قایق بادی دو نفره بست وی با پمپ پدالی

bestway 61108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره بست وی با پمپ پدالی یک محصول کامل و مهیج از شرکت بست وی است که برای استفاده یک نفر بزرگسال و یک کودک به صورت هم زمان طراحی و تولید شده است. در تکمیل این جمله باید عنوان کنیم که تحمل وزن کلی این محصول 120 کیلو گرم می باشد که در صورت سبک وزن بودن ، دو فرد بزرگسال هم می توانند از ان به صورت هم زمان استفاده کنند. هم چنین از خصوصیات این محصول می توان به دارا بودن دو عدد پارو در کنار این محصول اشاره کرد که هدایت این محصول را اسان تر کرده است. هم چنین دور تا دور این قایق طناب نجات متصل است که در صورت افتادن در داخل اب می توانید به راحتی با استفاده از این طناب نجات مجدد به داخل قایق برگردید. این محصول هم چنین دارای اهرم نگهدارنده پارو هم می باشد. در کنار این ویژگی ها باید به دارا بودن دستگیره حمل و نقل این محصول هم اشاره کنیم که با در دست گرفتن ان هم می توانید این محصول را حمل کرده و هم جهت حفظ تعادل و ایمنی بر روی اب از ان استفاده کنید. هم چنین می توانیم به این مسئله هم اشاره کنیم که این قایق دارای سه عدد محفظه باد می باشد که با توجه به دارا بودن پمپ پدالی شما می توانید به سادگی این محصول را در سریع ترین زمان ممکن باد کرده و از ان استفاده کنید. طراحی فوق العاده زیبای این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات خوبی است که این قایق دارا می باشد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 197 سانتی متر
 عرض 115 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ دارد
 نوع پمپ پدالی
 پارو دارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12.9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره بست وی با پمپ پدالی

قایق بادی دو نفره بست وی ساخت شرکت بست وی با کاربرد تفریحی یکی دیگر از قایق های بادی ساخت این کمپانی می باشد. در طراحی و تولید این قایق بادی زیبایی و کارایی با هم لحاظ شده است تا رضایت مصرف کننده را جلب کند. وجه تمایز این قایق با دیگر نمونه ها طراحی قوی و سایز و تحمل وزن خاص آن است. با هم به بررسی ویژگی های این قایق منحصر به فرد می پردازیم:

طراحی ...

تولید کننده در طراحی این قایق سعی نموده است تا ظاهری خاص و با قدرت را تجربه کنید. در طراحی این قایق زیبا از المان های دریا بهره برده شده تا انرژی مضاعف را به قایق سوار ببخشد. ظاهر این قایق به شکل کوسه طراحی شده است و دماغه ای بزرگ تر از قایق های دیگر را دارد. در دماغه این قایق دندان های کوسه را مشاهده می کنید. رنگ بدنه این قایق طوسی روشن می باشد که بیش تر به کوسه شبیه شود. در بالای قایق چشم های کوسه را هم می توان دید. بدنه داخلی قایق بادی دو نفره مشکی رنگ است. کف قایق بادی نیز به رنگ طوسی می باشد. کف قایق ساختار مواج دارد و بادشو است. این ساختار بسیار راحت و منعطف بوده و در صورت خیس شدن مانع از سر خوردن قایق سوار می شود. در بدنه قایق گیره های مشکی رنگی را مشاهده می کنید که کاربردهای متفاوتی دارد. همانطور که مشاهده می کنید به این گیره ها طناب نجات متصل است. هم چنین شما می توانید وسایل قایق سواری خود را مانند جلیقه نجات، بازوبند قایق سواری (قابل خرید از فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس) و ... را به این گیره ها متصل کنید. علاوه بر آن می توان تور ماهیگیری را به این گیره ها وصل کرد. هم چنین اهرم های نگه دارنده پارو هم در بدنه این قایق قابل مشاهده است.

کاربرد خاص

قایق بادی دو نفره بست وی با سایز مخصوص خود (طول: 197 سانتی متر، عرض: 115 سانتی متر و ارتفاع: 41 سانتی متر) برای استفاده دو نفر طراحی شده است. اما این دو نفر یک شخص بزرگسال و یک کودک می باشد. تحمل وزن این قایق 120 کیلوگرم می باشد. پس اگر به دنبال قایقی خاص هستید که با کودک خود لحظات زیبایی را تجربه کنید در انتخاب این قایق تردید نداشته باشید. شما می توانید از این قایق در آب های آرام استفاده کنید. با توجه به وزن کم بسته بندی (5/12 کیلوگرم) می توان به راحتی این قایق را در سفر به همراه خود برد و در هر محیطی اقدام به راه اندازی آن کرد.

جنس بدنه

بدنه این قایق از جنس پلاستیک وینیل برزنتی می باشد. جنسی که بسیار محکم بوده و سبک است. کف قایق هم از نوع بادشو دو لایه می باشد. با توجه به جنس محکم این قایق شما در هر محیطی می توانید آن را راه اندازی کنید و از استفاده از آن لذت ببرید. روی بدنه این قایق درچه هوا وجود دارد که با استفاده از آن قایق را باد کرده و به داخل آب بیندازید. پس از استفاده هم توسط دریچه هوا باد آن را خالی کرده و جمع کنید. شما باید از کشیدن قایق روی سنگ و اجسام تیز خودداری کنید. به علاوه تحمل وزن گفته شده برای استفاده قایق در داخل آب است. از نشستن بر روی قایق در خشکی خودداری نمایید.

اقلام همراه

به همراه این قایق کابردی یک عدد پمپ پدالی وجود دارد تا به راحتی آن را باد کنید. دو عدد پارو زرد رنگ همراه این قایق وجود دارد. جنس پاروها از پلاستیک مقاوم است که منعطف بوده و در جریان آب نمی شکند. همان طور که گفته شد طناب نجات هم همراه این قایق است. یک دفترچه راهنما در بسته بندی قرار دارد تا به راحتی اقدام به راه اندازی قایق نمایید. یک بسته چسب تعمیرات هم در بسته بندی موجود است تا در صورت آسیب دیدن جزئی قایق بتوانید آن را تعمیر نمایید. اگر آسیب جدی بود برای تعمیرات تخصصی با شماره های درج شده در سایت تهران اینتکس تماس بگیرید.

سفارش محصول

برای داشتن لحظاتی مفرح با کودک خود می توانید قایق بادی دو نفره بست وی را خریداری کنید و از تفریح لذت ببرید. برای خریداری قایق بادی دو نفره به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...