصولات بادی خواهید داشت. البته همراه این محصول یک پمپ باد سوزنی که کوچکترین نوع پمپ های باد دستی اینتکس محسوب شده قرار داده شده است اما برای اینکه این قایق را سریع تر و راحت تر باد کنید می توانید از پمپ های باد دستی بزرگ ، پمپ های باد پدالی و یا برقی فندکی استفاده نمایید تا علاوه بر پر کردن قابلیت مکش باد را به وسیله این دستگاه ها داشته باشید. دقت داشته باشید که بیش از حد به این قایق باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. بنابراین مقدار باد کردن این محصول یکی از مهمترین ورش های برای مراقبت و نگهداری از این کالا خواهد بود. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

قایق بادی استخری یکی از قایق های بادی سبک و ارزان برای استفاده در استخر های بادی بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده و دارای ظرفیت 2 نفره می باشد. این محصول دارای کف بادی برای نشستن راحت بوده و از یک پمپ باد سوزنی و یک جفت پاروی پلاستیکی بهره مند می باشد. این قایق در سه سایز مختلف تولید شده که می تواند برای سنین مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این کالا از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود..

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...