قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس

intex 68324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس در مدل جدید محصولی ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش pvc با ظرفیت 4 نفره که مخصوص تفریحات آبی و ماهیگیری طراحی شده است. محصولی که در درون خود نشیمنگاه بادی همراه با تکیه گاه بادی داشته و همچنین قسمت کف آن نیز به صورت مواج باد شو طراحی و ساخته شده است. این قایق بادی به همراه خود دو عدد پارو آلومینیومی داشته که می توانند به خوبی توسط قدرت بازو قایق را به حرکت درآورند .

توضيحات : محصول قايق بادی چهار نفره مناسب استفاده در رودخانه های آرام ، دريا ، درياچه و ماهيگيری سه محفظه هوای جداگانه طناب دور قایق در سرتاسر بدنه ، پايه نصب کيت موتور بدنه بسيار مقاوم در برابر خراش و اشعه آفتاب از جنس ورقه ضخيم PVC دارای پمپ دستی پر توان و دو عدد پاروی 135 سانتيمتری دارای پايه مخصوص پارو دو پايه مخصوص قرارگيری قلاب ماهيگيری کف باد شونده قایق و مقاوم برای راحتی بيشتر دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده ، دارای بسته مخصوص تعميرات ، هنگام استفاده از قایق ها حتما وسايل ايمنی مناسب نظير جليقه نجات همراه داشته باشيد. بهترین قایق بادی و قایق خانوادگی پلاستیکی از نوع پی وی سی در سایت تهران اینتکس فروشگاه اینتکس ایران بخواهید .

قایق های بادی اکسکروشن عمدتا با توجه به نوع طراحی که دارند بیشتر برای آب های کم عمق تر ساخته شده اند ، اما استفاده از آن ها در دریا ها نیز ممکن است . همچنین این نوع از قایق های بادی بیش از هر نوع قایق بادی دیگری برای ماهیگیری و گشت زنی در آب مناسب می باشند . پس اگر قصد شما از خرید قایق بادی ، رفتن به ماهیگیری است ، این قایق بادی می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد . در همین راستا نیز شرکت اینتکس در اطراف قایق بادی اکسکروشن دو اهرم ماهیگری طراحی کرده است که می توانید قلاب ماهیگیری خود را به آن متصل کنید و یا حتی از قلاب استفاده نکنید و تنها با نخ ماهیگیری طعمه ای را به آن بسته به داخل آب بیاندازید .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این قایق بادی دارای صندلی هایی بر روی خود است که می توانید بهتر بر روی قایق نشسته و از ماهیگیری و قایق سواری لذت ببرید . این صندلی ها به صورت بادی طراحی شده اند و کاملا مجزا هستند ، از این رو شما می توانید حتی به دلخواه از صندلی ها استفاده نکنید و آن ها را از بدنه قایق جدا کنید . این صندلی ها همچنین قابلیت تغییر وضعیت نیز دارند . به طور مثال این دو صندلی در تصویر روبروی هم قرار گرفته اند که در صورت نشستن می توانید دوست و هم سفر خود را مشاهده کنید ، اما شما می توانید صندلی را جابجا کرده و پشت به هم یا به صورت ردیفی و اتوبوسی قرار دهید .

مناسب ترین روش قرار دادن صندلی ها همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می باشد ، زیرا اهرم های پارو در قسمت وسط قایق قرار گرفته اند که با راه اندازی صندلی ها به صورت استاندارد بهتر می توانید پارو بزنید . اهرم ها در واقع دو قسمت پلاستیکی بر روی بدنه قایق هستند که می توانید دستگیره پارو ها را به آن متصل کنید و به راحتی هر چه تمام و بدون بر هم خوردن روند پارو زنی ، قایق را به حرکت در آورید . تعداد این اهرم های پارویی 4 عدد می باشد که در واقع می توانید 4 پارو را برای قایق استفاده کنید . برای پارو زنی یک یا دو نفر نیاز است چرا که دو پارو توسط یک فرد زده خواهد شد .

از ویژگی های خوب این مدل می توان به داشتن پارو اورجینال اشاره کرد که دیگر نیازی به خریدمجزا پارو نخواهید بود . جنس پارو ها از فلز آلومینیوم و پلاستیک های فشرده و تقویت شده می باشد که علاوه بر استحکام و مقاومت بالا وزن سبکی دارد ، داشتن وزن سبک در پارو ها از مزیت های آن ها بوده و می تواند به شما اجازه دهد تا مدت زمان بیشتری را به پارو زدن ادامه دهید بدون اینکه خسته شوید . این پارو ها قابلیت ریگلاژ شدن دارند بنابراین شما می توانید طول آن را عمل یا زیاد کنید . این ویژگی به شما کمک می کند تا حتی در هنگامی که از قایق بادی استفاده نمی کنید ، پارو ها را کوچکتر کرده تا فضای کمی را اشغال کند .

خود قایق بادی نیز حجم بسته بندی بسیار کوچکی دارد . در واقع وزن بسیار پایین و حجم بسته بندی کم این محصولات از بزرگترین مزایا و ویژگی های قایق بادی می باشد که آن ها را به محصولاتی پرتابل و قابل حمل تبدیل کرده است . این ویژگی ها به کسانی که دور از شهر های ساحلی هستند و دسترسی زیادی به رودخانه ، دریاچه و ... ندارند بتوانند برای سفر به این مناطق قایق های بادی خود را به همراه داشته باشند . این قایق بادی دارای مساحت بالا و دیواره ای قطور  و مرتفع بوده و سطح نشیمنگاه گودی دارد ، این طراحی باعث شده است تا تعادل قایق در آب های تقریبا خروشان و مواج نیز کارایی داشته باشد ، بنابراین نگران تعادل قایق بادی نباشد .

همانطور که ذکر شده است ، آستانه تحمل قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس در حدود 400 کیلوگرم می باشد . با توجه با اینکه وزن هر بزرگسالی تقریبا 60 تا 80 کیلوگرم می باشد ، می توان گفت که قایق حتی توانایی تحمل وزن 5 تا 6 فرد بالغ را دارد ، اما به دلیل ابعادی که قایق دارد ، 4 نفر به راحتی و با خیال راحت می توانند از محصول استفاده نمایند . جنس این قایق بادی نیز از وینیل و برزنت می باشد که کیفیت آن را دو چندان کرده است . این اجناس در برابر رطوبت مقاوم بوده و همچنین نور خورشید نیز آسیبی به آن وارد نخواهد کرد .

اینتکس قایق های بادی اکسکروشن را در ابعاد بزرگتری نیز طراحی کرده است که به همان میزان افراد بیشتری نیز می توانند از استخر استفاده کنند . به عنوان مثال شما می توانید این قایق های بادی را با ظرفیت 6 نفر و یا بیشتر از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . پس در هنگام خرید قایق بادی اکسکروشن به مشخصات محصول دقت کرده و استخر دلخواه خود را به درستی سفارش دهید . توصیه می شود قسمت نقد و بررسی قایق های بادی را نیز مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری را از قایق های بادی کسب نمایید .

در تماس با فروشگاه اینتکس بسیار پرسیده شده است که آیا می توان به قایق های بادی مدل اکسکروشن اینتکس ، موتور قایق نصب کرد یا خیر ؟ با توجه به این که کیفیت قایق های بادی اکسکروشن بسیار بالاست ، در صورت با رفتن سرعت قایق نیز آسیبی به قایق وارد نمی شود ، بنابراین شما می توانید موتور های قایق را در این مدل ها نیز استفاده کنید . برای این قایق محلی برای نصب موتور طراحی نشده است اما شما می توانید با تهیه کیت موتور چوبی یا فایبرگلاسی و حتی آلومینیومی موتور را به این قایق نصب کنید . 

فروشگاه اینتکس برای کسانی که قصد دارند تا قایق های بادی موتوری داشته باشند ، پیشنهاد می کند تا قایق های بادی جیمینی یا واترمن را انتخاب کنند ، زیرا سری قایق های بادی جیمینی دارای طراحی بسیار خاصی بوده و دلیل طراحی متفاوت آن ها نیز نصب موتور بر روی قایق می باشد . شما می توانید به راحتی موتور های قایق را به مدل های جیمینی متصل کنید . همچنین قایق های بادی که قابلیت نصب موتور دارند ، عمدتا دارای کف آلومینیومی یا فایبرگلاسی هستند که می تواند به خوبی از کف قایق مراقبت کند . با توجه به اینکه در صورت استفاده از موتور قایق ، سرعت قایق بادی بسیار زیاد خواهد شد ، ممکن است در آب های مواج با برخورد به موج ها ضربه هایی بعضا محکم به کف قایق وارد شود از این رو این مدل ها را تقویت کرده اند .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 400 کیلو گرم
 طول 315 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC سه لایه برزنتی
 جنس کف PVC سه لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 23.2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسهای برای حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس

قایق بادی اکسکروشن 4 دومین نوع استخر های بادی سری اکسکروشن شرکت اینتکس از لحاظ سایز و ابعاد بوده که برای انواع تفریحات آبی و همچنین کاربرد های دیگر طراحی و تولید شده است. این قایق بادی از سری قایق های با کیفیت اینتکس بوده که برای استفاده در انواع آب ها برای کاربران عرضه شده است. محصولی که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این قایق بادی همانند بسیاری از قایق های بادی تفریحی و حرفه ای بوده که بسیار خوش فرم و مطمئن ساخته شده است. قسمت جلوی این کالا به صورت نیم دایره طراحی شده تا به خوبی سرعت لازم را بر روی آب داشته باشد. این قایق همچنین از دو دستگیره مخصوص حمل در قسمت ابتدایی و انتهایی خود بهره برده که به صورت سرخود می باشد. همچنین این کالا دارای کف بادی به صورت مواج بوده که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن استحکام آن را نیز افزایش داده است. قسمت لبه قایق نیز اهرم های پلاستیکی مخصوص ماهیگیری، نگهداری پارو و همچنین طناب نجات را در خود می بیند.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین آیتم های خرید هر نوع قایق بادی بوده در این کالا نیز مورد اهمیت فراوانی قرار گرفته است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا می تواند در برابر فشار های سطحی نیز مقاومت بسیار خوبی را داشته باشد. همچنین مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و دمای متفاوت آب نیز از دیگر ویژگی های بدنه این محصول است. اما قسمت کف بادی این محصول نیز ساخته شده از جنس PVC ضخیم دو لایه بوده که به خوبی در برابر فشار ناشی از وزن بالا مقاومت مناسبی را خواهد داشت.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزنی که برای این قایق بادی در نظر گرفته شده برای استفاده 4 الی 5 نفر خواهد بود. ابعادی معادل (طول: 315 سانتی متر ، عرض: 165 سانتی متر، ارتفاع: 43 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه خواهد شد. البته ابعاد قسمت نشیمنگاه یقینا کمتر از ابعاد کلی بوده ولی با این حال به راحتی برای 4 نفر مناسب خواهد بود. اما طبق این ابعاد تحمل وزنی که این محصول خواهد داشت برابر 400 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای این قایق خواهد بود. تحمل وزنی که اگر کمی این قایق را نرم باد کنیم یقینا افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه راه اندازی قایق بادی

در حالت کلی راه اندازی محصولات بادی از جمله قایق های بادی بسیار آسوده بوده و مصرف کننده تنها با یک وسیله راه انداز یعنی پمپ باد سرکار خواهد داشت. برای راه اندازی این کالا کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف پهن نمود. سپس بر اساس اندازه دریچه باد قایق باید نازل مناسب پمپ باد با آن دریچه را به قایق متصل کرده و باد نمود. در هنگام باد کردن باید توجه داشت که هنگام شکل گرفتن کامل قایق به باد کردن آن خاتمه داد، زیرا که در صورت سفت شدن بیش از حد بدنه به درز های آن در صورت فشار بالا آسیب خواهد رساند. برای جمع نمودن آن نیز کافیست باد آن را توسط انواع پمپ های باد برقی و یا دستی که قابلیت مکش باد را دارند این عمل را انجام داده و سپس به صورت صحیح آن را تا نمود.

کاربرد های قایق بادی

قایق بادی اکسکروشن 4 از کاربرد های متفاوتی برخوردار بوده که از جمله آن می توان به تفریحات و گشت و گذار های آبی در انواع آب های آرام و بزرگ اشاره نمود. همچنین استفاده از این قایق به عنوان قاق ماهیگیری نیز از دیگر کاربرد های آن خواهد بود. اما این محصول تنها به عنوان قایق تفریحی به کار نرفته و می توان از آن برای حمل و جا به جایی انواع اشیا و همچنین بار استفاده نمود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های مهمی که این محصول داشته می توان به داشتن اهرم های مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو، طناب نجات و همچنین دستگیره حمل قایق در دو سر آن اشاره نمود. همچنین دو نشیمنگاه بادی پشتی دار به شکل مجزا در کنار این قایق بادی قرار داده شده که توسط پمپ های باد راه اندازی می شوند. علاوه بر این یک کیسه مخصوص نگهداری اشیا در داخل داخل قرار داده شده و از دو پارو آلومینیومی با قابلیت رگلاج بهره می برد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...