قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی

Bestway 65047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی مدل هیدرو فورس از جدید ترین قایق های بادی طراحی شده برند بست وی می باشد که با عنوان قایق بادی کاسپین پرو به فروش می رسد که با کمی تغییرات در ساخت قایق های بادی کاسپین معمولی با عنوان پرو و تحت عنوان هیدرو فورس بست وی عرضه شده است . این قایق بادی کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و بست وی این محصول را در سال 2022 تولید کرده است و می توان آن را از جدید ترین قایق های بادی این برند دانست که بدنه و کف تقویت شده دارد . این قایق بادی در ابعاد بزرگی ساخته شده است و می تواند تا 4 نفر ظرفیت داشته باشد . طول قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی 280 سانتی متر و عرض آن 152 سانتی متر می باشد. همچنین ارتفاع قایق بادی 42 سانتی متر می باشد که به خوبی می تواند وزن های بالا را به واسطه داشتن محفظه های بزرگ خود تحمل کند . بست وی تحمل وزن این قایق بادی 4 نفره را 480 کیلوگرم در نظر گرفته است . برای ساخت این قایق بادی از پی وی سی برزنتی استفاده کرده است که دور تا دور قایق نیز دارای طناب مهار می باشد . این قایق قابلیت نصب موتور را داشته و شما می توانید قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی را به یک قایق بادی موتوری تبدیل کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه intex تماس بگیرید. 

قایق بادی فوق در زمره قایق های بادی تندرو قرار می گیرد ، برای اینکه نوع طراحی آن به گونه ای است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این قایق بادی حتی بر روی آب هایی که مواج هستند استفاده کنید . معمولا برخی از قایق های بادی مناسب برای دریا نیستند ، ولی شما می توانید با استفاده از قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی در دریا استفاده کرده و از موج های دریا نیز گذر کنید . دلیل آن هم این است که این قایق بادی شبیه به یک پیکان طراحی شده و قسمت جلویی آن به صورت باریک است ، برای همین شما در هنگام استفاده از محصول می توانید به خوبی شاهد این باشید که قایق می تواند به راحتی در میان امواج به سمت جلو حرکت داشته باشد و شما با سرعت بیشتری بر روی آب گذر کنید .

توجه کنید که تمامی قایق های بادی به صورت پارویی طراحی می شوند ، ولی این قایق بادی علاوه بر اینکه به صورت پارویی است ، به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید به آن موتور قایق نصب کنید . شما می توانید از موتور های بنزینی و برقی برای این قایق استفاده کنید . دقیقا این سلیقه شماست که چگونه قایق بادی را مجهز کنید . حتی شرکت بست وی برای اینکه شما بتوانید به سادگی موتور را به قایق بادی وصل کنید ، قسمت پشتی قایق به صورت صاف طراحی شده است و شما می توانید با تهیه کردن یک کیت موتور قایق ، این موتور ها را به قایق وصل کنید . شما می توانید این کیت را از فروشگاه اینتکس نیز تهیه کنید و به خوبی از آن استفاده نمایید . 

  • قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی
  • طول : 280 سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 42 سانتی متر
  • تحمل وزن : 480 کیلوگرم
  • وزن : 42.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • قابلیت نصب موتور
  • دارای کف آلومینیومی
  • دارای طناب مهار
  • دارای پمپ باد دستی
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • دارای پکیج تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 65047

قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی یک قایق بسیار عالی با امکانات بسیار خوب می باشد که می توان حتی نسخه های قدیمی آن را نیز جز بهترین نوع قایق بادی دانست . به خصوص قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی که مدل جدید تر قایق های بادی برند بست وی بوده که کیفیت ساخت بسیار عالی را داشته و باعث شده است تا این قایق به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کرده و همچنین شناوری بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد . شاید این دو مورد یکی از مهم ترین مواردی باشد که یک قایق بادی بسیار خوب باید آن ها را دارا باشد . بست وی تجربه کاری بسیار بالایی در زمینه تولید و فروش قایق بادی داشته و این محصولات را در مدل های مختلف و با کاربرد های گوناگون ساخته است . 

شرکت بست وی حتی قایق های بادی خود را در چندین ظرفیت مختلف تولید کرده است تا شما بتوانید این محصولات را در چند سایز و مدل تهیه کرده و از ان ها استفاده کنید . مطمعنا قایق های بادی که ظرفیت های بالاتری را دارند از نظر ابعادی نیز بسیار بزرگ تر خواهند بود ، به مانند قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی که ابعاد بزرگی را داشته و به دلیل اینکه می تواند تا 4 نفر را به خوبی در داخل خود جای دهد . این قایق بادی می تواند وزن هر چهار فرد بالغ را نیز به خوبی تحمل کند و از این نظر بسیار عالی خواهد بود . یکی از نکاتی که باید در خرید قایق بادی توجه داشته باشید این است که قایق بادی می تواند تا چه وزنی را تحمل کند . شرکت بست وی نیز تمامی قایق های بادی خود را از این نظر مشخص کرده است . 

قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی می تواند تا 480 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، با توجه به اینکه این قایق بادی 4 نفره است ، اما می تواند وزن های بسیار بالاتری را تحمل کند . اگر حتی وزن هر فرد را 100 کیلوگرم در نظر بگیریم که باز هم وزن افراد کمتر از آن خواهد بود ، این قایق به راحتی وزن هر چهار نفر را تحمل کرده و حتی می تواند 80 کیلوگرم بیشتر را نیز تحمل کند ، به همین دلیل شما می توانید لوازم و وسایل های خود را نیز به داخل قایق بادی ببرید . طول این قایق بادی 280 سانتی متر بوده و همچنین عرض آن به 152 سانتی متر می رسد . وزن قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی همچنین به 42.8 سانتی متر می رسد که نسبت به سایر استخر ها وزن بسیار بیشتری دارد . 

این قایق بادی حرفه ای بدنه ای تقویت شده دارد و می تواند به خوبی در برابر اسیب دیدگی ها مقاوم باشد . به همین دلیل حتی این قابلیت برای قایق بادی وجود دارد که شما می توانید در قسمت پشتی آن موتور قایق نصب کنید . به همین دلیل می توان گفت که قایق بادی 4 نفره کاسپین پرو بست وی یک قایق بادی موتوری و پارویی است که نحوه استفاده از آن به دلخواه شما خواهد بود . ولی نیاز است که پمپ باد برقی را به صورت مجزا خریداری و از آن استفاده کنید . این قایق بادی از جنس پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد ، از سوی دیگر این قایق بادی کف تقویت شده آلومینیومی دارد که قایق را در برابر ضربه ها و فشار مقاوم کرده است . 

برای راه اندازی قایق بادی شما می توانید از پمپ های باد دستی و یا پدالی استفاده کنید تا سرعت بیشتری را برای راه اندازی داشته باشید . از سوی دیگر توجه داشته باشید که قایق های بادی را عمدتا در طبیعت استفاده می کنند و به همین دلیل شاید نتوانید از پمپ های باد برقی به دلیل نبود برق استفاده کنید . این قایق حتی امکان تعمیر دارد و فروشگاه اینتکس برای محصول برچسب تعمیرات در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن اگر بخش بادی قایق دچار اسیب دیدگی شد ، آن را رفع کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...