قایق بادی دو نفره مارین

Bestway Marine Pro

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره مارین یک محصول جذاب و جدید است که شرکت بست وی ان را با عنوان هیدرو فورس و مارین پرو به بازار عرضه کرده است. از مزیت های خوب این قایق می توان به دارا بودن دو عدد پاروی الومینیومی در کنار این محصول اشاره کرد که هر یک دارای اهرم نگهدارنده بوده و شما می توانید در بهترین شرایط ممکن از این محصول استفاده نمایید. هم چنین بهره مندی از اهرم ماهیگیری هم یکی دیگر از خصوصیات خوبی است که این قایق بادی دارا می باشد. ساختار این قایق نیز به گونه ای است که باعث می شود تا شما بر روی اب شتاب بیشتری را تجربه نمایید که این عامل با نصب یک عدد موتور قایق فراهم خواهد شد.

در کنار این نکات باید به دارابودن کف بادی و مواج این محصول هم اشاره کنیم که باعث شده تا حس خوب و راحتی را در هنگام نشستن بر روی این محصول تجربه کنید. البته این قایق دارای دو عدد صندلی بادی هم می باشد که قطعا از مزیت های خوب این قایق برای افراد استفاده کننده به شمار می رود. این قایق هم چنین دارای طناب نجات هم می باشد که با استفاده از ان شما قادر خواهید بود تا در مواقع اضطراری از ان استفاده نموده و جان خود را نجات دهید. تمامی این ویژگی ها از مزیت های مهم این قایق دیدنی به شمار خواهد رفت.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 194 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره مارین

قطعا انتخاب یک قایق بادی با توجه به تنوع گوناگونی که دارند یکی از موارد مهمی است که باید با تحقیق و دانستن ویژگی های ان ها خرید را انجام داد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که اگر شما به دنبال خرید یک قایق بادی دو نفره می باشید پیشنهاد می کنیم تا قایق بادی دو نفره مارین را به سادگی از دست ندهید. این محصول امکانات فوق العاده ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که با توجه به ان ها شما می توانید خریدی جذاب را سپری کنید که در این مطلب می توانید نقد وبررسی این محصول را هم به صورت کامل مطالعه نمایید....

اولین ویژگی این قایق بادی ساختار بی نظیر و شیک این محصول است که خیلی از افراد با دیدن این ساختار اقدام به خرید و انتخاب این محصول می کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این قایق ساختاری ده ضلعی دارد که هر یک از بخش های این محصول با جهت رو به رویی خود به یک اندازه می باشد. رنگ بندی این محصول به گونه ای است که فضای کلی این قایق را رنگ سبز شکل داده است و دور تا دور این محصول نیز خطوط زرد رنگی هم به چشم می خورد که باعث جذابیت بیشتر این قایق شده است. هم چنین بخش هایی از این قایق نیز از رنگ مشکی هم بهره می برد که باعث زیبایی بیشتر این قایق بادی می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که بخش های داخلی این قایق هم از رنگ سبز شکل گرفته و باعث شده تا یکنواختی و زیبایی را به صورت کامل بر روی این محصول حس کنید.

خصوصیت دیگری که باید به ان اشاره کنیم بحث دارا بودن طناب نجات دور تا دور این قایق می باشد. این طناب نجات به گونه ای محکم و مقاوم بر روی این محصول پیاده سازی شده است که شما در هنگام افتادن در داخل اب و یا در زمانی که احساس خطر می کنید می توانید به سادگی با در دست گرفتن این طناب جان خود را نجات دهید. هم چنین این طناب به صورت مستقیم بر روی این محصول پیاده سازی شده است و نیاز به نصب جداگانه ان نخواهید داشت.

دیگر خصوصیت خوبی که این قایق داراست بحث بهره مندی از دو عدد پارو بر روی این محصول است که محفظه ای برای نگهداری ان ها بر روی این قایق تعبیه شده است و این دو پارو به صورت متصل به بدنه در حین استفاده قرار می گیرد. هم چنین این دو پارو را می توانید در هر زمان که نیاز داشتید به صورت ساده از محفظه مربوطه خارج کرده و از ان در جهت هدایت قایق استفاده نمایید.

این محصول هم چنین دارای اهرم های ماهیگیری هم می باشد که قطعا برای افرادی که قصد دارند با استفاده از این قایق به دریا رفته و یک تفریح فوق العاده را سپری کنند مناسب و ایده ال خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که دارا بودن دو عدد نشیمنگاه بادی در داخل فضای این قایق باعث شده تا بتوانید در بهترین حالت ممکن در داخل این قایق نشسته و از این محصول استفاده کنید. هم چنین بخش کف این قایق هم به صورت بادی طراحی و تولید شده است که یکی دیگر از خصوصیات مهم این محصول به شمار خواهد رفت. البته باید به مواج بودن کف این قایق و همین طور شیار دار بودن کف هر یک از این نشیمنگاه ها هم اشاره کنیم که باعث می شود تا در حین استفاده از این محصول از تعریق شما جلوگیری کرده و بتوانید ساعت ها بدون خستگی از این محصول بهره مند شوید.

این محصول هم چنین دارای وزن بسیار کمی هم می باشد که می توانید به سادگی این محصول را با خود حمل کرده و در شرایط عالی اقدام به باد کردن و راه اندازی ان کنید. تمامی این موارد در کنار قیمت فوق العاده این محصول سبب شده تا بتوانید با خیال راحت قایق بادی دو نفره مارین را از سایت فروشگاه اینتکس در سبد خرید خود جای دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...