قایق بادی اینتکس 5 نفره اکسکروشن

intex 68325

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتکس 5 نفره اکسکروشن مدل intex 68325 , excursion 5, قایق بادی اورجینال اینتکس در مدلی جدیدتر از شرکت اینتکس محصولی با ظرفیت 5 نفره برای تفریحات آبی و ماهیگری در سطح دریاچه ها و رودخانه های آرام. محصولی که از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی طرح دار بسیار با کیفیت ساخته شده و در برابر ضربات سطحی و همچنین شرایط مختلف جوی مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی های این قایق نیز می توان به داشتن نشیمنگاه و تکیه گاه های بادی مجزا به همراه کف بادی اشاره نمود.

قایق بادی اینتکس 5 نفره اکسکروشن همراه با دو عدد پاروی آلومینیومی و یک عدد پمپ دستی رایگان ، محصول شرکت intex با کیفیت عالی و قیمت مناسب ، دارای جای لنسر ماهیگیری ، کوسن وسط ، دو عدد صندلی جلو و عقب ، ویک عدد کوسن وسط ، کیف مخصوص ماهیگیری ، کیف مخصوص حمل قایق بادی ، مناسب برای استفاده در دریا ، سد ، رودخانه های پر عمق ، و استخر های بزرگ ، این مدل قایق بادی اکسکروشن 5 را گارد ساحلی ایالات متحده مورد تایید قرار داده است ، و قابلیت نصب موتور تا 4 اسب بخار را دارد.

تمامی موارد عنوان شده در قسمت بالا به گونه ای عنوان شد که شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را به عنوان یک قایق بادی جذاب و تمام عیار بشناسید. حال باید عنوان کنیم که این محصول از نظر نوع ساختار هم تمامی استاندارد های لازم را رعایت کرده است. در واقع در آزمایشگاه شرکت اینتکس این محصول توانسته در مقابل تست ها و آزمایش های متعددی نمره قبولی را دریافت کرده و سربلند از این موارد خارج شود. هم چنین تمامی تست های نهایی و کنترل کیفیت را هم این قایق به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته است تا محصول نهایی با بهترین نوع کارایی و جنس به دست شما برسد.

در همین خصوص نیز سعی می کنیم تا در ادامه این مطلب به بهترین نکات و ارزشمند ترین مواردی که می توان در خصوص این قایق آگاهی کسب کرد اشاره کنیم که قبل از انتخاب و خرید سعی کنید تا یک انتخاب درست را انجام داده و با بهترین کارایی ممکن این قایق را در سبد خرید خود جای دهید.

کیفیت ، جنس بدنه و مقاومت

اولین نکته در خصوص قایق بادی اکسکروشن 5 نفره اینتکس و شاید مهم ترین نکته بحث کارایی ، جنس و کیفیت این محصول می باشد. در قسمت نقد و بررسی این محصول سعی کردیم تا به صورت کامل این قایق را برای شما شرح دهیم و با کیفیت بالای این محصول شما را آشنا کنیم. در اولین بخش از این محصول باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این محصول همان طور که می دانید و در جدول توضیحات این محصول هم درج شده است از نوع PVC برزنتی شکل گرفته است. این نوع جنس به گونه ای تولید شده که می توانید به راحتی و بدون نگرانی از این قایق در هر فضا و مکانی استفاده کنید.

نکته مهم در خصوص این جنس بحث ضخامت ان میباشد. معمولا در تولید بسیاری از محصولات بادی از همین جنس PVC استفاده می شود اما نکته ای که باعث خاص تر شدن یک کالای بادی می شود بحث ضخامت و همین طور بحث مقاومت آن محصول در شرایط سخت می باشد. در واقع محصول بادی شما باید این قابلیت را داشته باشد که به راحتی و با کوچک ترین برخوردی دچار آسیب نگردد. این نکته بسیار مهم است که این قایق با یک ضخامت فوق العاده روانه بازار شده و همین نکته در آب های آرام و در شرایط بحرانی بسیار به کمک شما خواهد آمد و قطعا از آسیب های سریع و جدی به این محصول جلوگیری به عمل می اورد.

بحث دیگر در خصوص این قایق مقاومت این محصول می باشد. در واقع شما در هنگام خرید باید به این مسئله هم توجه کنید که قایق انتخابی شما دارای چه مقاومتی بوده و به چه میزان قادر است تا در برابر تحمل وزن و فشار مقاومت داشته باشد. این سوال نیز جزو سوالات مهم و رایج در انتخاب محصول به شمار می رود. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که تحمل وزن 455 کیلو گرمی این قایق حاکی از ان دارد که این محصول فوق العاده مقاوم بوده و قادر است تا مقدار قابل توجهی وزن را بر روی خود تحمل کند که این نکته باعث شده تا این قایق اکسکروشن 5 نفره در مقایسه با سایر رقبای خود با قدرت از آن ها پیشی بگیرد.

ساختار ، تنوع رنگ بندی و ظاهر قایق

در بخش های دیگری از این مقاله سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید بحث رنگ بندی و نوع طراحی این محصول را برای شما مطرح کنیم. در این بخش اما باید به صورت کامل و با ذکر جزئیات بیشتری از این محصول شما را به صورت کامل با این کالا آشنا کنیم تا در هنگام خرید از نظر نوع طراحی این محصول هم خیالتان راحت شود. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که در کنار کیفیت فوق العاده این محصول که در مورد آن صحبت کردیم ، بخش ظاهری و همین طور ساختار طراحی و رنگ های استفاده شده در داخل این محصول هم فوق العاده حائز اهمیت خواهد بود.

در همین رابطه نیز می توان عنوان کرد که رنگ اصلی و قالب این قایق معمولا به صورت خاکستری می باشد. این رنگ به گونه ای تمام فضای داخلی این قایق و بخش های بیرونی این محصول را پوشش داده است که باعث شده تا این محصول به یک قایق پر طرفدار تبدیل گردد. این رنگ معمولا رنگی است که همه افراد با توجه به ابعاد این محصول و این که یک قایق بزرگسال می باشد آن را می پسندند. در کنار این رنگ نیز شرکت اینتکس سعی کرده تا زیبایی های ظاهری این محصول را بیش از پیش افزایش دهد و در همین رابطه نیز سعی کرده تا از رنگ های مشکی و همین طور آبی هم در ساختار بدنه اصلی این قایق استفاده کند. در واقع شما می توانید این دو رنگ را هم بر روی بدنه این محصول به صورت اشکال زیبا مشاهده نمایید.

البته نکته مهم دیگر در خصوص این قایق جدا از بحث رنگ بندی ، بحث مکان قرار گیری تمام وسایل این قایق می باشد که با استاندارد های لازم و به صورت مهندسی شده سعی شده تا این قایق را شکل دهند. در واقع باید به این نکته اشاره کنیم که تمام اجزای بیرونی و درونی این قایق به گونه ای شکل گرفته اند که سریع ترین نوع دسترسی و راحت ترین نوع رسیدن به آن ها برای افراد فراهم می باشد. برای مثال چیدمان دو صندلی اصلی این قایق به صورت رو به روی هم و هم چنین قرار گیری نشیمنگاه مرکزی این محصول یکی از نکاتی است که به شکیل ترین شکل ممکن چیده شده و سعی شده تا در حین تفریح افراد رو در روی هم قرار گرفته و بتوانند به گفتگو بپردازند.

قرار گیری جیب داخلی و کوچک در کناره و بخش مرکزی این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های خوبی است که باعث شده تا افرادی که در داخل این قایق قرار می گیرند بتوانند به راحتی وسایل کوچک خود را در داخل این محصول جای داده و از این محصول در بهترین حالت ممکن استفاده کنند. هم چنین در بخش جلو و انتهایی این قایق هم دستگیره های حمل و نقل این قایق را می توانید مشاهده کنید که با استفاده از ان ها قبل از راه اندازی و همین طور پس از راه اندازی این محصول ، می توانید به سادگی این قایق را حمل و جا به جا نموده و حتی در زمانی که از این قایق به داخل آن پرت می شوید ، با در دست گرفتن این دستگیره مجدد شرایط را برای بازگردانده شدن به داخل این قایق تا حدود زیادی فراهم خواهید کرد.

تجهیزات اضافی و اقلام همراه قایق

شما در هنگام خرید این محصول با یک عدد بسته بندی طرح دار مواجه می شوید که دقیقا ساختار قایق و نمای کلی از راه اندازی این قایق را مشاهده خواهید نمود. پس از باز کردن این بسته بندی اما شرایط فرق کرده و با یک سری اقلام همراه و تجهیزات اضافی به جز بدنه اصلی خود قایق رو به رو خواهید شد. این نکته باعث شده است تا این بخش از این مقاله را به بررسی همین اقلام همراه و نکات اضافی در خصوص این قایق اختصاص دهیم. اولین و شاید مهم ترین اقلام همراه این محصول که باعث می شود تا فرآیند راه اندازی این قایق هم با سرعت بیشتری انجام گردد بحث دارا بودن یک عدد پمپ باد می باشد.

این پمپ باد از نوع پمپ دستی دو کاره بزرگ می باشد که باعث شده تا شما یک پمپ باد فوق العاده را در اختیار داشته باشید که با استفاده از ان می توانید دو کار را به صورت هم زمان انجام دهید. بحث اول شیوه راه اندازی این محصول می باشد که با استفاده از این پمپ و با توجه به اهرم ها و تنوع نازل های این پمپ می توانید به سادگی نازل مخصوص این قایق را بر روی این پمپ نصب کرده و سپس اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول نمایید. این عامل شاید با توجه به دستی بودن این پمپ زمان زیادی را از شما بگیرد اما معمولا این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به صورت دلخواه و با حجم مورد نظر این قایق را باد کنید. خالی کردن باد داخلی این قایق هم با توجه به دو کاره بودن این پمپ امکان پذیر خواهد بود.

دیگر اقلام همراه این محصول نیز کیف مخصوص ماهیگیری و هم چنین ساک حمل و نقل این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که در داخل این قایق به راحتی یک عدد ساک وجود دارد که با استفاده از آن در مواقعی که نیاز ندارید تا جعبه و باکس بسته بندی نسبتا بزرگ این قایق را حمل و نقل کنید ، باد این قایق را تخلیه کرده و پس از تا کردن این قایق به راحتی آن را در داخل این ساک حمل جای داده و حمل و نقل آسان تری را تجربه نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که کیف مخصوص ماهیگیری هم دارای اهرم های مخصوص ماهیگیری می باشد که با استفاده از ان ها شرایط برای ماهیگیری و ایجاد این تفریح مفرح به سادگی برای شما فراهم شده است.

ترمیم محصول و شرایط ایمنی

در ادامه این مطلب باید به یک سری نکات در خصوص فراهم شدن شرایط ایمنی برای شما قصد داریم تا صحبت کنیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این قایق دور تا دور دارای یک طناب نجات می باشد. این طناب نجات به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از ان می توانید به سادگی در مواقعی که در داخل آب افتاده اید و یا حتی قبل از افتادن در داخل آب به راحتی با در دست گرفتن این ناحیه شرایط را برای ایجاد یک محیط امن و ایمن فراهم سازید. این نکته یکی از ویژگی های این قایق بادی 5 نفره به شمار می رود که تا حدود زیادی سعی شده تا استاندارد های ایمنی را رعایت کرده و خیال شما را راحت کند.

نکته بعدی در خصوص این محصول بحث چگونگی ترمیم این قایق بادی پس از آسیب دیدن می باشد. در واقع باید به این نکته توجه کنید که به چه صورت می توانید در مواقعی که این قایق دچار آسیب می شود به سادگی خودتان ان را ترمیم نمایید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که در کنار این محصول و در داخل باکس بسته بندی این قایق شما می توانید یک عدد برچسب تعمیرات را مشاهده نمایید که برای ترمیم این محصول تعبیه شده است. البته باید به این مسئله اشاره کنیم که معمولا این برچسب کارایی لازم را برای ترمیم این محصول ندارد و پیشنهاد می کنیم تا یک عدد برچسب تعمیرات را به صورت جداگانه خریداری کنید.

پس از این بحث باید اشاره کنیم که در مواقعی که قایق دچار آسیب دیدگی های جزئی شده و سوراخ های ریزی بر روی بدنه این محصول نمایان می شود ، شما می توانید با استفاده از همین برچسب های تعمیرات این محصول را در سریع ترین زمان ممکن ترمیم کنید. شیوه استفاده از این برچسب های تعمیرات هم بسیار ساده و آسان خواهد بود به این صورت که در ابتدا بایستی قسمتی که قصد ترمیم آن را دارید را شناسایی نموده و ان بخش را تمیز نمایید. پس از آن با یک برش گرد از برچسب تعمیرات و سپس آغشته کردن ان قسمت به چسب مخصوص تعمیرات ، شما می توانید لایه مربوط به برچسب تعمیرات در دقیقا بر روی فضای سوراخ شده قرار دهید. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که باید دور تا دور فضای آسیب دیده را چسب بزنید و سپس برچسب را دقیقا بر روی قسمت سوراخ شده قرار دهید.

با این کار و پس از گذشت چند ساعت می توانید تغییر را احساس کرده و مشاهده کنید که دیگر باد داخلی این قایق به هیچ عنوان خالی نخواهد شد. البته پیشنهاد می کنیم تا در این مدت به راحتی و با قرار دادن یک وسیله سنگین وزن بر روی این چسب سعی کنید تا با وارد کردن فشار به این قسمت کاری کنید که بدنه اصلی این محصول به بهترین شکل ممکن چسبیده و تکان نخورد تا بتوانید یک محصول فوق العاده با کیفیت و بادوام را در اختیار داشته باشید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 455 کیلو گرم
 طول 366 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 26.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی اینتکس ۵ نفره اکسکروشن یکی از مدل های محبوب و با کیفیت از سری قایق های بادی شرکت اینتکس بوده که از کاربرد های مختلف بهره مند است. این قایق در واقع بزرگترین سایز قایق های اکسکروشن بوده که بیشتر برای استفاده های خانوادگی تولید می شود. گفتنی است که این قایق بادی از رقیبانی همچون مدل های دیگر از قایق های بادی اینتکس برخوردار بوده اما این قایق با داشتن کیفیت بالا برای استفاده معمول و تفریحات آبی ساخته شده است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این قایق بادی بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این قایق همانند سایر قایق های بادی تولید شده توسط شرکت ایتاکس می باشد. بدنه ای بیضی شکل که از لبه های بادی بهره برده و همچنین کف آن را نیز لایه های بادی شده تشکیل می دهد. این کالا در واقع به صورتی طراحی شده تا با داشتن وزنی کمتر نسبت به انواع قایق های چوبی و یا فایبرگلاسی تعادل بسیار مناسبی را بر روی انواع آب های آرام و نا آرام داشته باشد. علاوه بر این ارگونومی استفاده از این محصول نیز بسیار راحت بوده و با داشتن ابعادی مناسب در داخل بدنه می تواند تجربه استفاده راحتی را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این قایق بادی یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع جنس بدنه در میان قایق های بادی تولید شده تا کنون داشته که به راحتی در برابر انواع شرایط جوی، فشار و دمای آب و حتی برخورد های عادی به سطوح سفت و سخت مقاومت بالایی خواهد داشت. بدنه ای که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با الیاف شمعی بافته شده به همراه روکش برزنتی ساخته شده تا از لحاظ کیفیت و مقاوم بودن بدنه خیالمان راحت باشد. البته قایق های بادی دیگری مانند مدل های جیمینی و همچنین مارینر نیز هستند که حتی کمی بدنه مقاوم تر نسبت به این مدل دارند ولی این قایق نیز چیزی کمتری از آن مدل ها ندارد. اما قسمت کف قایق از PVC با روکش طرح چرم ساخته شده که نشستن بر روی آن را راحت می کند.

ابعاد و تحمل وزن

قایق بادی اکسکروشن 5 نفره دارای ابعادی معادل (طول: 366 سانتی متر ، عرض: 168 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی 5 نفر را در درون خود جای دهد. گاهی حتی می توان این ظرفیت را به عدد 6 هم رساند. ابعادی که در حقیقت تمام بدنه محصول را شامل شده و قسمت نشیمنگاه نیز خود از ابعاد دیگری برخوردار است. اما طبق این ابعاد تحمل وزنی که این قایق خواهد داشت برابر 455 کیلوگرم می باشد. تحمل وزنی بسیار مناسب و استاندارد که با کمی کاستن باد قایق می توان به این ویژگی افزود.

کاربرد های قایق بادی

قایق بادی اکسکروشن 5 از چند کاربرد مهم بهره مند است. یکی از مهمترین نوع کاربرد این قایق استفاده از ان به عنوان ماهیگیری در سطوح آب های دریاچه و رودخانه و همچنین دریاها می باشد. کاربرد دیگر مربوط می شود به تفریحات آبی و همچنین گشت و گذار های آبی که بیشتر، خانواده ها از آن استفاده می کنند. علاوه بر این دو مورد از این کالا می توان برای حمل محصولات مختلف و همچنین اشیای کوچک نیز استفاده نمود. برای مثال می توان برای حمل اشیای مختلف از یک طرف دریاچه و یا رودخانه به طرف دیگر از این قایق بادی استفاده کرد. 

خرید قایق بادی intex 68325

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این قایق بادی ابتدا آن را از جعبه بسته بندی خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف به درستی پهن می کنیم. اکنون باید از پمپ باد دستی همراه این قایق برای آن استفاده کنیم. البته می توان برای راه اندازی سریع تر از پمپ های باد برقی نیز استفاده نمود. این محصول از چند دریچه مخصوص باد کردن بهره برده که هر کدام در قسمت های مختلف بدنه تعبیه شده اند. با توجه به اندازه این دریچه ها باید از نازل مخصوص پمپ باد همراه برای متصل کردن و باد زدن آن استفاده کنیم. در هنگام باد زدن نیز باید توجه داشت که بدنه بیش از حد باد شنده و سفت نشود زیرا که فشار بیشتری را تحمل خواهد کرد، به همین دلیل از تحمل وزن کلی بدنه کاسته خواهد شد. بنابراین کمی نرم باد کردن این قایق سبب می شود تا مقاومت آن نیز افزایش یابد. برای جمع نمودن قایق نیز می توان به دو صورت دستی و یا برقی باد آن را از دریچه های مختلف به صورت کامل خالی کنید.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت بیشتر از این کالا بهتر است اشیای بسیار تیز را از بدنه قایق دور نمایید. همچنین از پرش و جامپینگ کردن بر روی لبه ها و کف آن نیز پرهیز کنید. هنگامی که از قایق استفاده ای نداشتید بهتر است آن را جمع کرده و از کاور یا بسته بندی مناسب برای حفاظت بیشتر آن استفاده نمایید. البته نه تنها این محصول بلکه تمامی محصولات بادی اینتکس و سایر شرکت ها از قابلیت تعمیر 100 درصدی برخوردار بوده و در صورتی که این کالا نیز در اثر هر نوع اتفاقی آسیب ببیند توسط شرکت تهران اینتکس قابل تعمیر خواهد بود.

سایر ویژگی ها و لوازم جانبی

از ویژگی های بسیار خوب این قایق داشتن دو نشیمنگاه باد تکیه گاه بادی مجزا و همچنین یک نشیمنگاه وسط بوده که هر کدام به صورت مجزایی باد شده و راه اندازی می شوند. این نشیمنگاه ها خود می توانند نشستن در داخل این محصول را بیش از پیش لذت بخش تر کند. اما قسمت لبه این قایق اهرم های بسیاری قرار داده شده است. اهرم هایی مانند نگهدارنده پارو و همچنین اهرم مخصوص ماهیگیری که از نیاز های اصلی هر قایق بادی می باشد. علاوه بر این در قسمت جلو و عقب این محصول دو دستیگره پلاستیکی سرخود قرار داده شده تا این قایق را به راحتی در حالت باد شده جا به جا نمایید. در قسمت بیرونی بدنه قایق طناب نجات تعبیه شده و همچنین یک کیسه حمل و نگهداری اشیای کوچک نیز در داخل قایق قرار داده شده است. در کل این قایق بادی را می توان از بهترین قایق های بادی تفریحی و ماهیگیری در زمینه محصولات بادی اینتکس برای استفاده در سطح انواع آب های دریاچه و رودخانه ها دانست.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...