قایق بادی اکسکروشن 5 مدل 2018

intex 68325 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 5 مدل 2018 را به جرات می توان یکی از برترین و پر فروش ترین قایق های بادی اینتکس دانست که با سابقه طلایی که دارد برند اینتکس را وادار به تولید این قایق بادی زیبا در سال های جدید نیز کرده است . در این بخش همانطور که از نام این قایق بادی پیداست قصد داریم تا مدل 2018 این محصول را برای شما معرفی کنیم و به تحلیل و نقاط ضعف و قوت آن بپردازیم . این قایق بادی با مدل قبلی خود کمی تفاوت می باشد که در ادامه این مطلب به این تعییرات می پردازیم و شما را بیشتر با قایق بادی اکسکروشن 5 مدل 2018 آشنا می کنیم .

قایق بادی اکسکروشن 5 مدل 2018 می تواند بهترین گزینه برای استفاده به همراه خانواده و یا گذراندن یک آخر هفته شاد به همراه دوستان باشد . همانطور که از اسم آن پیداست ظرفیتی بالغ بر 5 نفر به صورت نشسته دارد که بسیار ایده آل برای سفرهایی با تعداد نفرات بالاس . امکانات بی نظیر و همچنین پکیج کاملی که این قایق بادی به خود اختصاص داده است آن را به بهترین گزینه برای ماهیگیری و یا استفاده در آب هایی با عمق بالا تبدیل کرده است . همانطور که در تصاویر محصول می بینید ظاهر بدنه این قایق بادی اینتکس به رنگ نقره ای و آبی می باشد که جلوه زیبایی را به این محصول بخشیده است . در بخش بالایی این قایق بادی با طراحی زیبا نام مدل این قایق حکاکی شده است که بر زیبایی آن افزوده است .

دور تا دور این قایق بادی طناب نجات وجود دارد که کاربردهای بسیاری دارد و جنس این طناب از الیاف مرغوب ساخته شده است تا به هنگام ضرورت به راحتی بتواند قایق و افراد را مهار کرده و مورد استفاده بهینه قرار بگیرد . در طراحی این قایق بادی و در بخش داخلی آن کارشناسان و طراحان با تجربه برند اینتکس با توجه به شناسایی نیازهای مشتریان خود و بازخوردی که از مدل های قبلی گرفته اند ، در بخش داخلی آن از سه عدد محفظه باد استفاده کرده اند تا در صورت آسیب دیدن بخش از قایق سایر نقاط بدون اختلال به عملکرد خود ادامه دهند . این سه بخش توسط محفظه های جداگانه ای قابلیت راه اندازی و تخلیه باد را دارند .

همچنین بخش داخلی مورد استفاده این قایق بادی دارای سه عدد کوسن می باشد که دو کوسن ابتدایی و انتهایی دارای تکیه گاهی بزرگ نیز هستند . تکیه گاه ها به گونه ای ارتفاعشان تنظیم شده است که به خوبی کمر را در بر می گیرد و این امر باعث می شود که در تلاطم های موجود در آب ، تعادل شما به خوبی حفظ شده و همچنین از ضربه خوردن بدن جلوگیری به عمل آید . رویه این کوسن ها به صورت مواج تعبیه شده است و این امر در گردش هوای میان بدن و همچنین سطوح صندلی نقش بسزایی دارد . گفتنی است که علاوه بر کوسن های موجود ، کف این قایق نیز به صورت بادی و دارای رویه ای مواج است .

در بخش های کناری این قایق بادی اینتکس از نگهدارنده های پارو استفاده شده است که در جلوی صندلی ها واقع شده است و دسترسی به آن ها به صورت نشسته نیز به راحتی امکان پذیر می باشد . این نگهدارنده ها از جنس پلاستیک فشرده می باشد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در تست هایی که بر روی آن ها صورت گرفته است شکستن آن ها ناممکن می باشد . به طور کلی فضای داخلی این قایق بادی را می توان بسیار ایده آل و استاندارد برای استفاده 5 نفر دانست که اگر به طور دقیق تر بخواهیم به آن نگاهی بیندازیم دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 366 سانتی متر ، عرض : 168 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد .

جنس بدنه مقاوم

قایق های بادی به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند باید دارای بدنه ای مقاوم و در عین حال مستحکم و منعطف باشند تا علاوه بر حفظ امنیت ، راحتی ایده آل  را برای شما فراهم آورند . قایق های بادی به دلیل تکان هایی که درون آب می خورند و تعداد نفراتی که در حال استفاده از آن ها هستند شاید ضربه های نسبتا سختی را بخورند که باید بتوانند با این مشکل خود را همپوشانی کرده و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . کمپانی اینتکس با بهره مندی از سال ها تجربه در زمینه تولید محصولات بادی به ویژه قایق های بادی در بخش بدنه بیرونی این محصول از وینیل دو لایه با ضخامت 0.75 میلی متر استفاده کرده است که در مقایسه با استانداردهای جهانی یک سر و گردن نیز بالاتر می باشد . قایق بادی اکسکروشن 5 مدل 2018 در شرایط جوی نامساعد در آب های نه چندان آرام می تواند کیفیت و مقاومت بالای خود را به خوبی به نمایش بگذارد .

لازم به ذکر است که به منظور بالا بردن هر چه بیشتر مقاومت و استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو الی سه لایه ( بنابر فشاری که متحمل می شود ) استفاده شده است . استفاده از بدنه های چند لایه باعث شده است تا بدنه قایق کاملا ضد سایش شده و مقاومت آن در برابر اجسام تیز و برنده چندین برابر افزایش یابد . اما با وجود این نکات نیز باید توجه داشته باشید که از برخورد هر گونه اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی ماهیتی آسیب پذیر در برابر چاقو و اجسام برنده دارند .

اما نمایندگی تهران اینتکس نیز به منظور تعمییر زود هنگام محصولات بادی چاره ای اندیشیده است و برچسب تعمییرات را به صورت رایگان درون این محصول برای شما عزیزان قرار داده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر نقطه آسیب دیده در مدت زمان کوتاهی نمایید . استفاده از برچسب تعمیرات نیاز به دانش قبلی ندارد و باید نقطه آسیب دیده را در منطقه ای صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و برچسب را بر روی آن بچسبانید ، باید توجه داشته باشید که برچسب باید مدت زمان تقریبی 5 الی 6 ساعت بر روی نقطه آسیب دیده بماند .

قابلیت تحمل وزن بالا

اما قایق های بادی با توجه به ظرفیت هایی که دارند باید دارای قابلیت تحمل وزنی باشند تا به راحتی تعداد نفرات از آن بدون بر هم خوردن تعادل قایق استفاده کنند . قایق بادی اکسکروشن 5 مدل 2018 همانطور که از نام آن پیداست دارای ظرفیت 5 نفر به صورت نشسته می باشد . قابلیت تحمل وزن استانداردی که بر روی پکیج این قایق بادی درج شده است 600 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای جهانی برای قایق های بادی 5 نفره نیز می باشد . این قابلیت تحمل وزن بالا به دلیل استفاده از تکنولوژی های خاص برند اینتکس در ساخت قایق های بادی می باشد که با توجه به تجربه چندین ساله آن ها محقق شده است .

لوازم جانبی با کیفیت

به همراه این قایق بادی لوازم جانبی آن نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که از جمله آن ها می توان به دو عدد پارو آلومینیومی ضد زنگ اشاره داشت . این پارو ها در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت استفاده دارند و ب صورت نشکن و در کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند . لبه های پهن این پارو ها از جنس فایبرگلاس می باشد و آب را به خوبی به جریان در می آورد که این امر موجب بالا رفتن سرعت قایق و همچنین کنترل دقیق تر مسیر حرکت می شود . علاوه بر پارو ، برچسب تعمییرات نیز درون پکیج این قایق بادی وجود دارد که در صورت بروز مشکل به خوبی می تواند به کمک شما بیاید .

پمپ باد دستی

قایق بادی اکسکروشن 5 مدل 2018 قابلیت باد شدن توسط تمامی پمپ های باد مخصوص محصولات بادی را دارد . درون پکیج این قایق بادی یک عدد پمپ باد دستی وجود دارد که دلیل وجود این نوع پمپ استفاده از قایق ها در شرایطی مانند لب ساحل و رودخانه ها می باشد که دسترسی به برق کمتر امکان پذیر است . اما باید توجه داشته باشید که راه اندازی این قایق بادی توسط پمپ های باد برقی نیز امکان پذیر است و در صورت نیاز می توانید انواع پمپ های بادی برقی را از نمایندگی تهران اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی برند اینتکس و بست وی خریداری نمایید . راه اندازی این قایق بادی توسط پمپ باد برقی در مدت زمان تقریبی 3 الی 4 دقیقه و توسط پمپ های باد دستی بستگی به میزان سرعت باد زدن متغییر می باشد . به طور کلی اگر خواهان تهیه یک قایق بادی با کیفیت و زیبا و در عین حال به روز هستید که به همراه خانواده و یا دوستان با تعداد نفرات بالا یک آخر هفته شاد را سپری کنید ، پیشنهاد ما با شما قایق بادی اکسکروشن 5 مدل 2018 می باشد که به قیمت تخفیف خورده می توانید آن را از حراج تابستانی فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید .

سخن پایانی : قایق بادی اکسکروشن 5 بدون شک بهترین قایق بادی 5 نفره اینتکس می باشد که سالهاست به صورت متوالی تولید شده است و مشتریان بسیاری را نیز به سوی خود جلب کرده است. این محصول با دارا بودن ویژگی های بسیار خوب و به دلیل فروش خوبی که دارد مدل 2018 آن تولید شده است که طراحی به روز تر و کیفیت بهتری نیز دارد. مدل 2018 قایق بادی اکسکروشن 5 با افزایش تحمل وزن 145 کیلوگرمی اکنون می تواند تا وزن 600 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند. قسمت اصلی بدنه آن از لایه های وینیل با ضخامت 0.75 میلی متر ساخته شده اند و برای ایمنی بیشتر سرنشینان دارای سه محفظه باد جداگانه است تا در صورتی صدمه دیدن هر کدام از آنها سرنشینان بتوانند خود را به محلی امن برسانند. در چهار گوشه قایق چهار محل نگهداری لنسر ماهیگیری قرار داده شده است تا بتوانید به سادگی با استفاده از این محصول فوق العاده از اینتکس ماهیگیری کنید. در قسمت داخلی نیز علاوه بر کف بادی، یک کوسن و دو صندلی قرار داده شده است تا راحتی سرنشینان افزایش یابد.

قیمت قایق بادی اکسکروشن 5 مدل intex 68325

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 600 کیلو گرم
 طول 366 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 26.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق های بادی همواره کیفیت های فوق العاده بالایی داشته اند و هر کدام با توجه به مشخصاتی که دارند می توانند نیاز های افراد را بر طرف کنند. شرکت محصولات بادی اینتکس نیز با آگاهی کامل از این موضوع سعی داشته تا کیفیت این کالا را تا حد ممکن افزایش دهد. یکی از بهترین قایق های بادی اینتکس در سالهای گذشته قایق بادی پنج نفره اکسکروشن بوده که با توجه به ابعاد و مشخصه هایی که دارد می تواند یکی از بهترین و دوست داشتنی محصولات این شرکت آمریکایی باشد. در مدل سال 2018 اینتکس تغییراتی در ظاهر و باطن قایق بادی اکسکروشن 5 تعبیه کرده است که در ادامه قصد داریم به انتشار آنها بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

طراحی

ظاهر این قایق بادی با با توجه تغییراتی که در سال 2018 داشته است کاملا بهبود یافته. تغییرات بیشتر در اشکال روی بدنه بوده است و رنگ بندی تغییرات چندانی نداشته. به علاوه این قایق در مدل هایی رنگ معکوس نیز دارد. از این نوع تم با حالت مربعی در بسیاری از قایق های بادی اینتکس استفاده شده است. بخش های اصلی بدنه به صورت کامل خاسکتری بوده و خطوط روی بدنه به رنگ آبی می باشد. بدنه دارای سه محفظه باد می باشد که برای ایمنی بیشتر به این صورت طراحی شده است. به علاوه قسمت های داخلی دارای سه کوسن می باشد و همچنین همراه این کالا ساک حمل لوازم شخصی و ساک حمل خود قایق نیز قرار داده شده است. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به چهار محل قرار گیری پارو و جای چوب ماهیگیری اشاره کرد. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول کاملا استاندارد بوده و تفاوت چندانی با مدل سال پیش ندارد. بخش های مهم آن اعم از طول، عرض و ارتفاع تفاوت های چندانی با مدل های پیشین ندارد. از این رو مشتریان قدیمی قایق اکسکروشن 5 و یا کسانی که میخواهند یک قایق بادی بزرگ 5 نفره داشته باشند می توانند از قایق بادی 5 نفره اکسکروشن استفاده کنند. طول این قایق بیش از 3 متر و نیم بوده و عرض آن نیز 163 سانتی متر می باشد که برای یک قایق بادی در این رده عالیست..همچنین این قایق بادی با وزن 26 کیلوگرمی خود می تواند تا وزن 600 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند و برای 5 بزرپسال با وزن زیاد نیز کاملا مناسب است. از سایر ویژگی های این کالا می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن اشاره کرد که حمل آن را به سادگی توسط اتومبیل های شخصی میسر میکند.

جنس و کیفیت

 مدل 2018 از قایق بادی اکسکروشن 5 یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع جنس بدنه در میان قایق های بادی تولید شده تا کنون داشته که به راحتی در برابر انواع شرایط جوی، فشار و دمای آب و حتی برخورد های عادی به سطوح سفت و سخت مقاومت بالایی خواهد داشت. بدنه ای که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با الیاف شمعی بافته شده به همراه روکش ضخیم ساخته شده تا از لحاظ کیفیت و مقاوم بودن بدنه خیالمان راحت باشد. البته قایق های بادی دیگری مانند مدل های جیمینی و همچنین مارینر نیز هستند که حتی کمی بدنه مقاوم تر نسبت به این مدل دارند ولی این قایق نیز چیزی کمتری از آن مدل ها ندارد. اما قسمت کف قایق از PVC با روکش طرح چرم ساخته شده که نشستن بر روی آن را راحت می کند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این قایق بادی در ابتدا لازم است تا آن را بر روی محفظه ای صاف درون خشکی قرار دهید. در ادامه نوبت به پهن کردن قایق می رسد. پس از آن نوبت به باد کردن قایق می رسد. ابتدا محفظه باد داخلی. سپس کف قایق و در ادامه نیز بخش های بیرونی را نیز باد کنید. پس از انجام این موارد قایق آماده استفاده می باشد. اما می توانید کوسن های داخلی را نیز باد کنید و با استفاده از گیره های پشتی آن به بدنه متصل کنید. در ادامه با اسمبل کردن پارو و انتقال قایق به درون اب می توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل به استفاده از موتور می بایست آن را در همین زمان استفاده کنید. برای این کار در ابتدا کیت موتور قایق بادی را با لوازم موجود در بسته بندی ان نصب کنید و در ادامه موتور آن را بر روی کیت سوار کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...