قایق بادی دو نفره کایاک Ventura بست وی

bestway 65052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره کایاک مدل Ventura یکی دیگر از قایق های ورزشی حرفه ای شرکت بست وی بوده که از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. محصولی که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی دو رنگ دارد. این کالا در واقع از بدنه ای بسیار مقاوم بهره برده که امکان استفاده در هر نوع آبی را به مصرف کننده می دهد. اما قسمت کف این قایق بادی از نوع برزنتی و صاف بوده و دارای دو صندلی از نوع فایبرگلاس با ارگونومی ساخت بسیار راحت می باشد. صندلی هایی که از کمربند با قفل های پلاستیکی بهره مند است.

از ویژگی های بسیار مهم این قایق حرفه ای ورزشی می توان به داشتن طناب نجات و کیسه مخصوص حمل اشیا اشاره نمود. علاوه بر این دو دستگیره حمل پلاستیکی با مقاومت بسیار بالا در قسمت های ابتدایی و انتهایی این محصول تعبیه شده اند. این محصول به همراه خود از دو پارو مخصوص کایاک با بدنه ای از جنس آلومینیومی و فایبرگلاس برخوردار بوده و از یک پمپ باد دستی بزرگ برای راه اندازی سریع قایق بهره مند می باشد. 

توجه داشته باشید که قایق های بادی مدل کایاک در بیشترین ظرفیت های خود نهایتا به سه نفر می رسد ، برای همین می توان گفت که این قایق بادی بزرگ ترین قایق بادی مدل کایاک می باشد . به همین منظور ، سه صندلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است تا هر سه فرد به راحتی بتوانند از قایق بادی استفاده کنند . با توجه به اینکه قایق بادی کایاک این ظرفیت را دارد ، هر سه نفر می توانند با کمک کردن به یکدیگر قایق بادی را سریع تر به سمت جلو هدایت کنند . چرا که یک سه پارو بهتر از یک پارو می باشد . البته که برای این قایق بادی کایاک دو پارو دو لبه قرار داده شده است ، ولی شما در صورت نیاز می توانید پارو بیشتری تهیه کنید . این پارو ها طبق استاندارد توسط خود شرکت بست وی برای قایق در نظر گرفته شده است . 

توجه داشته باشید که میانگین وزنی هر سه نفر برای استفاده از این قایق بادی باید به 200 کیلوگرم برسد ، بنابراین اگر وزن شما زیاد تر باشد ، بهتر است که مدل های دیگر سه نفره را انتخاب کنید . در فروشگاه اینتکس مدل های دیگری از قایق های بادی کایاک وجود دارد که شما می توانید آنها را نیز در فروشگاه مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های ارزان تری خریداری کنید . به منظور باد کردن قایق بادی می توانید از پمپ های باد دستی استفاده کنید که برای این قایق در نظر گرفته شده است . بهتر است که از پمپ باد دستی سایز بزرگ استفاده کنید که قدرت پمپاژ باد بیشتری را دارد . جابجا کردن این قایق بادی حتی با ماشین شخصی نیز مناسب خواهد بود . 

 نوعورزشی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 330 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 17.4 کیلوگرم
 دارای کف برزنتی
 دارای طناب نجات و کیسه حمل اشیا
 دارای صندلی های فایبرگلاس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو

 

قایق بادی دو نفره کایاک Ventura بست وی از سری محصولات تولیدی توسط برند محبوب و مطرح بست وی می باشد که با استقبال گسترده ای رو به رو شده است و حال فرشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را برای کاربران خود فراهم آورده است تا شما عزیزان بتوانید این محصول را با برترین کیفیت و قیمت در اختیار داشته باشید . در ادامه قصد داریم تا این قایق بادی زیبا را مورد برسی و تحلیل قرار بدهیم ، پس در این نقد و بررسی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

در طراحی این محصول به گونه ای عمل شده است تا وزن قایق را به حداقل وزن ممکن برسانند ، کمپانی بست وی پس از سال ها تلاش در این زمینه توانسته است تا به این موفقیت دست پیدا کرده و وزن این قایق بادی زیبا را به پایین ترین حد خود برساند . همچنین در ابتد و انتهای این قایق بادی از دستگیره هایی نیز استفاده شده است که حمل آن را راحت تر از پیش کرده است و می توانید با استفاده از این دستگیره ها در مسافت های طولانی این قایق بادی را همراه خود داشته باشید . همچنین در طرفین این محصول طناب نجات نیز تعبیه شده است که در مواقع اظطراری می توانید در جهت رفع مشکل از آن استفاده کنید که یکی از قابلیت های کلیدی برای قایق های بادی به حساب می آید . در بخش هایی از این محصول کیسه ی نگهدارنده نیز تعبیه شده است که توسط این کیسه ها می توانید اشیا خود را در یک جا نگهداری کنید . رنگبندی استفاده شده در این قایق بادی نارنجی و مشکی می باشد که ترکیب رنگی زیبایی را به وجود آورده است و می تواند توجه هر شخص خوش سلیقه ای را به خود جلب کند . 

جنس بدنه :

جن بدنه ی این محصول از پی وی سی چند لایه با روکش  برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت و مقاومت و همچنین زیبایی این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین نشیمنگاه بادی این محصول باعث شده است تا سطحی  نرم را برای شما فراهم آورد تا در استفاده ی طولانی مدت از این قایق احساس خستگی و یا درد در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در اکثر قایق های بادی می باشد که علت این استفاده ی متداول از این جنس کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این قایق بادی مطابق با استانداردهای جهانی قایق های کایاک می باشد که فضای بسیار خوبی را برای استفاده ی دو نفر فراهم می آورد . ابعاد این قایق بادی به مشخصات ( طول : 330 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر  ) می باشد که در دسته بندی قایق های بادی کایاک از فضای خوبی برخوردار است . همچنین وزن این قایق بادی 17.5 کیلو گرم می باشد که از وزن متوسطی برخوردار است و می توانید از آن  در مسافرت های خود استفاده کرده و روز زیبایی را سپری کنید . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی  قایق های بادی تحمل وزن آن  ها می باشد که این محصول از قابلیت تحمل وزن 200 کیلوگرم برخوردار است و از این جهت خیال شما را راحت می کند .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول در مدت زمان کمی امکان پذیر می باشد و می توانید با استفاده از پمپ باد موجود به همراه این محصول این عمل را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . در هنگام باد زدن قایق بادی به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت نمی توانید کارایی لازم را که از  قایق انتظار دارید مشاهده  کنید . برای مراقبت از این محصول کافیست از برخورد شدید اجسام تیز به آن خودداری نماییدزیرا این محصولات در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند ، اما برای این مشکل نیز ما راه حلی گشوده ایم و می توانید برای رفع این مشکل از برچسب تعمییرات استفاده کنید و به رفع مشکل بپردازید و از ادامه ی قایق رانی  خود بر روی آب لذت ببرید .

قایق بادی دو نفره کایاک Ventura بست وی با کیفیت بالا و در طرح ها و رنگبندی  زیبا در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می  توانید ان را خریدااری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری  دریافت کنید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

محمدرضا

موجود است؟

386 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...