قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

intex 58332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اسکپلورر حرفه ای از سری محصولات قایق بادی اکسپلورر ساخت شرکت اینتکس میباشد که برای استفاده در دریاچه ها و رودخانه های کم عمق  ویا استخر های خانگی طراحی و عرضه شده اند.این قایق بادی به سادگی میتواند یک دو آدم بالغ و یک کودک را در خود جای دهد و روی هم رفته تا 200 کیلوگرم را با خود حمل کنید که این ویژگی این قایق را در مقایسه با همنوعان خود به برتری میرساند.این قایق دارای دو پارو میباشد و در کناره های قایق دو عدد قفل مخصوص پارو وجود دارد که آنها را ثابت نگه میدارد و پارو زدن را ساده تر میکنند.کف این محصول بسیار نرم و راحت میباشد و این به خاطر شیار های موجود در آن قسمت است.همچنین در اطراف این قایق بادی طناب محکمی برای یدک کشی تعبیه شده تا در مواقع لازم از آن استفاده کنید.از مهمترین ویژگی این سری قایق های بادی میتوان به جنس آن اشاره کرد که بدنه آن از نوع pvc دولایه میباشد که ضخامت زیادی داشته و در برابر فشار بسیار مقاوم است.ابعاد این محصول در حالت بسته بندی بسیار کم حجم بوده و این ویژگی به شما کمک میکند تا در حمل و نقل ها دچار مشکل نشوید.از دیگر ویژگی های این قایق بادی میتوان به داشتن سه مخزن هوای جداگانه اشاره کرد که وظیفه متعادل نگه داشتن قایق را به عهده دارند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 211 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی اکسپلورر حرفه ای

قایق بادی اکسپلورر در مدل سه نفره یکی از دسته قایق های بادی مناسب استفاده در آب های آرام و کم عمق بوده که از ساده ترین و ارزان ترین قایق های بادی محسوب می شود. این قایق در سه سایز مختلف 1 تا 3 نفره تولید شده که این مدل بزرگترین نوع آنها محسوب می شود. از قایق های بادی اکسپلورر بیشتر برای تفریحات آبی در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه های دیگری از قایق های بادی استخری نیز تولید شده اند اما این مدل که تولید شرکت اینتکس بوده از کیفیت قابل قبول تری برخوردار می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا همراه ما باشید...

طراحی و ساخت قایق

طراحی و ساخت بدنه این محصول همانند دیگر قایق های بادی به صورت بیضی شکل بوده که از کف بادی به صورت مواج برای نشستن راحت در این محصول بهره مند می باشد. بدنه این قایق دارای دو دستگیره مخصوص حمل و دو اهرم برای نگهداری پارو بوده و یک طناب نجات نیز روی بدنه قرار داده شده است. قسمت جلوی قایق نیز به گونه ای طراحی شده تا نهایت تعادل را روی آب فراهم کند. قایق های بادی اکسپلورر از نظر رنگ و طراحی در یک نوع تولید شده اند و مدل های دیگری نخواهند داشت.

جنس بدنه قایق

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع PVC ضخیم و دو لایه بوده که علاوه بر داشتن مقاومت بسیار خوب در برابر دما و فشار آب مقاومت خوبی را نیز در برابر برخورد نور و گرمای آفتاب خواهد داشت. این بدنه انعطاف بسیار خوبی داشته به همین دلیل در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این قابلیت موجب می شود تا این محصول در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا در نتیجه باعث حمل و جا به جایی آسوده تر این قایق شود. این بدنه در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد قایق بادی اکسپلورر حرفه ای معادل (طول: 211 سانتی متر ، عرض: 117 سانتی متر ، ارتفاع: 40 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سه نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده که در زمان جمع کردن ابعاد ذکر شده کمتر خواهد شد تا اندازه ای که قابلیت جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. گفتنی است که ابعاد ذکر شده برای تمام قسمت های بدنه بوده به همین دلیل ابعاد قسمت داخلی قایق کمتر خواهد بود. این قایق از تحمل وزن 200 کیلوگرمی برخوردار بوده و وزن بسته بندی آن به 4.5 کیلوگرم خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد دستی همراه قایق را به آن وصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته باید دقت داشته باشید که بیش از حد به این قایق باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. البته برای سریع تر باد شدن این قایق می توان از پمپ های دستی بزرگ تر و یا پمپ های باد برقی به کار برد. یکی از مهمترین عواملی که در مراقبت و نگهداری از این کالا تاثیر گذار بوده مقدار باد زدن به این محصول است. همچنین در صورت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در مراقبت از این کالا بگذارد.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره اکسپلورر بزرگترین مدل این قایق های بادی استخری با کیفیت ساخت بدنه مناسب نسبت به قیمت خود که بیشتر برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام استفاده می شود. این قایق ویژگی های پر مزیتی مانند داشتن پارو و پمپ باد داشته و قسمت کف آن نیز به صورت باد شو می باشد. این کالا از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...