قایق بادی دو نفره اینتکس

intex 68307

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره اینتکس طرح اکسپلورر در مدل کایاک با ظرفیت دو نفره در واقع یکی دیگر از قایق های ورزشی حرفه ای کایاک در میان سایر قایق های بادی کایاک بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه برزنتی می باشد. این قایق با ارگونومی جذاب و خاص خود که لبه های آن به صورت میوه مور بوده کیفیت بالایی را در حفظ تعادل در درون آب دارد. این قایق می توان در انواع آب های دریا، دریاچه و رودخانه استافده شود. قایق بادی دو نفره کایاک مدل اینتکس INTEX طرح 2014 و ساخت شرکت اینتکس با رنگ و طرح جدید و بسیار جذاب ، برای استفاده دو نفر ، دارای صندلی و نشیمنگاه راحت و پشت سر هم ، این مدل قایق بادی دارای پارو آلومینومی و طناب نجات است و به همراه خود پمپ و برچسب تعمیرات نیز دارد ، مناسب برای استفاده در دریا و آبهای پر عمق است و از اطمینان و ایمنی بالایی برخوردار است ، قیمت آن نسبت به سایر قایقهای فایبر گلاس و غیره بسیار ارزانتر است و از ویژگی خوب آن میتوان به سبکی و کم حجم بودن آن اشاره کرد که در هنگام حمل و نقل کار را برای فرد بسیار راحت کرده است.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 312 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 16.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره کایاک قایق بادی اورجینال اینتکس مناسب برای ماهیگیری چه تفریحی و چه برای کسانی که شغل ماهیگیری دارند و مناسب برای تفریح با دوستان و تمرین ورزش قایق رانی و مناسب طبیعت گردی و استفاده در کل تابستان و در دریاچه ، برکه یا رودخانه می توان بکار گرفت دارای دو عدد صندلی بادی پشت سر هم که در صورت لزوم می توانید یکی از صندلی ها را برداشته و حتی یک نفره از آن استفاده کنید سرعت آن زیاد و بسیار مقاوم و مناسب برای ماجراجویی است

این قایق دارای کف باد شونده است و دو عدد پارو از جنس آلمینیومی و با کیفیت و پمپ دستی پر توان که هنگام فروش به خریدار تعلق خواهد گرفت این کایاک دارای سه اتاق هوا جداگانه که هنگام خالی شدن یکی از اتاق ها قایق شناور بر روی آب باقی خواهد ماند وبدینوسیله ایمنی را برای شما فراهم خواهد آورد بسیار سبک و کم جم است و هنگام حمل و نقل کار را برای فرد بسیار راحت کرده است.

این قایق بادی با رنگ و طرح جدید است این قایق دارای کیسه لوازم شخصی است و بسیار راحت و با دوام دارای روکش pvc است پارو های این قایق یک سره و به هم چسبیده (یک میله با دو سر) است و به نحوی هستند که تمامی سرنشینان می توانند پشت سر هم نشسته و پارو بزنند. این امر باعث می شود که سرعت حرکت با آنها بالاتر باشد.

مقاوم در برابر آسیب از سایش، ضربه و نور خورشید است . قیمت آن بسیار مناسب است و دارای رنگ زرد و مشکی است ابعاد آن عبارتند از : طول:312 عرض: 91 ارتفاع: 51 سانتی متر و دارای برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...