قایق بادی تفریحی سه نفره

Solstice 29350

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی تفریحی سه نفره یکی از قایق های خوب و با کیفیت اما با ابعاد کوچک برای استفاده 3 نفر به صورت همزمان است، این قایق با احتساب کف آن دارای دو محفظه باد جداگانه بوده و با توجه به ضخامت خوب لایه های PVC آن امنیت استفاده از قایق را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. پارو های این قایق از نوع پلاستیکی هستند و برای پارو زدن می توانید از حلقه های تسهیل در پارو زدن همراه قایق استفاده کنید، این حلقه ها نقش اهرم را ایفا کرده و کنترل دو پارو را به صورت همزمان میسر می کنند. این قایق بادی را می توان در دریاچه و یا آبهای آرام استفاده نمود . 

از ویژگی های بسیار خوبی که قایق های بادی دارند می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد که این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا در صورت نزدیک نبودن به شهر های ساحلی بتوانید قایق را در خودرو قرار داده و با خود به دریا و ... ببرید و از قایق استفاده کنید . حجم های بسته بندی کوچک این قایق بادی دلیل بر کوچک بودن آن نبوده و پس از راه اندازی میبینید که 3 فرد بالغ به راحتی می توانند داخل قایق نشسته و از آن استفاده کنند . البته در صورت داشتن وزن کم افراد تعداد 4 فرد نیز می توانند از آن استفاده کنند . برای اطلاعات بیشتر می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه کنید .

 نوعتفریحی کودک
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 235 سانتی متر
 عرض 120 رسانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
داری کف بادی
ابعاد مناسب
قابل استفاده در دریاچه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی تفریحی سه نفره از نمونه قایق های بادی پر فروش و پر طرفدار فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می باشد که برای استفاده سه نفره طراحی شده است ، اما بسیاری از افراد برای راحت تر بودن و داشتن فضای بسیار بیشتر به صورت دو نفره از آن استفاده می کنند . این قایق بادی دارای کیفیت بسیار بالا بوده و یکی از مقاوم ترین قایق های بادی می باشد که می توانید از آن علاوه بر استخر ها در دریا و دریاچه ها نیز استفاده کنید . پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه نقد و بررسی محصول که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ، اطلاعات کافی را در رابطه با قایق بادی تفریحی سه نفره کسب کرده و از مشخصات و ویژگی های آن مطلع شوید ، سپس اقدام به خرید قایق بادی مد نظر خود کنید .

نوع و ساختار قایق بادی تفریحی سه نفره

قایق بادی تفریحی سه نفره فوق در واقع نوعی قایق بادی پارویی می باشد که نیاز به نصب موتور ندارد . در بدنه قایق بادی دو اهرم نگهدارنده پارو قرار دارد که می توانید با قرار دادن پارو ها در آن ، به راحتی قایق را به حرکت در آورده و آن را به جهت های مختلف هدایت کنید . شما می توانید به صورت تک نفره و با استفاده از اهرم قایق را هدایت کنید . اگر دو نفر از قایق استفاده می کنید می توانید هر کدام از شما یک پارو برداشته و در جهت مخالف هم پارو بزنید ، در این حالت حتی نیازی به اهرم نیست . این قایق بادی بدون پارو بوده و نیاز است تا پارو ها را به صورت مجزا خریداری کنید . در فروشگاه اینتکس انواع پارو های مقاوم و سبک مناسب با ابعاد و مدل های مختلف قایق بادی وجود دارد که می توانید آن ها را با قیمت مناسب تهیه کنید .

جنس قایق بادی تفریحی سه نفره

همانطور که از نام این نوع قایق ها مشخص است ، بدنه آن ها بر خلاف قایق های چوبی یا فایبرگلاسی از مخازن بادی که ازجنس پی وی سی می باشند ، ساخته شده است . بنابراین نیاز است تا برای استفاده از قایق های بادی در ابتدا آن ها را باد کنید . این نوع طراحی باعث شده است تا حجم بسته بندی قایق های بادی بسیار کم باشد .

یکی از مزایای بسیار خوب قایق های بادی نیز کم حجم بودن آن هاست چرا که به راحتی می توانید این محصولات را حمل کنید و حتی از آن ها در سفر ها نیز استفاده کنید . کسانی که دسترسی کمتری به سواحل دارند می توانند استخر های بادی را جایگزین استخر های ثابت بزرگ کنند .

ویژگی های جنس قایق بادی تفریحی سه نفره

همانطور که اشاره شد جنس این قایق بادی از پی وی سی می باشد ، پی وی سی ها نوعی مواد لاستیکی با انعطاف بسیار بالا هستند که کاملا در برابر رطوبت و دماهای مختلف آب و هوا مقاوم می باشند ، همچنین اشعه های خورشیدی نیز آسیبی به آن وارد نمی کند . از ویژگی های بسیار خوب پی وی سی می توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد .

برای تولید قایق بادی تفریحی سه نفره از چند محفظه بادی استفاده شده است تا اینچنین سطح ایمنی قایق افزایش یابد . این بدان معناست در هر صورتی اگر یکی از مخزن های باد شونده قایق سوراخ شد و باد از آن خارج شد ، سایر مخازن خالی نشده و در نتیجه قایق غرق نخواهد شد .

سایر ویژگی ها و تعمیرات قایق بادی

برای این قایق بادی طناب مهار و طناب نجات استفاده شده است که می توانید با طناب مهار قایق را به محلی در خشکی متصل کنید تا در صورت دور شدن از ساحل یا خشکی بتوانید از طریق طناب به سمت ساحل برگردید . همچنین طناب هایی که به دور قایق متصل شده اند این اجازه را میدهد تا به راحتی وارد قایق شوید و یا در صورتی که درون آب هستید و یا به داخل آب پرتاب شدید بتوانید با گرفتن طناب ، خود را بر روی آب نگه دارید .

این طناب ها برای بالا آمدن از قایق بسیار کاربردی خواهند بود . قایق های بادی محصولاتی قابل تعمیر هستند ، بنابراین در صورت آسیب دیدن بدنه مانند پارگی های جزئی یا سوراخ شدگی ها می توانید آن را با استفاده از برچسب تعمیرات تعمیر کنید . تعدادی از این برچسب ها به همراه دفترچه راهنما در داخل جعبه محصول موجود است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...