قایق بادی دو نفره سی هاواک اینتکس

intex 68346

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاوک دو نفره اینتکس محصولی برای مصارف مجردی و همچنین زوج های جوان برای تفریحات آبی و ماهیگیری که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی می باشد. این محصول از قابلیت کف بادی بهره برده و بر روی خود طناب نجات و اهرم ماهیگیری تعبیه شده است. در واقع از این قایق می توان در آب های آرام دریاچه ها و رودخانه ها و همچنین سد ها مورد استفاده قرار داد. قایق بادی دو نفره سی هاواک تولید 2019 شرکت اینتکس با ظاهری متفاوت و کیفیت بسیار عالی و ایمنی بالا برای استفاده دو نفر طراحی شده است . این قایق بادی دارای وزن و حجم بسته بندی بسیار کمی بوده و همین موضوع موجب شده تا به راحتی بتوانید قایق بادی را حمل و جابجا کنید . این مدل در رنگ سبز و زرد ساخته شده است که می توانید به دلخواه رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید .

این قایق بادی دو نفره از سری قایهای بادی پر فروش و قیمت مناسب برای استفاده تفریحی و قایقرانی است که طراحی منحصر بفردی دارد ، دارای 3 محفظه باد است که در هنگام آسیب دیدن قایق ، یکی از لایه های آن ممکن است خالی از باد شود و دو محفظه دیگر آن همچنان پر از باد است که میتواند نفرات سوار بر آن را تا مقصد برساند و در هنگام رسیدن به مقصد ، میتوان توسط بسته تعمیراتی که همراه خود قایق بادی میباشد آنرا براحتی تعمیر و دوباره بازیابی کرد ، از ویژگی های این قایق باید به سبک بودن قایق و کم حجم بودن آن و همچنین قیمت مناسب آن اشاره کرد که میتواند وسیله ای مناسب برای تفریحات و ورزش های آبی باشد.

استفاده از این قایق بادی در تمامی آب ها ممکن است ، البته بهتر است تا از این قایق در عمق های بالا دریا و آب های خروشان استفاده نکنید ولی با توجه به طراحی بسیار استانداردی که اینتکس برای ساخت قایق بادی دو نفره سی هاواک اینتکس استفاده کرده است ، تعادل بسیار خوبی بر روی آب دارد . داشتن تعادل خوب یکی از بزرگترین مزیت های قایق ها خواهد بود ، بنابراین همواره سعی کنید تا قایق های بادی اصل و اروجینالی را خریداری کنید که قابل اطمینان باشند . قایق های بادی عمدتا پارویی بوده و می توان با استفاده از پارو ها آن ها را به حرکت در آورد . اما می توان با استفاده از کیت های مخصوص موتور به آن ها وصل کرد .

در برخی از مدل های قایق بادی ، طراحی آن ها به گونه ای است که به راحتی می توانید موتور قایق را به بدنه وصل کنید . اما قایق بادی دو نفره سی هاواک اینتکس شاید نیازی به نصب موتور نداشته باشد . در لبه های بادی و در دو قسمت قایق ، دو اهرم پلاستیکی جهت قرار دادن پارو ها تعبیه شده است که به شما کمک می کند با به بهترین شکل و با هماهنگی بسیار بهتری ، پارو بزنید . این مدل دارای پارو بوده و نیازی به خرید مجزای آن ها نخواهد بود . سایز پارو ها نیز بر حسب ابعاد خود قایق طراحی شده و مختص همین مدل می باشد . البته در صورت نیاز به پارو ، می توانید آن ها را به صورت مجزا از فروشگاه تهیه کنید .

در قسمت انتهایی قایق بادی ، اهرم دیگری نیز طراحی و قرار داده شده است که به شما اجازه می دهد تا در صورت داشتن قلاب ماهیگیری آن را در داخل اهرم قرار دهید تا بدین ترتیب دستانتان باز شده و به راحتی به کار های دیگر مانند پارو زدن یا خوردن نوشیدنی بپردازید . این اهرم به خوبی قلاب را نگه داشته و دیگر نیازی به کنترل و نظارت بر روی آن را نخواهید داشت . قایق های بادی با برترین تکنولوِژی ها و طراحی های مدرن و مهندسی شده تولید می شوند ، بنابراین کاملا ایمن خواهند بود . همانطور که در بخش های اول متن اشاره شد ، نوع طراحی لایه های داخلی این قایق یک تکه نیست و چه بسا از مخازن های چند گانه استفاده شده است .  لازمه هر قایق بادی این است که ایمنی بسیار بالایی داشته باشند . این نوع طراحی های استاندارد غالبا در سری قایق های بادی تولیدی شرکت های بست وی و اینتکس دیده می شود .

قایق بادی دو نفره سی هاواک اینتکس از سری قایق های بادی تفریحی ارزان قیمت شرکت اینتکس می باشد که می توانید خریداری کنید . با توجه به گران بودن بسیاری از مدل های قایق بادی ، شاید این مدل یکی از بهترین گزینه ها برای خواهد بود . این قایق دارای بدنه دولایه است ، به همین دلیل ضخامت بسیار خوبی را دارد . دیواره داخلی آن از جنس پی وی سی و بدنه خارجی آن از برزنت ساخته شده است . معمولا از پی وی سی برای تولید محصولات بادی استفاده می شود زیرا انعطاف بسیار خوبی داشته و می تواند مخازن بسیار خوبی را داشته باشد . از سوی دیگر لایه های ضعیف آن ممکن است در اثر ضربه با اجسام تیز پاره یا سوراخ شود ، به همین دلیل اینتکس از پارچه های ضخیم تر برزنت استفاده کرده است .

لوازم جانبی این قایق بادی همچون پمپ باد دستی ، یک جفت پارو ، طناب ، برچسب تعمیرات و کیف می باشد . در رابطه با پارو ها توضیحاتی ارائه شد . از پمپ باد دستی نیز برای راه اندازی هر چه سریعتر قایق بادی استفاده می شود . بهتر است برای قایق های بادی از پمپ های باد دستی استفاده کنید ، زیرا این پمپ ها نیازی به برق نداشته و می توانید در هر جایی که هستید قایق را باد کنید . شما حتی می توانید در هنگام استفاده ، پمپ باد را نیز به همراه خود به داخل قایق ببرید تا در صورت بروز مشکل و یا مواجه شدن با تخلیه شدن قایق آن را باد کنید تا به خشکی برسید . 

همانطور که اشاره شد در کنار محصول تعدادی برچسب تعمیرات مخصوص قایق بادی قرار گرفته شده است که تولیدی شرکت اینتکس می باشند . با توجه به امکان آسیب رسیدن به قایق های بادی مانند دیگر محصولات بادی وجود دارد شما می توانید در صورت سوراخ شدن محصول ، آن را به سادگی تعمیر کنید . روند تعمیر و پنچرگیری قایق بادی بسیار ساده است ، برای تعمیر نیاز است تا قسمت آسیب دیده را یافته و آن را علامت گذاری کنید ، سپس به اندازه کافی از برچسب تعمیرات را برش داده و به چسب مخصوص آغشته کنید ، سپس برچسب را بر روی قسمت سوراخ شده بچسبانید و آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا به خوبی بچسبد . میزان چسب نباید بسیار زیاد یا بسیار کم باشد . 

توصیه می کنیم تا در هنگام استفاده از قایق بادی ، از برخورد قایق با صخره ها و یا در صورت کم عمق بودن آب ، از برخورد کف آن با سنگ ها یا کف رودخانه جلوگیری کنید . کشیدن قایق در خشکی می تواند منجر به آسیب دیدن قایق شود . بهتر است از پوشیدن لباس های سگک دار خود داری کنید . معمولا برخی از شلوار های جین در قسمت جیب های خود دارای سگک و پلیسه های فلزی هستند که حتی آن ها نیز ممکن است در اثر فشار زیاد به آسیب وارد کند . این در حالی است که در صورت مراقبت درست از قایق بادی می توان طول عمر بسیار بالایی را از این محصولات شاهد بود . برای خرید قایق بادی سی هاوک با فروشگاه تماس بگیرید .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره سی هاواک

قایق بادی دو نفره سی هاواک دومین نوع قایق های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در خانواده قایق های سی هاواک از لحاظ سایز و ظرفیت بوده که برای انواع تفریحات آبی استفاده می شود. قایقی در اندازه کوچک که بیشتر برای استفاده در انواع آب های آرام مناسب خواهد بود. محصولی که برای استفاده تمامی سنین مناسب بوده، از همین رو ابعاد و تحمل وزن خوبی نیز دارد. در واقع این کالا در میان یکی از ساده ترین قایق های بادی و مقرون به صرفه ترین ها قرار گرفته که از فروش خوبی هم برخوردار بوده است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این قایق بادی اینتکس بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده برای قایق بادی دو نفره سی هاواک همانند مدل های دیگر خود بوده که به صورت بیضی طراحی شده است. بدنه ای که از دیواره های بادی با ضخامت بالا بهره برده و در قسمت های کناری با یکدیگر هم اندازه می باشند. اما در قسمت های جلویی و عقب برای حفظ تعادل بیشتر و افزایش سرعت حرکت قایق در اندازه های نا برابر پیاده سازی شده اند. محصولی که از کف بادی به شکل مواج برخوردار بوده تا هنگام نشستن در داخل آن احساس راحتی را تجربه کنیم. در قسمت لبه کناری قایق بادی اهرم های مخصوص نگهداری پارو و ماهیگیری تعبیه شده و دو دستگیره نیز در قسمت های ابتدایی و انتهایی این کالا برای حمل آسوده قرار داده شده است. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این کالا می توان به تعبیه طناب نجات در کناره های بدنه قایق اشاره نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی ها و آیتم های قبل خرید هر نوع محصول بادی و بخصوص قایق های بادی بوده که در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش استفاده شده در بذدنه می باشد. بدنه ای ضخیم که لایه بیرونی آن را روکش برزنتی و داخل آن را نیز روکش طرح چرم تشکیل می دهد. در حالت کلی این بدنه به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت کرده و در صورت برخورد عادی به شی یا سنگی آسیب نخواهد دید. البته یکی از بهترین ویژگی های بدنه این محصول قابلیت تعمیر آن می باشد. علاوه بر این قسمت کف نیز به صورت دو لایه طراحی شده تا استحکام آن را افزایش دهد. اهرم های تعبیه شده در این قایق بادی نیز همگی از نوع پلاستیک فشرده می باشند.

ابعاد و تحمل وزن

قایق بادی دو نفره سی هاواک با توجه به داشتن ظرفیت 2 نفره دارای ابعادی معادل (طول: 236 سانتی متر ، عرض: 114 سانتی متر ، ارتفاع: 41 سانتی متر) بوده که به راحتی تا 2 الی 3 نفر را نیز در خود جای خواهد داد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی به نسبت قایق های غیر بادی 2 نفره جایگیری کمتری را خواهد داشت. همچنین به دلیل داشتن وزن سبک و دستگیره حمل به راحتی در هر مکانی توسط دست جا به جا خواهد شد. گفتنی است که ابعاد قسمت نشیمنگاه این محصول کمی از ابعاد کلی کمتر بوده ولی با این حال به راحتی تا 2 نفر را در خود جای خواهد داد. طبق این ابعاد تحمل وزن این قایق برابر 200 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار خوب برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

راه اندازی این قایق بادی دو نفره تفریحی بسیار آسوده بوده و در مدت زمان کمی نیز باد می شود. در ابتدای هر چیزی باید آن را از بسته بندی خود خارج نموده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه قایق نازل پمپ باد همراه این محصول را به آنها متصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. البته پمپ های باد قوی تری مانند پمپ های باد برقی نیز وجود داشته که می توانند برای راه اندازی بسیار سریع تر استفاده شود. اما باد زدن این قایق را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و از سفت شدن بسیار زیاد جلوگیری شود تا به درز های آن آسیب نرساند. برای جمع نمودن این قایق نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند باد درون این کالا را خالی کرده و سپس به صورت صحیح تا زده شود.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری از این قایق بادی بهتر است هر گونه اشیای بسیار تیز را از بدنه دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ خودداری کرد. این قایق بادی به صورتی طراحی شده که بیشتر برای آب های آرام مناسب خواهد بود، به همین دلیل بهتر است از آن در رودخانه های خروشان با سنگ های زیاد استفاده نکنید. در صورتی که استفاده ای نیز از آن نداشتید بهتر است پس از جمع نمودن در یک مکان و یا ساک حمل مطمئنی قرار دهید تا از اتفاقات احتمالی در امان باشد. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از قایق بادی نیز می تواند در مراقبت بهتر از آن موثر باشد.

کاربرد و سایر ویژگی

همانطور که در توضیحات کامل سایر قایق های بادی بزرگ اشاره کردیم، هر نوع قایق بادی که از جنس بدنه با کیفیت، تمل وزن و ابعاد بالا برخوردار باشد می تواند علاوه بر استفاده در تفریحات مختلف آبی مانند گردش روی آب، ماهیگیری و همچنین ورزش های معمولی آبی برای حمل بار بین سواحل، دریاچه ها و کشتی ها استفاده شود. البته نکته ای که در این میان است استفاده بسیار کم از این قایق های کم ظرفیت برای حمل و جا به جایی بار می باشد. زیرا که حمل بار های زیاد نیاز به ابعاد بزرگتری از قایق ها پیدا می کند. در کل از ویژگی های این محصول می توان به داشتن اهرم های مخصوص پارو و ماهیگیری، تعبیه دو دستگیره صرخود در بدنه، داشتن طناب نجات، یک جفت پارو پلاستیکی، پمپ باد دستی و کیسه حمل اشیای موجود در داخل قایق اشاره نمود. تمام این ویژگی ها سبب می شود تا این قایق بادی دو نفره را برای استفاده در انواع آب های آرام مطمئن تر و راحت تر کند.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره سی هاواک اینتکس یکی از مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین قایق های بادی سبک و قابل استفاده در انواع آب های ارام بوده که برای تمام سنین قابل استفاده خواهد بود. قایقی که به دلیل داشتن ویژگی ها و مزیت های درون خود از فروش مناسبی نیز برخوردار بوده است. این کالا توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران عرضه شده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...