قایق بادی خانوادگی

Solstice

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی خانوادگی یکی از محصولات جدید شرکت Solstice است که با بهره مندی از مزایای مختلف و همین طور ساختار جذابی که دارد به بازار عرضه شده است. در همین رابطه نیز در ابتدا باید عنوان کنیم که این قایق بادی دارای ظرفیت 4 نفره می باشد که البته در صورتی که بخواهید فرزندان خود را هم به صورت هم زمان در این قایق قرار دهید تا 6 نفر هم می توانند به صورت هم زمان از ان استفاده کنند. مسئله بعدی در خصوص این کالا بهره مندی از بدنه ای مقاوم و تولید شده از جنس PVC است که قطعا باعث می شود تا بتوانید با خیال راحت به این قایق اطمینان کرده و ان را خریداری نمایید. این محصول هم چنین دارای یک عدد کیت نصب موتور هم می باشد که باعث شده تا شما از خرید جداگانه این عامل بی نیاز شوید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بهره مندی از اهرم نگهدارنده پارو ، اهرم ماهیگیری ، طناب نجات و دارا بودن پارو و پمپ باد در کنار این قایق بادی سبب شده تا یک محصول کامل از این نظر به شمار رود که مناسب برای استفاده خانواده ها و تفریحات آبی و ماهیگیری می باشد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 351 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 21.9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی خانوادگی

همان طور که می دانید قایق های بادی گوناگونی این روز ها در بازار وجود دارد که هر یک دارای یک مزیت خاص بوده و با در نظر گرفتن همین مزایا شما می توانید یک خرید هوشمندانه را انجام دهید. به همین دلیل نیز شرکت های مختلفی سعی بر تولید قایق بادی کرده اند که یکی از این شرکت ها Solstice خواهد بود که در این مطلب سعی بر این داریم تا به بررسی جدید ترین محصول این شرکت یعنی قایق بادی خانوادگی بپردازیم و ویژگی های فوق العاده این قایق را برای شما بازگو کنیم....

ساختار قایق بادی

اولین نکته ای که باید در خصوص این قایق به ان بپردازیم بحث ساختار و شیوه شکل گیری این قایق می باشد که به صورت کاملا استاندارد و با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید عرضه شده است. در ابتدا باید عنوان کنیم که این قایق از دو رنگ صورتی و قرمز شکل گرفته است که رنگ اصلی بدنه این محصول صورتی بوده و خطوط قرمز رنگ و حتی در نقاطی سبز رنگ نیز بر روی این محصول به چشم می خورد که باعث جذابیت این محصول شدده است. هم چنین بر روی بدنه اصلی این محصول شما می توانید نام تجاری شرکت سازنده این قایق بادی را هم به وضوح مشاهده نمایید. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساختار اصلی این قایق به صورت مستطیلی شکل می باشد که لبه های کناری ان همگی گرد بوده و به صورت کاملا زیبا و در عین حال با کیفیت شکل گرفته اند.

طناب نجات

اگر به این محصول نگاهی کلی بیندازید متوجه خواهید شد که این قایق دور تا دور دارای یک عدد طناب نجات می باشد که با ساختار متفاوتی بر روی این قایق پیاده سازی شده است. این طناب متصل به بدنه بوده و در محفظه های موجود بر روی بدنه این محصول سفت شده است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما در هر زمان که قصد داشته باشید میتوانید به راحتی از این طناب نجات استفاده نموده و در جهت نجات جان خود از ان بهره مند شوید که ویژگی خوب این قایق به شمار می رود.

اهرم ماهیگیری و نگهدارنده پارو

دو ویژگی مهم دیگر این قایق هم دارا بودن اهرم ماهیگیری و هم چنین اهرم نگهدارنده پارو می باشد. شما در هر دو سمت این محصول می توانید اهرم نگهدارنده پارو را مشاهده نمایید که در حین استفاده از این قایق و حتی در زمان هایی که نیاز به استفاده از پارو ندارید هم می توانید به سادگی از پارو ها را در این محفظه ها جای داده و در بهترین حالت ممکن از این قایق استفاده کنید. هم چنین دارا بودن اهرم ماهیگیری هم از دیگر خصوصیات مهمی است که این قایق دارا می باشد که قطعا برای استفاده های تفریحی و ماهیگیری یک مزیت عالی به شمار خواهد رفت.

کیت موتور

یکی دیگر از خصوصیات خوبی که این محصول داراست و به جرات ان را به تعدار زیادی از قایق های بادی متمایز کرده است بهره مندی از کیت موتور در بخش انتهایی این قایق بادی می باشد. این کیت به صورت کامل بر روی این قایق نصب می باشد که با استفاده از ان شما می توانید به بهترین شکل ممکن یک عدد موتور قایق بادی را خریداری نموده و بر روی ان نصب کنید که با نهایت سرعت از این قایق بر روی اب استفاده نموده و لذت ببرید.

بدنه مقاوم

دیگر خصوصیت خوبی که این قایق داراست بهره مندی از بدنه ای فوق العاده مقاوم و با کیفیت می باشد. این قایق تولید شده از نوع PVC و یا همان وینیل است که تمامی قسمت های داخلی ، کناری و حتی کف این محصول را در بر می گیرد و با توجه به دو و یا سه لایه بودن بخش های اصلی این قایق خیال شما از بابت داشتن یک محصول عالی و مقاوم راحت خواهد بود.

جمع بندی

قایق بادی خانوادگی یک محصول کاملا جذاب و با دوام و با کیفیت است که با بهره مندی از تمام امکانات مورد نیاز برای استفاده های خانوادگی و تفریحی سبب شده تا یک پیشنهاد خوب به شمار رود که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...