قایق بادی اکسکروشن 2

intex 68318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 2 محصولی از شرکت اینتکس برای تفریحات آبی با ظرفیت دو نفره که ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی می باشد. این محصول دارای کف بادی به همراه دو نشیمنگاه بادی بوده که یکی از آنها از یک تکیه گاه نیز بهره می برد. این قایق دارای طناب نجات در قسمت بیرونی خود بوده و از دو اهرم مخصوص ماهیگیری در قسمت لبه قایق بهره مند است.

قایق بادی اکسکروشن 2 توضيحات محصول: قايق بادی دو نفره با بدنه بسیار مقاوم برای استفاده در دريا، درياچه و رودخانه های آرام سه مخزن هوای جداگانه برای ايمنی و اطمينان بيشتر طناب دور تا دور بدنه قايق بادی بدنه بسیار مقاوم در برابر آفتاب، مواد شيميایی و نفتی و بسيار مقاوم برای فشار هوای بالا بدنه ساخته شده از ورقه ضخيم پی وی سی 0.76 ميليمتر، دارای پمپ و پاروهای آلومينيومی صندلی بادی کف بادشونده برای راحتی بيشتر کيف لوازم دستگيره برای حمل قايق پايه مخصوص قرار گيری پارو دارای دو پايه مخصوص چوب ماهيگيری دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده دارای بسته تعميرات امکان نصب موتور.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 241 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی اکسکروشن 2

قایق بادی اکسکروشن 2 کوچکترین نوع قایق های بادی سری اکسکروشن دو نفره شرکت اینتکس بوده که در مدل قهوه ای (قدیمی تر) طراحی شده است. این کالا تنها برای انواع تفریحات آبی بر روی آب های آرام ساخته شده که از کیفیت بسیار مناسبی نیز نسبت به بسیاری از قایق های بادی کوچک بهره می برد. اما در ادامه به بررسی و توضیحات کامل این قایق خواهیم پرداخت...

 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این قایق بادی همانند مدل های بزرگتر خود بوده که بسیار متعادل بر روی آب خواهد بود. قسمت مقابل آن به شکل نیم دایره و قسمت انتهایی آن نیز به صورت صاف بوده تا به خوبی بر روی آب سرعت لازم را بگیرد. اما کف این قایق به صورت بادی و مواج بوده که سطحی بسیار راحت و دلنشین را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. علاوه بر این قسمت کف این قایق به دلیل دو لایه بودن سبب می شود تا استحکام آن افزایش یابد. قسمت لبه این محصول محل قرار گیری اهرم های مخصوص ماهیگیری و نگهدارنده پارو بوده و یک طناب نجات نیز در کناره های آن قرار داده شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه در قایق های بادی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا که هنگام استفاده در آب تحت دو فشار مصرف کننده و آب قرار خواهد گرفت. این قایق بادی در واقع ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که از ضخامت بالایی برخوردار می باشد. این ضخامت بالا سبب می شود تا مقاومت بسیار خوبی را در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای آب و همچنین تحمل وزن بالا به ارمغان آورده باشد. این قایق در واقع از کف بادی مواج بهره برده که علاوه بر ایجاد سطح راحت برای نشستن استحکام آن را نیز افزایش می دهد. همچنین اهرم های نگهدارنده و ماهیگیری تعبیه شده در این قایق نیز از جنس پلاستیک فشرده می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن در نظر گرفته شده برای این قایق برای استفاده 2 الی 3 نفر بوده که بسیار راحت و مناسب برای تفریحات آبی خواهد بود. ابعاد این کالا معادل (طول: 241 سانتی متر ، عرض: 145 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. البته گفتنی است که ابعاد قسمت نشیمنگاه این محصول با ابعاد کلی متفاوت خواهد بود. طبق این کالا تحمل وزن آن برابر 200 کیلوگرم بوده که با کمی کاستن باد بدنه نیز می توان به این ویژگی افزود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی این قایق بادی کافیست آن را بسته بندی خود خارج ساخته شده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس با توجه به اندازه دریچه باد، باید نازل متناسب پمپ باد با اندازه دریچه باد را به آن متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. این کالا را باید به اندازه ای باد کرد تا حالت سفت را به خود نگیرد زیرا در اینصورت پس از فشار به قایق درز های آن آسیب خواهند دید. برای جمع نمودن آن نیز کافیست از پمپ های باد های دستی و یا برقی که قابلیت مکش باد را داشته استفاده کرده و خالی نمود.

کاربرد های قایق بادی

از کاربرد های اصلی این قایق بادی می توان به استفاده به عنوان قایق بادی تفریحی و همچنین قایق بادی مخصوص ماهیگیری اشاره نمود. همچنین از آن می توان به دلیل داشتن ابعاد و تحمل وزن مناسب برای حمل و جا به جایی بار های کم نیز استفاده کرد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این قایق بادی داشتن اهرم های مخصوص ماهیگیری و پارو و همچنین داشتن طناب نجات می باشد. همچنین دو نشیمنگاه بادی (یکی ساده و یکی پشتی دار) نیز از جنس PVC با روکش طرح چرم در کنار این کالا قرار داده شده که توسط پمپ باد های دستی قابل راه اندازی خواهد بود. علاوه بر این دو عدد پارو نیز در کنار این کالا قرار داده شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...