قایق بادی اکسروکشن 4 نفره 2012

intex 68324

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی تفریحی اکسکروشن چهار نفره تولید شده در سال 2012 می باشد و از محصولات پرفروش شرکت اینتکس می باشد . این قایق دارای بدنه ی سه لایه ی برزنتی می باشد و استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . کف این محصول نیز از پی وی سی بادشو تهیه شده است و در عین مقاومت بالا دارای زیبایی و راحتی بسیاری می باشد . تحمل وزن این قایق 400 کیلوگرم می باشد و وزن مناسبی برای 4 نفر می باشد . به همراه این قایق بادی طناب نجات برای مواقع ضروری ، پمپ باد جهت باد نمودن قایق و پاروی آلومینیومی نیز وجود دارد که به خریداران عزیز تحویل داده خواهد شد .

قایق بادی 4 نفره اکسکروشن 2012 در واقع مدل اولیه تولید شده از سری قایق های بادی خانواده اکسکروشن شرکت اینتکس بوده که در ظرفیت 4 نفره عرضه شده است. این کالا با وجود تولید 4 ساله آن هنوز از فروش خوبی برخوردار بوده اما به تعداد تولیدات محدود تعداد زیادی را از آن در بازار فروش نمی توان یافت. قایقی با کیفیت و مقاوم که می تواند علاوه بر مصارف تفریحی برای حمل بار نیز استفاده شود. این محصول با وجود اینکه ابعادی هم اندازه با مدل جدید خود داشته اما هنگام راه اندازی کمی بزرگتر از مدل جدید (طوسی رنگ) جلوه می دهد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

نوعتفریحی
 تحمل وزن 400 کیلو گرم
 طول 315 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC سه لایه برزنتی
 جنس کف PVC سه لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 23.2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسهای برای حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره 2012

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی در نظر گرفته شده برای این قایق بادی همانند سایر قایق های بادی اینتکس بوده که به شکل بیضی با لبه های گرد می باشد. محصولی که دارای کف بادی به شکل مواج موازی بوده تا هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی را داشته باشید. این بدنه به صورتی طراحی شده تا هنگام نشستن و یا حتی دراز کشیدن بر روی آن تعادل لازم را بر روی آب های مختلف داشته باشد. قسمت لبه این کالا محل قرار گرفتن اهرم هایی مانند اهرم نگهدارنده پارو ، اهرم مخصوص ماهیگیری و دو دستگیره پلاستیکی در قسمت های ابتدایی و انتهایی قایق می باشد. این اهرم ها از نوع پلاستیک فشرده بوده که به شکل سرخود به بدنه متصل شده اند. اما یک طناب نجات نیز در قسمت کناری این قایق قرار داده شده تا برای مواقع ضروری استفاده شود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به تعیه شدن چند دریچه مخصوص باد بر روی بدنه اشاره کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهمترین آیتم های خرید و استفاده از قایق های بادی بوده و به دلیل اینکه بر روی آب استفاده می شوند از مواد های قوی برای بدنه نیز به کار می رود. این قایق بادی نیز ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی به هم بافته شده بوده که روکشی از نوع PVC برزنتی نیز رویه آن را می پوشاند. البته جنس PVC استفاده شده برای قسمت بیرونی و داخلی با هم متفاوت است. قسمت بیرونی کمی زبر بوده و داخلی نیز به دلیل نشستن در آن ملایم می باشد. قسمت کف قایق هم از نوع PVC دو لایه با ضخامت قایق قبول می باشد. اما سه تشک با نشیمنگاه بادی مجزای قرار گرفته در کنار این قایق از جنس PVC با روکش ساده طرح چرم طراحی شده اند. این بدنه در حدی مقاومت و کیفیت داشته که به راحتی در هر نوع شرایط جوی و همچنین آب های مختلف مانند دریاچه ها و حتی دریا قابل استفاده خواهد بود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن در نظر گرفته شده برای این قایق بادی در حد بسیار خوب بوده که به راحتی می تواند تا 4 نفر را در خود جای دهد. ابعادی معادل (طول: 315 سانتی متر ، عرض: 165 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. البته قسمت نشیمنگاه این قایق ابعاد کمتری نسبت به ابعاد کلی قایق دارند ولی به راحتی مصرف کننده را در خود جای خواهد داد. طبق این ابعاد تحمل وزنی که این کالا خواهد داشت برابر 400 کیلوگرم بوده که اگر وزن هر مصرف کننده را تا حداکثر خود یعنی 100 کیلوگرم در نظر بگیریم تا 4 نفر نفر به راحتی در آن جای خواهند گرفت. البته این تحمل وزن، تحمل وزنی استاندارد می باشد. گفتنی است که تحمل وزن لبه های قایق بسیار کمتر از قسمت کف بوده زیرا این قسمت ها وظیفه اصلی را در تعادل محصول شناور بر روی آب را به عهده دارند.

نحوه راه اندازی قایق بادی

هر مصرف کننده برای راه اندازی این قایق بادی راهی آسوده را در پیش دارد. تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرد. در انتها نیز باید با توجه به اندازه دریچه های بادی تعبیه شده بر روی بدنه این کالا نازل متناسب پمپ باد همراه این محصول را به این دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. پمپ باد همراه این کالا بزرگترین سایز پمپ های باد دستی بوده که علاوه بر پمپاژ با قابلیت مکش هوا را نیز دارد. برای باد زدن نیز کافیست تا زمانی این کار ادامه یابد که قایق شکل کامل را به خود گرفته باشد. در صورت باد زدن بیش از حد به مرور زمان درز های قایق بادی آسیب خواهند دید و عمر آن کم خواهد شد. البته برای باد زدن می توان از پمپ های باد برقی نیز استفاده کرد. برای جمع کردن قایق نیز تنها کافیست نازل پمپ را به قسمت مکش باد این دستگاه وصل کرده و اقدام به خالی کردن هوا نمایید.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از این قایق بادی 4 نفره دور نمودن هرگونه اشیای تیز از بدنه می باشد. البته برخورد عادی اشیای تیز با بدنه این قایق مشکلی را به وجود نخواهد آورد. همانطور که اگر به صخره یا سنگی در آب به شکل عادی برخورد کند نیز هیچ آسیبی را به این محصول وارد نخواهد کرد تا زمانی که ضربه محکم تر و یا از قصد به بدنه وارد شود. از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ نیز بر روی این محصول باید خودداری نمود. نشستن بر روی لبه ها هیچ مشکلی را برای قایق به وجود نمی آورد مگر اینکه فشار بیش از حد ناشی از اوزان بالا وارد شود. همچنین در صورت استفاده نکردن از این محصول باید آن را به صورت صحیح تا نموده و در بسته بندی و یا ساک حمل خود قرار داد تا از آسیب های ناگهانی به دور باشد. علاوه بر این نحوه راه اندازی و نوع استفاده از این قایق نیز می تواند در مراقبت از آن موثر باشد.

کاربرد و سایر ویژگی ها

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره می تواند به دلیل داشتن طراحی مناسب، ابعاد، تحمل وزن و جنس بدنه با کیفیت از کاربرد های خوبی برخوردار باشد. کاربرد هایی مانند تفریحات آبی از جمله گشت و گذار های آبی، ماهیگیری و همچنین انجام مسابقه های آبی معمولی. کاربرد دیگر این محصول می تواند در حمل بار هایی در حد تحمل وزن این کالا برای جا به جایی در فاصله های مختلف باشد که از این لحاظ نیز خریدارانی را برای کمتر هزینه کردن به خود مجذوب کرده است. در کل ویژگی های این محصول را می توان به داشتن بدنه ای با کیفیت، داشتن دو نشیمنگاه بادی تیکه گاه دار و یک نشیمنگا بادی ساده، داشتن کیسه حمل اشیا، یک جفت پارو آلومینیومی/فایبرگلاسی با قابلیت رگلاج و تغییر سایز اشاره کرد. علاوه بر این یک طناب نجات نیز برای آن قرار داده شده است. کامل بودن اهرم های تعبیه شده بر روی لبه این محصول نیز از دیگر ویژگی های بسیار خوب این قایق شمرده می شود.

جمع بندی

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره 2012 یکی از مرغوب ترین قایق های بادی تولید شده در ابعاد و ظرفیت بزرگ بوده که برای انواع تفریحات و یا جا به جایی کالا های آبی تولید شده است. محصولی با داشتن ویژگی های خوب و همچنین کیفیت بدنه مناسب که به دلیل داشتن قیمت استاندارد از فروش مناسبی نیز تا کنون برخوردار بوده است. این کالا با وجود تعداد کم در عرضه خود به بازار ها توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...