قایق بادی دو نفره کایاک X2 با صندلی بادی

bestway 65077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره کایاک مدل X2 از سری قایق های بادی حرفه ای ورزشی برای سنین بزرگسال که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی می باشد. بدنه ای بسیار با کیفیت و مقاوم که می تواند برای آب های ارام و نا ملایم بخصوص رودخانه ها مناسب باشد. این قایق در واقع ارگونومی ساخت ورزشی داشته و از دو صندلی بادی بهره می برد. صندلی هایی که تکیه گاه آنها از دریچه باد مجزا برخوردار بوده و می توان آن را توسط قفل های پلاستیکی باز و بسته نمود.

همچنین کف این محصول نیز به شکل بادی بوده که نشستن بر روی آن نیز احساس راحتی را به مصرف کننده خواهد داد. از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن یک جفت پارو مخصوص قایق های کایاک بوده که از جنس آلومینیومی و فایبرگلاس می باشد. علاوه بر این در قسمت ابتدایی و انتهایی این کالا دو دستگیره مخصوص حمل نیز تعبیه شده است. همراه این قایق بادی ورزشی یک پمپ باد دستی نیز برای راه اندازی آن قرار داده شده است. 

تفاوت اصلی که قایق های بادی کایاک با سایر قایق ها دارند ، این است که این محصولات به نوعی ورزشی شناخته می شوند ، برای همین شما می توانید برای ورزش کردن و تفریحات آبی از آن استفاده کنید . البته شما می توانید به صورت دو نفره از این قایق بادی برای ورزش کردن نیز استفاده کنید . نکته قابل توجه این است که شما می توانید حتی به صورت یک نفره نیز از این قایق بادی استفاده کنید . بنابراین حتی اگر گاهی نیاز باشد که تنهایی از قایق بادی استفاده کنید ، مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید . هر دو صندلی این تخت بادی نیز به صورت بادی است و از آن جا که تکیه گاه دارد ، شما می توانید در یک شرایط بهتر و ایده آل تر از قایق بادی استفاده کنید . 

یکی از تصاویری که در رابطه با محصول قرار داده شده است ، یک باله دیده می شود که در قسمت زیرین قایق بادی قرار داده شده است ، این باله برای این است که هدایت قایق بادی کایاک بسیار راحت باشد و شما بتوانید به راحتی تغییر مسیر دهید . این قایق بادی بسیار سریع است و از سوی دیگر می تواند وزن های بیشتر از دو نفر را تحمل کند . به همین دلیل شما می توانید وسیله های اضافی خود را با خود به درون قایق برده و آن را به همراه داشته باشید . برای ثبت سفارش این قایق بادی با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 321 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو

 

قایق های بادی ابزار های بسیار دوست داشتنی و کاربردی هستند که می توانند نیاز شخص را در شرایطی بر طرف کنند که هیچ قایق دیگری از عهده ان بر نمی آید، از جهاتی دیگر می توان اینگونه عنوان کرد که قایق های بادی جایگزینی ندارند. قایق های غیر بادی به فضای بسیار زیادی برای نگهداری نیاز دارند و برای حمل آنها نیز باید از حمل کننده و یا ماشین های بزرگی استفاده کنید، اما یک قایق بادی برای کسانی که قصد استفاده تجاری از این محصول را نداشته باشند بهترین گزینه ممکن به حساب می آید. از مزایای قایق های بادی می توان به وزن بسیار کم، حجم بسته بندی کوچک، و قابلیت جابجایی با هر وسیله ای اشاره کرد. سری کایاک که از قایق های بسیار خوب و ویژه برای ورزش کایاک سواری به حساب می آید اما برخی به دلیل فضای کمتر و کنترل ساده تر، برای استفاده های معمولی نیز قایق کایاک را انتخاب می کند. بست وی نیز با کامفورت تر کردن ارگونومی این محصول شرایط ایده آل تری را برای انتخاب این افراد به وجود اورده است که در ادامه به تمامی انها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

طراحی

بدون  شک مهم ترین تفاوت قایق های سری کایاک و قایق های بادی معمولی طراحی و ابعاد انهاست که بند بعد را به ابعاد آن اختصاص خواهیم داد. قسمت دماغه و پشتی جلوه نوک تیزی داشته است که برای بهبود حرکت و افزایش سرعت حرکت در مسیر های مختلف است، البته قسمت دماغه بیشتر حالت بیضی شکل داشته و با بخش پشتی آن تفاوت اساسی دارد. یکی از ملاک های اصلی بست وی برای طراحی این محصول راحتی آن بوده است تا بتوان از آن در مدت زمان طولانی بدون خستگی استفاده کردو به همین دلیل بدنه اصلی را از محفظه های مختلف بادی ضخیمی ساخته است تا نرم تر از سایر قایق ها به نظر برسد. در کنار ان نیز دو عدد صندلی بادی قرار داده شده است، این صندلی های بادی با کمربندی در جای خود محکم می شوند تا حس استحکام حین استفاده در شرایط نا مساعد به شخص منتقل شود. پارو های قایق نیز همانند سایر سری های کایاک از نوع دو طرفه بوده و می توان آن را به ساگی برای طولانی مدت استفاده کرد،

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این قایق بادی برای یک کایاک کاملا مناسب و ایده آل است اما از نظر بسیاری از افراد که تجربه استفاده از کایاک ها را دارند معقول و مناسب است. طول قایق برای دو نفر برابر با 321 و عرض آن نیز 88 سانتی متر می باشد  تا برای استفاده دو نفر به صورت همزمان فضای کامل و استانداردی را تدارک بیند، ارتفاع قایق نیز حدود 32 سانتی متر می باشد که شامل فضای کامل و اشغال شده را اعلام می کند و فضایی که شخص درون قایق قرار میگیرد محدود است. تحمل وزن قایق نیز 160 کیلوگرم بوده و وزن خود قایق نیز به تنهایی حدود 13.8 کیلوگرم می باشد که کاملا قابل قبول و سبک است. به علاوه به دلیل اینکه حجم بسته بندی این قایق بادی بسیار کم است به سادگی می توان آن را حمل کرده و در شرایط مختلفی استفاده نمود. 

جنس و کیفیت بدنه

قایق های بادی اینتکس به دلیل اینکه در شرایط بسیار حساسی مورد استفاده قرار میگیرند باید از مرغوب ترین و بهترین موارد اولیه موجود در بازار ساخته شوند. هیدروفورس نیز به عنوان یکی از برترین و با کیفیت ترین سری قایق های بادی شرکت بست وی اکنون در انواع کایاک نیز مورد استفاده قرار میگیرد که باعث افزایش محبوبیت آن شده است چراکه سری کایاک را از یکی از مطمئن ترین برند های قایق بادی تهیه می کنند. قسمت رویه و کناری بدنه آن از جنس پی وی سی برزنتی یک لایه ضخیم و قسمت زیرین ان از پی وی سی دو لایه ساخته شده است و یکی از بهترین مواد مورد استفاده در محصولات بادی است. قسمت های خشک تر بدنه از پلاستیک نرم و مستحکمی ساخته شده اند که طول عمر بالایی دارد.

روش نصب

برای راه اندازی این قایق ابتدا باید محلی مناسب و عاری از هرگونه شئ تیز را بیابید. سپس قایق را از بسته بندی یا ساک حمل ان خارج کرده و بر روی این محل پهن کنید. در مرحله بعدی نوبت به باد کردن محفظه های باد قایق می رسد. پیشنهاد می شود برای این کار از پمپ های باد برقی، فندکی و یا شارژی استفاده کنید و در انتها نیز برای سفت تر شدن سطح آن از پمپ باد دستی استفاده کنید. این نوع و شیوه باد کردن در صورتی که بر روی اصول انجام شود نوع درست باد کردن قایق به حساب می آید و طول عمر قایق در صورت استفاده به این شیوه به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...