قایق بادی 4 نفره اکسکروشن اینتکس

intex 68324 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 4 نفره اکسکروشن intex 68325 بدون شک بهترین مدل از سری اسپورت اینتکس تا به امروز می باشد که ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد. یکی از محبوب ترین قایق های بادی چهار نفره بازار تا به امروز که طراحی به روز و زیبایی نیز دارد اکسکروشن 4 نفره می باشد. این قایق بادی با ساختار بسیار زیبا و دوست داشتنی که تا به امروز داشته و مشتریان را به سوی خود جلب کرده بود.

مدل جدید و 2018 این محصول با طراحی بسیار جدید و دوست داشتنی که دارد می تواند برای استفاده های طولانی مدت درون دریا و یا آبهای پشت سد و یا دریاچه و رودخانه ها باشد. بخش اصلی بدنه این قایق بادی از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده تست و تعداد لایه ها در هر قسمت بسته به نیاز متفاوت است. برای امنیت بیشتر این قایق بادی از سه محفظه باد مجزا تشکیل شده است تا در صورت صدمه دیدن هر کدام از آنها بتوان از محفظه باد دیگر استفاده کرد. ضخامت لایه های بدنه نیز کاملا رضایت بخش و 0.75 میلی متر است.

در کنار این نکات باید عنوان کنیم که آیا این محصول برای استفاده های خانوادگی واقعا کارایی لازم را دارد؟ آیا می توان از این محصول در آب های آرام و حتی خروشان استفاده نمود؟ آیا این قایق قابلیت های مناسبی برای ماهیگیری و همین طور تفریحات دیگر را برای شما به درستی به ارمغان می آورد؟ پاسخ به تمامی این سوالات را می توانید در ادامه این مطلب به صورت کامل مشاهده نمایید..

رنگ بندی و زیبایی ظاهری

در اولین بخش از این مطلب باید عنوان کنیم که قایق بادی 4 نفره اکسکروشن اینتکس یک محصول فوق العاده زیباست که قطعا این مورد برای افرادی که ظاهر زیبای محصول و خلاقیت در تولید آن بسیار مهم می باشد نیز یک قایق فوق العاده به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در بخش نقد و بررسی این قایق به ظاهر فوق العاده زیبای این محصول به صورت کامل اشاره کردیم. از نظر نوع ساختار ویژگی های فوق العاده این محصول به گونه ای است که قطعا می تواند نیاز شما را از بابت یک محصول با طراحی فوق العاده به صورت کامل رفع کند.

ترکیب رنگ های موجود بر روی این قایق به گونه ای است که سبب شده تا شما یک ترکیب رنگ بی نظیر را در اختیار داشته باشید. در واقع رنگ های روشن اصلی بدنه در کنار رنگ های تیره یک طیف رنگی جذاب و دیدنی را برای این قایق خلق کرده است. نکته ای که در مورد بخش های داخلی این قایق هم صدق کرده و سبب شده تا بخش های داخلی این محصول هم از این رنگ بندی  جذاب نهایت بهره را ببرند.

شرایط استفاده از قایق

دیگر سوالی که در ابتدای این مطلب عنوان کردیم بحث استفاده از این قایق در آب های آرام و خروشان می باشد. در واقع در پاسخ به سوال مطرح شده می توان از زوایای گوناگونی این قایق را مورد بررسی قرار داد. یکی از این نکات بحث تعداد ظرفیت و افراد استفاده کننده از این قایق می باشد. در واقع باید به این نکته توجه کنید که اگر قصد استفاده از این قایق را در آب های خروشان دارید چه تعداد نفر قصد دارند تا از این قایق استفاده کنند. در واقع شرکت تولید کننده این محصول پیشنهاد نداده است که می توانید ازاین قایق بر روی آب های خروشان استفاده کنید اما معمولا اگر قصد انجام چنین کاری را هم داشته باشید پیشنهاد می شود تا به صورت خانوادگی این کار را انجام ندهید زیرا ممکن است خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد و بهتر است تا افرادی که تجربه این کار را دارند به صورت تیمی این کار را انجام دهند.

اما استفاده از این قایق در آب های آرام کاملا متناسب با شرایط تولید این محصول می باشد و امری است که کارخانه تولید کننده این قایق ، این محصول را صرفا جهت انجام همین کار و تفریحات آبی بر روی آب های ارام نظیر دریاچه ها پیشنهاد داده است. استفاده حداکثر 4 نفر نیز عاملی است که در کاتالوگ این محصول نوشته شده است و معمولا اگر بیشتر از این تعداد نفر بخواهند از این محصول استفاده کنند باید یک سری نکات را به صورت جدی در نظر بگیرند. نکته اول بحث این است که این تعداد دارای وزنی باشند که این قایق بتواند آن ها را تحمل کند و در واقع بیشتر از وزن تحمل این قایق افراد بر روی آن سوار نشوند. بحث دیگر نیز محل قرار گیری افراد بر روی این قایق می باشد. همان طور که مشاهده می کنید در هر دو سمت این محصول صندلی هایی تعبیه شده است که باید توجه کنید که افراد می توانند به درستی بر روی این صندلی ها قرار بگیرند. اگر پاسخ به این سوال مثبت باشد و هم چنین وزن تمامی افراد معادل با تحمل وزن این قایق باشد می توانید تعداد افراد بیشتری به صورت هم زمان از این قایق استفاده کنید اما در کل پیشنهاد می کنیم که این کار را با توجه به شرایط ایمنی انجام نداده و سعی کنید تا با در نظر گرفتن موارد ایمنی و توجه به ان ها بهترین استفاده از این قایق را انجام دهید.

رعایت موارد و نکات ایمن

نکته دیگر در خصوص این محصول بحث استاندارد ها و ساختار این قایق می باشد که شرکت اینتکس سعی کرده تا با در نظر گرفتن این موارد این محصول را به بازار عرضه نماید. در حالت کلی باید به این نکته توجه کنید که این قایق دارای یک سری صندلی نرم ، راحت و در عین حال شیار دار می باشد که این نکته باعث می شود تا علاوه بر راحتی و عدم تعریق شما ، از لیز خوردن شما و همین طور ایجاد استرس در هنگام استفاده از این قایق جلوگیری کند. اولین مورد در بحث طراحی این قایق که خب قطعا با در نظر گرفتن نکات ایمنی طراحی و تولید گردیده است همین عامل می باشد. بحث بعدی در خصوص این قایق استفاده از کف دو لایه و همین طور بدنه ضخیم این محصول می باشد. این نکته نیز سبب شده تا این محصول به سادگی دچار آسیب نشود و امکان آسیب رسیدن به این قایق در حین استفاده بسیار کم باشد.

در واقع اگر این قایق در حین استفاده سوراخ شده و بدنه آن آسیب ببیند معمولا شما با خطرات گوناگونی ممکن است مواجه شوید که خب باید در حین استفاده یک سری نکات را هم به درستی رعایت کنید که به ان ها هم خواهیم پرداخت. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کرد که بهره مندی از یک طناب نجات دور تا دور این محصول نیز باعث شده تا شما در حین استفاده از این محصول با اطمینان خاطر بر روی آب قرار بگیرید. در واقع اگر این محصول در حین استفاده دچار آسیب شود و یا این که شما از روی این قایق به داخل آب پرت شوید ، با استفاده از همین طناب نجات می توانید جان خود را نجات داده و مجدد به سطح اصلی قایق و روی آب برگردید که نکته ای کاملا مهم در حین خرید و از نظر ایمنی به شمار خواهد رفت.

مراقبت از قایق بادی

شما در کنار تمام مواردی که از ویژگی های خوب این قایق به شمار می رود ، باید یک سری نکات و مراقبت ها را هم از این قایق به عمل آورید تا این محصول در استفاده های شما دچار آسیب نشود. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که این قایق بادی نیاز دارد تا یک سری اصول را در حین استفاده در نظر بگیرید تا با توجه به این نکات به سادگی بتوانید سلامت این محصول را تضمین نمایید. اولین نکته بحث مراقبت از بدنه اصلی این قایق می باشد. شما باید به این مسئله توجه کنید که با توجه به بادی بودن این محصول نیاز خواهید داشت که از سوراخ شدن بدنه اصلی این محصول جلوگیری به عمل آورید. در گام نخست نیز پیشنهاد می کنیم که سعی کنید تا از این قایق در مکان هایی استفاده کنید که کمتر دارای شاخ و برگ درختان باشد و بیشتر دارای یک آب صاف و یکدست بوده و از هرگونه وسایل نوک تیز دور باشد. این نکته حداقل باعث می شود تا شما در هنگام استفاده از این قایق و بر روی آب از آسیب های احتمالی دور باشید و ازاین نکته که مبادا قایق بادی شما سوراخ شود و استرس های پس از آن نیز در امان خواهید بود.

نکته بعدی در زمانی است که شما می خواهید این محصول را راه اندازی کرده و سپس آن را بر روی آب قرار دهید. در واقع در حین بادی کردن و راه اندازی این محصول هم باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. اولین نکته بحث محل قرار گیری این محصول در حین باد کردن می باشد. باید به این نکته دقت کنید که شرایط برای باد کردن این محصول باید به گونه ای باشد که این قایق از هر گونه شی نوک تیز دور باشد و ترجیحا بر روی یک سطح صاف آن را قرار دهید تا در بهترین حالت ممکن بتوانید این قایق را راه اندازی نموده و از آن استفاده کنید. هم چنین پس از باد کردن کامل این محصول بهتر است با توجه به بزرگ بودن ابعاد این قایق آن را به صورت دو یت چند نفره و بر روی هوا حمل کنید و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید. رعایت این نکته باعث می شود تا قبل از استفاده از این محصول بتوانید با خیال راحت آن را راه اندازی نموده و سپس این قایق را بر روی آب رها کنید.

در تمام مراحل باد کردن و راه اندازی این محصول هم بهتر است تا به ترتیب شماره دریچه های باد این قایق را باز نموده و این محصول را باد کنید. در واقع باید ابتدا کف این قایق را بادکرده و سپس سعی کنید تا اقدام به باد کردن صندلی ها و بخش های دیگر این محصول کنید زیرا هر چه به ترتیب و اصولی این محصول را راه اندازی نمایید ، بهتر می توانید از ان استفاده کنید.

 اقلام همراه

این قایق دارای یک سری اقلام همراه در کنار خود می باشد. این اقلام به گونه ای در کنار بسته بندی این محصول جای گرفته اند که با خیال راحت می توانید از هر یک از ان ها در حین استفاده از این محصول بهره برده و به یک تفریح فوق العاده بپردازید. در واقع اولین ویژگی و اقلام همراه این قایق بادی پاروهای این محصول می باشد. این پارو ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که شما از خرید و تهیه جداگانه ان ها بی نیاز خواهید بود. در واقع شما می توانید بر روی بدنه اصلی این قایق مشاهده کنید که جا برای قرار گیری این پارو ها به سادگی فراهم می باشد و این قایق اهرم نگهدارنده پارو را دارا خواهد بود. همین امر در کنار دارا بودن پارو باعث شده تا شما برای هدایت و حرکت دادن این قایق بر روی آب نیاز به هیچ گونه وسیله دیگری نداشته باشید و به صورت تک نفره و یا دو نفره بتوانید به سادگی اقدام به حرکت دادن این محصول کنید.

دیگر اقلام همراه این محصول نیز بحث پمپ باد این قایق می باشد که شما را جهت باد کردن ساده تر این محصول کمک خواهد کرد. شاید این سوال برای شما پیش امده باشد که به چه صورت و با استفاده از چه وسیله ای می توانید این قایق را باد کرده و سپس از آن استفاده کنید. در پاسخ به این سوال هم می توان به همین پمپ باد اشاره مرد. این پمپ باد به صورت دستی بوده و در کنار بسته بندی این محصول قرار دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که ممکن است با استفاده از این پمپ باد نتوانید به صورت کامل و در مدت زمان کوتاهی این قایق را باد کنید زیرا ابعاد بزرگ این قایق برای باد شدن در مدت زمان کوتاه و با استفاده از پمپ باد دستی قطعا مناسب نخواهد بود اما این پمپ باد خصوصا در شرایطی که شما در کنار آب و یا دریا قرار دارید و در ان فضا برق وجود ندارد نیز می تواند مشکل گشا بوده و کار شما را در جهت باد کردن این محصول راحت تر کند. البته استفاده از این پمپ باد نیاز مند آموزش خاصی نخواهد بود و با توجه به این که این پمپ باد دارای یک عدد شلنگ بوده و بر روی قایق هم شما دریچه های باد را مشاهد می کنید ، پس به راحتی می توانید با انتخاب درست اهرم باد این پمپ این محصول را راه اندازی نمایید.

علاوه بر این ها شما در بخش داخلی این قایق همان طور که در تصاویر این قایق هم مشاهده می کنید ، یک عدد جیب و محفظه برای نگهداری وسایل شما وجود دارد. این جیب به صورت مستطیلی شکل طراحی شده و دارای یک عدد دکمه برای باز و بسته کردن خواهد بود. شما می توانید این جیب کوچک را به راحتی در فضای تعبیه شده و در نظر گرفته شده برای این بخش بر روی قایق چسبانده و به سادگی وسایل خود را در درون ان قرار دهید. این کار باعث می شود تا وسایل حساس شما نظیر تلفن همراه و سایر وسایل کوچک که در معرض گم شدن و یا آسیب دیدن در برخورد با اب می باشند نیز در امان بوده و هیچ گونه آسیبی به ان ها وارد نشود.

استفاده برای ماهیگیری

 از دیگر خصوصیات خوبی که این قایق برای افراد فراهم می کند بحث استفاده به عنوان یک وسیله برای ماهیگیری می باشد. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که شما می توانید با خرید قایق بادی 4 نفره اکسکروشن اینتکس یک محصول کامل را در جهت یک تفریح آبی بی نظیر و مهیج فراهم کنید. در واقع این قایق بادی تمامی ویژگی ها جهت استفاده برای ماهیگیری را دارا خواهد بود. شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر مشاهده کنید که بر روی این قایق اهرم های ماهیگیری فراهم می باشد. این اهرم ها به گونه ای طراحی شده اند که شما با خیال راحت و بدون هیچ گونه دغدغه می توانید این قایق را بر روی آب رها نموده و از ان لذت ببرید. ماهیگیری با استفاده از این قایق قطعا دلچسب خواهد بود.


قابلیت نصب موتور قایق بادی

از دیگر خصوصیات خوبی که این قایق بادی دارا می باشد بحث قابلیت نصب موتور قایق بادی خواهد بود. خیلی از افراد نیازی به موتور قایق بادی ندارند و بدون آن می توانند با استفاده از همین پاروهای موجود بر روی این قایق به ارامی بر روی آب ها قرار گرفته و از یک تفریح با سرعت کم و با حالتی آرامش بخش لذت ببرند. عده ای دیگر از افراد وجود دارند که سعی می کنند تا با استفاده از موتور قایق بادی سرعت و هیجان را تجربه کنند. این قایق بادی هم قابلیت این را دارد که بتوانید به سادگی با نصب یک موتور قایق بادی به راحتی هیجان و سرعت را بر روی آب تجربه نموده و از این مورد نهایت لذت را ببرید. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که این قایق بادی به این صورت تولید شده است که می توانید به راحتی با استفاده از یک کیت نگهدارنده موتور قایق و هم چنین نصب صحیح و اصولی این موتور قایق یک تجربه شگفت انگیز و نهایت سرعت را با توجه به حجم و ظرفیت موتور قایق نصب شده تجربه کنید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 500 کیلو گرم
 طول 315 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 22 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای دو عدد اهرم ماهیگری
 دارای کیسه ای برای حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی 4 نفره اکسکروشن

قایق بادی نفره اکسکروشن از سری محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که در بدو ورود به بازار طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد. این محصول مناسب برای استفاده هم زمان 4 نفر می باشد که یک تفریح بی نظیر را برای شما فراهم می کند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول مانند تمام قایق های موجود در بازار می باشد با این تفاوت که امکانات بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. اگر بخواهیم جزئیات بیشتری از این محصول را باز گو کنیم در ابتدا باید گفت که دور تا دور این قایق طناب نجاتی وجود دارد که در صورت بروز هر گونه حادثه می توانید با در دست گرفتن ان از اسیب های احتمالی جلوگیری کنید. این طناب به رنگ مشکی بوده و به طور کامل بر روی این قایق تعبیه شده است که در هنگام حمل و نقل نیز می توانید از ان کمک بگیرید. در ناحیه جلو این محصول نیز دستگیره ای مشکی رنگ به چشم می خورد که ان هم برای حمل و نقل این محصول است.

کف این محصول به صورت شیاردار بوده که در هنگام نشستن بر روی ان نرمی خاصی دارد. هم چنین در هر دو طرف این قایق دو عدد نشیمنگاه به چشم می خورد که هر یک خود دارای یک عدد تکیه گاه هم می باشند. این دو نیز ساختار شیار دار دارند که بسیار نرم و لطیف می باشد. در دو سمت کناری این قایق نیز حلقه ای موجود است که مکان قرار گیری پارو های این محصول است. داشتن دو عدد پارو جزو خصوصیات مهم این قایق می باشد که شما را از خرید جداگانه پارو راحت کرده است. در داخل این قایق نیز جیب داخلی وجود دارد که می توانید اشیا کوچک خود را درون ان قرار داده و نگران گم شدن ان ها نباشید.

در رابطه با رنگ بندی نقاط مختلف این قایق نیز باید گفت که دو عدد پارو این محصول دارای دسته سفید و بدنه اصلی مشکی رنگ هستند. نشیمنگاه ، تکیه گاه و گف این قایق به صورت یکدست خاکستری و ساده طراحی شده است. نواحی داخلی این محصول نیز اغشته به رنگ نوک مدادی هستند. رویه این محصول نیز از ترکیب سه رنگ ابی ، خاکستری و نوک مدادی تشکیل شده است که طرح و جلوه زیبایی به این محصول بخشیده است. در انتهای این محصول نام تجاری کارخانه سازنده این قایق یعنی شرکت اینتکس نیز به چشم می خورد. هم چنین در بخش جلویی این قایق نیز مدل این محصول با رنگ سفید در کادری ابی رنگ دیده میشود. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت بالا و چشم نواز را شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید ذهن مشتری را مشغول می کند جنس بدنه یک محصول بادی است. این محصولات به خاطر حساسیت بالایی که دارند بسیار در معرض خطر هستند به همین دلیل باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. جنس رویه این محصول از نوع وینیل بوده که مقاومت بالایی دارد. هم چنین کف این محصول ساخته شده از وینیل دو لایه بادی می باشد که ضخامت هر یک از لایه های ان 0.75 میلی متر است که بسیار مقاوم می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول مستحکم را در اختیار داشته باشید.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول باید عنوان کرد که طول این قایق 315 سانتی متر و عرض ان 165 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول 43 سانتی متر است. در رابطه با وزن این محصول نیز باید گفت که کل بسته بندی این قایق 22 کیلو گرم می باشد که حمل و نقل ان بسیار ساده است. هم چنین این قایق می تواند تا 500 کیلو گرم وزن را تحمل کند که بسیار معقول و زیاد بوده و حتی افراد سنگین وزن نیز می توانند از این قایق استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا کافی است که این محصول رااز بسته بندی خود خارج کرده و ان را روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی که بر روی این محصول موجود است و از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این قایق اقدام به باد کردن ان کنید. این نکته حائز اهمیت می باشد که بیش از اندازه ان را باد نکنید چون از تحمل وزن ان می کاهد. پس از باد کردن نیز باید دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. در هر یک از مراحل راه اندازی اگر با مشکل مواجه شدید می توانید از دفترچه راهنما این محصول کمک گرفته و اموزش های لازم را فرا بگیرید. برای مراقبت از این محصول نیز رعایت چند نکته بسیار مهم است.

در ابتدا باید از جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید چون از کیفیت این قایق می کاهد. هم چنین وسایل نوک تیز یا هر شی دیگری که امکان اسیب رساندن به این قایق را دارد باید از ان دور کنید. البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که می توانید از ان استفاده کرده و مشکل را بر طرف سازید. برای جمع کردن این محصول نیز تنها کافی است دریچه های باد را باز کرده و مقداری فشار باد را از درون این قایق خارج کنید.

جمع بندی

قایق بادی اکسکروشن 4 محصولی فوق العاده مقاوم و زیبا می باشد که شرکت اینتکس ان را با کیفیت عالی روانه بازار کرده است. این محصول دارای دو عدد نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار و مواج بوده که بسیار نرم و لطیف است. هم چنین این قایق اقلامی همچون طناب نجات ، پارو و اهرم ماهیگیری را دارا می باشد. اگر قصد خرید قایق بادی اینتکس با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...