قایق بادی تک نفره جدید بست وی

bestway 65341

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی تک نفره جدید بست وی یکی از منحصر به فرد ترین محصولاتی است که در سال 2021 میلادی عرضه شده است. این محصول بیشتر از این که یک قایق بادی یک نفره باشد ، یک بورد است که طراحی خاصی داشته و شما می توانید با در اختیار داشتن این محصول به ساده ترین حالت ممکن بر روی آب قرار گرفته و لذت یک تفریح یک نفره آبی را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید. اگر بخواهیم از امکانات خوب این محصول بگوییم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای یک عدد ساک حمل است که تمام محتویات آن درون این ساک قرار دارد. هم چنین بدنه اصلی این محصول در کنار پارو و همین طور پمپ باد این محصول نیز در کنار این کالا دیده می شود. شما می توانید به سادگی با پمپ باد موجود در کنار این محصول آن را باد نموده و سپس به ساده ترین شکل ممکن هم به صورت ایستاده و هم به صورت نشسته بر روی این محصول روی آب قرار گرفته و از خصوصیات تفریحی این کالا نهایت استفاده را ببرید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول نگهدارنده پا و همین طور طناب مقاومی را هم بر روی خود دارا خواهد بود که ایمنی شما را بر روی آب تضمین خواهد کرد. طراحی شیک و جذاب این محصول باعث شده تا شما بتوانید از این کالا به عنوان یک گزینه ایده آل تفریحی نام ببرید که قابل خرید از فروشگاه اینتکس خواهد بود.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 305 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 14.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه صاف
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی تک نفره جدید بست وی محصولی چند کاره است که همین عامل یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول به شمار رفته و باعث می شود تا شما با آگاهی به این مورد بتوانید به بهترین شکل ممکن یک محصول ایده آل را برای تفریح آبی خود خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. در همین رابطه قصد داریم تا در این مطلب به صورت کامل و جامع خصوصیات این محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا با علم به ویژگی های این محصول بتوانید به بهترین شکل ممکن خرید یک کالای ایده آل و لوکس را از طریق فروشگاه اینتکس انجام دهید....

ابعاد ، وزن و تحمل وزن محصول

اولین مسئله ای که باید در خصوص این محصول فوق العاده با شما مطرح کنیم بحث در خصوص ابعاد این کالاست. در واقع در هنگام خرید شما باید آگاهی کامل در خصوص ابعاد و اندازه های این محصول را در اختیار داشته باشید که بتوانید به صورت ایده آل دست به ثبت سفارش این محصول بزنید. در همین راستا در ابتدا باید اشاره کنیم که طول این محصول 305 سانتی متر می باشد که نشان از بزرگ بودن این کالا دارد.

هم چنین عرض این کالا نیز 84 سانتی متر بوده و ارتفاع این محصول نیز 12 سانتی متر می باشد. این موارد باعث شده تا شما یک محصول شیک و در عین حال استاندارد را در اختیار داشته باشید که بتوانید به ساده ترین شکل ممکن از آن بر روی آب استفاده نموده و لذت ببرید. دیگر مسئله ای که باید در خصوص این محصول به آن اشاره داشته باشیم بحث وزن این محصول است. این کالا تنها 14.7 کیلو گرم وزن دارد که قطعا حمل و نقل آن به صورت فردی و تک نفره نیز کاری ساده و آسان خواهد بود. هم چنین از نظر تحمل وزن نیز این محصول می تواند تا 120 کیلو گرم وزن را به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کند که دیگر مزیت مهم این کالا به شمار خواهد رفت.

ویژگی و امکانات محصول

دیگر مسئله مهمی که باید در خصوص این کالا به آن اشاره داشته باشیم بحث در خصوص ویژگی و امکانات این کالا می باشد. اگر دقت کرده باشید می توانید مشاهده کنید که بر روی این محصول و در واقع در کنار بسته بندی این محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار دارد که تمام راهنمایی های مورد نیاز شما را به صورت کامل و جامع در آن می توانید مشاهده کنید. هم چنین این محصول دارای برچسب و بسته تعمیرات نیز می باشد که در صورت آسیب دیدن به ساده ترین شکل ممکن خودتان می توانید اقدام به ترمیم این محصول کرده و از یک محصول نو و سالم مجدد استفاده کنید.

در کنار این دو مورد باید اشاره داشته باشیم که این محصول خود دارای پمپ باد نیز می باشد. این مسئله سبب شده تا شما دیگر نیاز به تهیه و خرید پمپ باد به صورت جداگانه نداشته باشید و بتوانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول کرده و از آن استفاده کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای طناب نجات نیز در بخش جلویی خود می باشد. وجود این طناب نجات باعث شده تا مشتریان بتوانند به ساده ترین شکل ممکن در مواقعی که احساس خطر کردند و یا در آب افتادند از این مورد هم استفاده کرده و مجدد خود را به سطح اصلی این محصول برسانند.

هم چنین این محصول دارای یک عدد تکیه گاه هم می باشد که شما می توانید در صورت نیاز آن را نصب کرده و یا در زمانی که قصد استفاده از این کالا را به عنوان یک تخته اسکی دارید باز کرده و کنار بگذارید. این مسئله سبب می شود تا این محصول به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار گیرد.

جنس بدنه

از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز قطعا این کالا نمره قبولی را دریافت خواهد کرد. این محصول در واقع استاندارد های مورد نیاز را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده و کیفیت فوق العاده را از خود به جای گذاشته است. با توجه به این مورد باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول از جنس PVC طراحی و تولید شده است که این جنس نشان از کیفیت بالای بدنه داشته و به راحتی نیز سوراخ نخواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...