قایق بادی دو نفره تفریحی اینتکس

intex 33945

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره تفریحی اینتکس یکی از محصولاتی است که با دارا بودن خواص منحصر به فردی که دارد باعث شده تا با خیال راحت از این محصول بتوانید در اب های ارام و هم چنین خروشان استفاده کرده و یک تفریح جذاب را در اختیار داشته باشید. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که بدنه اصلی این کالا ساخته شده از نوع PVC می باشد که طرح چرم بوده و در کنار استحکام خوبی که دارا می باشد باعث شده تا زیبایی خاصی را هم به این محصول ببخشد. هم چنین این کالا دارای رنگ بدنه زرد بوده و طرح و نقش های زیبایی را هم می توان بر روی ان مشاهده نمود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به کف ان تعلق می گیرد که به صورت شیار دار بوده و باعث شده تا هر فردی که بر روی این محصول می نشیند در وهله اول نرمی و راحتی را احساس کند و در گام بعد از تعریق او نیز جلوگیری کند. هم چنین این محصول دارای طناب نجات در قسمت جلویی خود بوده و در هر دو سمت میانی این محصول هم دستگیره هایی برای قرار دادن پارو نیز وجود دارد که از خصوصیات خوب این قایق تفریحی به شمار می رود. این محصول هم اکنون قابل خرید از نمایندگی اینتکس می باشد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 194 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره تفریحی اینتکس

قایق بادی دو نفره تفریحی اینتکس یکی از محصولات فوق العاده ای است که شرکت اینتکس ان را به سادگی هر چه تمام تر تولید کرده و برای مشتریان خود روانه بازار کرده است. این محصول با توجه به خصوصیات خوبی که دارد باعث شده تا به راحتی بتوانید پساز خرید ان را راه اندازی کرده و از ان در اب های ارام و خروشان استفاده نمایید. در همین خصوصنیز ما قصد داریم تا در این مقاله به صورت کامل به نقد و برسی این قایق بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در خرید و انتخاب یک محصول نوع ظاهر و طراحی صورت گرفته برای یک محصول می باشد که باعث شده تا با دقت فراوانی افراد به این قضیه توجه کرده و پس از بررسی های صورت گرفته اقدام به خرید یک قایق کنند. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این کالا دارای ظاهری مستطیلی شکل با لبه ها و بخش جلویی گرد می باشد که باعث شده تا با خیال راحت این محصول زیبا را با بهترین اهر ممکن مشاهده کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای رنگ زرد بوده و بر روی قسمت های مختلف ان خطوط و نقوش مختلفی از رنگ خاکستری و سفید هم دیده می شود که باعث شده تا این محصول جلوه زیباتری به خود بگیرد. هم چنین مدل این قایق هم به صورت بزرگ و لاتین با رنگ سفید بر روی این محصول نمایان می باشد که باعث شده تا با خیال راحت مدل این قایق را هم مشاهده نمایید. هم چنین در هر دو سمت این قایق محفظه هایی برای نگهداری پارو با رنگ مشکی تولید شده است که بدون هیچ گونه نگرانی می توانید پارو را در این بخش قرار داده و از ان استفاده کنید. هم چنین در بخش جلویی این محصول نیز ظناب نجات این قایق به چشم می خورد کهباعث بالا تر رفتن ایمنی این محصول شده و از اسیب های خطرناک و احتمالی در هنگام افتادن در اب تا حدود زیادی جلوگیری می کند. تمام این موارد نشان دهنده کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول است که در کنار کف بادی و شیاردار این محصول باعث نرمی ، راحتی و ظرافت در طراحی این قایق شده است.

جنس بدنه

در کنار ظاهر این محصول که یک مشخصه فوق العاده مهم می باشد ، باید به جنس بدنه این کالا هم اشاره نمود زیرا قطعا خصوصیت مهمی بوده و افرادی که قصد خرید این کالا را دارند به این مورد هم توجه بسیار ویژه ای می کنند. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این محصول ساخته شده از رویه ای با جنس PVC چند لایه بوده و بخش های کناری این محصول را هم PVC طرح چرم شکل داده است که مقاومت فوق العاده ای دارد. هم چنین این کالا دارای کف بادی بوده که ان هم به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این محصول نیز باید عنوان نمود که این کالا دارای طول 194 سانتی متر ، عرض 110 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 36 سانتی متر می باشد که این ابعاد به صورت استاندارد طراحی شده و مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان می باشد. هم چنین این محصول دارای تحمل وزن 120 کیلو گرم بوده که کقدار خوب و قابل توجهی خواهد بود. هم چنین وزن کلی بسته بندی این محصول هم تنها 3.5 کیلو گرم است که به راحتی می توانید ان را حمل و جا به جا نمایید.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

برای راه اندازی این محصول قطعا شما کار سختی در پیش نخواهید داشت و در گام اول تنها می بایست یک عدد پمپ باد تهیه کنید تا با استفاده از ان بتوانید با خیال راحت این محصول را راه اندازی نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای چندین محفظه باد بر روی خود می باشد که باعث شده تا با استفاده از ان ها و پمپ باد موجود بر روی این محصول بتوانید به راحتی این قایق را باد کنید. هم چنین باید به این نکته هم باید اشاره نمود که در صورت اسیب دیدن این کالا و یا صورت شدن ان شما می توانید به سادگی و با استفاده از برچسب تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را ترمیم کرده و مجددا از ان استفاده نمایید. نکته مهم دیگر هم در ارتباط با نگهداری از این محصول است که باید ان را از اشیا نوک تیز دور کرده و سعی کنید تا با خیال راحت از ان استفاده کنید. هم چنین در اب هایی که شاخ و برگ درختان هم در ان قرار دارد و احتمال اسیب زیاد است نیز بهتر است این قایق را دور کنید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره تفریحی اینتکس یک محصول فوق العاده دیدنی و با کیفیت با خصوصیات ممتاز می باشد که یک پیشنهاد فوق العاده برای افرادی است که قصد دارند تا با یک هزینه کم و معقول یک قایق خوب را خریداری کنند. در همین خصوص نیز می توانید هم اکنون این کالا را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...