قایق بادی سه نفره مارینر با کف باد شو

intex 68378

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 3 نفره محصولی فوق العاده و مقاوم می باشد که از سری محصولات اکسکروشن و سی هاک مقاومت بیشتر و لایه های ضخیم تری دارد، وزن این قایق با توجه به حذف لایه فایبر گلاس فوق العاده سبک تر شده و در حجم بسته بندی کوچکتری جای می گیرید، به علاوه ابعاد قایق و سایر ویژگی های آن کاملا مشابه قایق بادی مارینر 3 با کف فایبر گلاس می باشد. قایق بادی مارینر سه نفره با کف بادشو، این قایق بادی دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد و از این نظر از سری اکسکروشن و سی هاک کاملا برتری دارد، لبه های قایق دارای چهار محفظه باد بوده که ضامن امنیت سرنشینان است، به علاوه کف قایق نیز دارای محفظه باد جداگانه ای است که دسترسی به آن برای باد کردن کاملا ساده می باشد. در حالت کلی قایق بادی مارینر سه را می توان محصولی حرفه ای دانست که استفاده خانوادگی از آن در بسیاری از شرایط همچون دریا، سد، دریاچه و رودخانه آرام امکان پذیر پذیر است. 

همواره در میان قایق های بادی حرفه ای ، نام قایق های بادی نظیر کاسپین و مارینر به چشم می خورد . این قایق ها یک قایق حرفه ای بوده که اصلا بادی بودن این محصولات ، ضعف آن ها نیست ، برای اینکه از بهترین جنس برای ساخت این محصولات استفاده شده است و شما می توانید انتظار داشته باشید که قایق بادی شما به صورت عمری کار کرده و سال ها بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید . در ضمن قایق های بادی قابلیت تعمیر دارند و اگر بدنه آن ها سوراخ شود بدون هیچ دشواری می توانید آن را تعمیر کرده و از قایق بادی استفاده کنید . قایق های بادی مدل مارینر در چندین ظرفیت ساخته شده اند ولی مدل فوق با توجه به طراحی و سایزی که دارد ، می تواند برای استفاده یک نفره مناسب باشد .

این قایق علاوه بر بدنه بادشو ، قسمت کف بادشو نیز دارد و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید . به منظور اینکه شما در هنگام استفاده از این قایق بادی احساس راحتی داشته باشید ، صندلی های بادی نیز برای محصول در نظر گرفته شده است ، اگر به شکل و تصاویر قایق بادی نگاهی بیاندازید ، به راحتی متوجه صندلی های بادی خواهید شد . شما حتی می توانید برای استفاده کردن از قایق بادی در لبه های قایق بنشینید . این لبه ها به دلیل بزرگی که دارند ، در صورتی که در لبه آن ها بنشینید نیز تعادل قایق به هم نخواهد ریخت . جابجا کردن قایق بادی به صورت جمع شده و باز شده در هر دو حالت کار بسیار ساده ای خواهد بود .

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 297 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 21.6 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه مخصوص نگه داری وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره مارینر با کف باد شو

قایق بادی سه نفره مارینر با کف باد شو یکی از بهترین و با کیفیت ترین قایق های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از لحاظ سایز و ابعاد دومین نوع استخر های خانواده مارینر اینتکس محصوب می شود. قایقی که در دو نوع با کف بادی و فایبرگلاس تولید شده که این مدل نوع کف بادی می باشد. اما این قایق بادی همانند سایر مدل های خود می تواند از کاربرد های بسیاری بهره مند شود. ویژگی هایی که در این کالا مشاهده می شود سبب شده تا مزیت های این محصول را برای استفاده های گوناگون افزایش دهد. مصرف کنندگانی هستند که همیشه قصد خرید قایق هایی را دارند که با خیالی آسوده در آب های خروشان و پر عمق استفاده کنند، از همین رو این محصول می تواند گزینه بسیار خوبی برای آنها باشد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی و توضیحات بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق های بادی مارینر با توجه به کیفیت و کارایی خود همیشه از طراحی و ارگونومی های بسیار خوبی بهره مند بوده اند. طراحی صورت گرفته در این مدل نیز به صورت 8 ضلعی بوده که تمام قسمت های دیواره آن با هم برابر می باشند. برابری دیواره های این قایق و همچنین ضخامت آن سبب شده تا تعادل لازمه را بر روی آب به همراه داشته باشد. اما قسمت کف این محصول از نوع بادی و مواج بوده که تنها تفاوت آن با مدا فایبرگلاسی می باشد. در واقع این تفاوت در قسمت کف می باشد. با اینکه کف بادی در بسیاری از قایق های بادی استفاده شده و نشیمنگاهی راحت و مطمئن را برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد آورد، ولی استفاده از کف فایبرگلاس می تواند استحکام بیشتری به قایق مورد استفاده بدهد که این مسئله خود یک نوع مزیت به شمار می رود. اما در قسمت های لبه قایق نیز اهرم های مخصوص ماهیگیری و نگهدارنده پارو قرار داده شده و یک طناب نجات نیز در قسمت کناره ها بدنه برای کاربرد های مختلف تعبیه شده است. وجود دو نشیمنگاه بادی بدون تکیه گاه مجزا در داخل بدنه نیز از دیگر ویژگی های طراحی قایق بوده که قابلیت جدا شدن از قایق را نیز دارند.

جنس بدنه

جنس بدنه همانطور که در سایر مدل های قایق بادی مورد توجه زیادی قرار می گیرد در این کالا نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. بدنه قایق بادی مارینر سه نفره از نوع الیاف شمعی با رویه PVC برزنتی می باشد. بدنه ای بسیار مقاوم و با کیفیت که در برابر هر گونه شرایط جوی مختلف و برخورد به عادی به اشیای مختلف مقاوم خواهد بود. این بدنه به دلیل داشتن ضخامت بالا هنگام باد شدن حالت سفت را به خود خواهد گرفت. البته قسمت داخلی قایق روکش طرح چرم داشته تا به راحتی در آن بنشینید. همچنین کف بادی دو لایه این کالا نیز از دیگر ویژگی های جنس بدنه این محصول می باشد. اما در قسمت دیواره بیرونی این قایق بادی یک لایه پلاستیکی ضخیم به عنوان محافظ و ضربه گیر تعبیه شده که به خود بدنه متصل می باشد. این لایه مقاوم و ژله ای می تواند در برخورد قایق به صخره های سنگی مختلف تاثیر بسیار زیادی را در جلوگیری از اتفاقات ناگهانی بگذارد. همچنین اهرم های قرار داده شده در لبه قایق نیز از نوع پلاستیک فشرده می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن در قایق بادی مارینر سه نفره از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا که این قایق بادی به دلیل داشتن کاربرد های متفاوت به دلیل داشتم کیفیت بدنه و طراحی باید در کار های مختلف جوابگوی مصرف کنندگان باشد. به همین دلیل ابعاد در نظر گرفته شده برای این قایق بادی معادل (طول: 297 سانتی متر ، عرض: 127 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سه و حتی 4 نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جایگیری کمتری را نسبت به قایق های غیر بادی هم ظرفیت خود خواهد داشت. البته گفتنی است که ابعاد قسمت داخلی یا نشیمنگاه با ابعاد کلی متفاوت بوده و کمی کوچکتر می باشد. ولی این مسئله تغییری در ظرفیت آن نخواهد داشت. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این قایق بادی حرفه ای برابر 300 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار خوب برای این محصول خواهد بود. البته اگر بدنه این قایق را از باد زیاد سفت نکنیم می توانیم تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی بیفزاییم.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی این قایق بادی حرفه ای بر خلاف ابعاد خود بسیار آسوده بوده و تنها کافیست توسط باد زدن این قایق را بر پا سازید. برای این کار ابتدا این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن می کنیم. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد دستی همراه خود را به این دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این قایق را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه جلوگیری کرد تا آسیبی به درز های آن وارد نکند. گفتنی است که برای راحتر باد کردن این کالا کافیست از پمپ های باد برقی استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاهتری نیز این محصول را راه اندازی کرد. برای خالی کردن باد بدنه هم باید از پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند اقدام به این کار نمود. البته برای خالی کردن باد بدنه قایق می توان به صورت دستی نیز انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

قایق های بادی نسبت به بسیاری از محصولات بادی از شیوه های مراقبت کمتری به دلیل استفاده در سطح آب برخوردار اند. تنها کافیست هر گونه اشیای تیز را از بدنه این کالا دور نموده و از انجام هر گونه عمل جامپینگ و پرش خودداری کرد. هنگام استفاده ننمودن از این قایق باید آن را به صورت صحیح تا نموده و در ساک حمل مخصوص خود قرار داد. همچنین نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا نیز می تواند در مراقبت و نگهداری از آن در براب اتفاقات ناگهانی بسیار موثر باشد.

کاربرد و سایر ویژگی

همانطور که در آیتم های اولیه اشاره کردیم این قایق بادی با توجه به ابعاد و تحمل وزن ، کیفیت و استحکام بدنه و همچنین نوع طراحی مطمئن خود از کاربرد های فراوانی از جمله استفاده به عنوان قایق ماهیگیری، برای گشت و گذار های آبی، مسابقه های ساده بر روی آب و ... استفاده نمود. علاوه بر این قایق بادی سه نفره مارینر می تواند همانند مدل چهار نفره برای حمل بار های متناسب با ابعاد و تحمل وزن خود بر روی بستر آب استفاده شود. اما از ویژگی های کلی این محصول می توان به داشتن یک جفت پاروی آلومینیومی با قابلیت رگلاج (تغییر سایز)، پمپ باد دستی، اهرم های مخصوص نگهداری پارو و ماهیگیری، کیسه نگهداری اشیا، طناب نجات، ساک حمل، نشیمنگا های بادی مجزا و ... اشاره نمود. تمام این ویژگی های سبب می شود تا این قایق بادی را به یک قایق کامل و پر مزیت تبدیل کند.

جمع بندی

قایق بادی سه نفره مارینر با کف باد شو یکی دیگر از بهترین قایق های بادی تولید شده اینتکس بوده که با داشتن ویژگی تعبیه شده کاربردی در بدنه و همچنین داشتن کیفیت بالا در جنس بدنه و طراحی این محصول را به یکی از بهترین و پر فروش ترین قایق های بادی تبدیل نموده است. محصولی که به دلیل داشتن قیمت مناسب در برابر کیفیت و ویژگی های خود تا کنون برای کاربرد های مختلفی فروخته شده است. این محصول توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...