قایق بادی دو نفره ماهیگیری

gh 05618

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره ماهیگیری محصولی جدید و متفاوت از شرکت تهران اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم بوده و می توان از آن در دریا و سد ها استفاده نمود . بدنه ی این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید از آن درآب های خروشان و مواج نیز استفاده کنید . البته استفاده از این قایق در شرایط نا مساعد نیازمند رعایت نکات ایمنی می باشد . ابعاد و وزن مناسب نیز از ویژگی های این محصول به شمار می آید . تحمل وزن 140 کیلوگرمی این قایق نیز کمک می کند تا دو نفر به راحتی از آن استفاده کنند . رنگ های استفاده شده در بدنه قایق نیز به زیبایی و جذابیت محصول کمک بسزایی نموده اند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

نوعتفریحی
 تحمل وزن 95 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC دو لایه برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC دو لایه برزنتی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ ----
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب برای حمل
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره ماهیگیری

قایق بادی دونفره ماهیگیری یک محصول فوق العاده جذاب با ارگونومی خاص بوده که دارای بدنه ای فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد و می توان از ان در هر مکانی استفاده کرد. در ادامه این مبحث قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مهم این محصول که می توان در رابطه با ان بسیار صحبت کرد طراحی خاص این محصول است. شکل ظاهری و ارگونومی این محصول مانند اکثر قایق های بادی موجود در بازار می باشد. در حالت کلی این محصول مستطیلی شکل بوده و لبه های ان گرد می باشد. بر روی این محصول طناب نجات تعبیه شده است که سفید رنگ است و در شش نقطه از این قایق قلاب هایی تعبیه شده است که این طناب را در خود جای داده است. این طناب سفید رنگ بوده و تمام قلاب های ان مشکی رنگ می باشد. در داخل این قایق یک عدد نشیمنگاه وجود دارد که سطح رویه ان دارای شیار هایی می باشد و از دو رنگ خاکستری و سفید تشکیل شده است. سطح این نشیمنگاه باعث شده تا مصرف کننده بتواند به راحتی روی ان بنشیند و احساس راحتی فوق العاده ای به ان دست دهد. سطح کف این قایق بادی ماهیگیری نیز بادی بوده و دارای شیار هایی می باشد که علاوه بر داشتن استحکام بالا راحتی را برای مصرف کننده خود فراهم کرده است. لبه های داخلی این محصول به صورت یک دست سفید طراحی شده است. شکل ظاهری و رویه این محصول دارای رنگ اصلی خاکستری می باشد که بر روی ان قسمت های سبز رنگ مانند فلش راهنما طراحی شده است که بر زیبایی های این قایق افزوده است. کف این محصول هم یکدست سفید رنگ است.در کنار این محصول دو عدد پارو هم وجود دارد که دسته های این پارو ها سفید رنگ بوده و قسمت اصلی ان یکدست مشکی می باشد. این پارو ها نیز دارای اهرم نگهدارنده هستند که یکی از مزایای دیگر این قایق بادی می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه یک محصول بادی یکی از مهم ترین خصوصیات ان می باشد که همیشه یکی از مهم ترین گزینه ها برای انتخاب و خرید می باشد. در واقع در هنگام خرید همیشه مصرف کننده جنس این محصول را از فروشنده می پرسد و سپس اقدام به خرید می کند. در رابطه با این قایق باید گفت که جنس رویه ان از نوع PVC دو لایه برزنتی می باشد که مقاومت بالایی دارد. جنس بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC دو لایه برزنتی بوده که همان مقاومت بدنه را دارد. اما مهم ترین بخش این محصول که مقاومت و تحمل وزن ان را بر عهده دارد کف این محصول است که از جنس PVC دو لایه بادی می باشد. این جنس باعث شده تا علاوه بر استحکام بالا تحمل وزن را بالا برده باشد.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از خصوصیات این محصول ابعاد و وزن ان است که در هنگام خرید مورد توجه مصرف کننده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد ( طول : 190 سانتی متر ، عرض : 120 سانتی متر و ارتفاع : 32 سانتی متر ) می باشد.این ابعاد باعث شده تا در هنگام راه اندازی و حمل و نقل فضای زیادی را اشغال نکند. وزن کلی بسته بندی این قایق 7 کیلو گرم می باشد که جا به جایی این محصول را بسیار اسان کرده است. در رابطه با تحمل وزن این قایق نیز باید گفت که می تواند تا 95 کیلو گرم را تحمل کند و این وزن باعث شده تا افراد تا حدودی سنگین وزن نیز بتوانند به راحتی از ان استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نصب و راه اندازی یک محصول بادی یکی از راحت ترین کار های ان است. تقریبا تمامی وسایل بادی به یک صورت باد می شوند که در ادامه قصد داریم به ان بپردازیم. برای باد کردن این محصول تنها کافی است که ان را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهیم. سپس از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی این قایق تک تک اقدام به باد کردن ان از طریق پمپ بادی شخصی خود کنید. پس از اتمام باد کردن لازم به ذکر است که هر یک از این دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین بیش از اندازه اقدام به باد کردن این محصول نکنید چون از تحمل وزن ان کم کرده و احتمال اسیب را بیشتر می کند. در رابطه با مراقبت و نگهداری از این محصول نیز باید گفت که ابتدا اشیا نوک تیز را از این محصول دور کنید تا اسیب نبیند. سپس از پریدن و جامپینگ های متعدد بر روی ان خود داری کنید. هم چنین می توانید بر روی ان کاور قرار دهید تا از ریختن مایعات بر روی ان جلوگیری شود. در کنار این محصول برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم وجود دارد که می توانید راهنمایی های لازم را ازان دریافت کنید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره ماهیگیری یک محصول فوق العاده زیبا و حذاب بوده که می توانید از ان در دریا ، سد ها و هر مکانی دیگری ماهی را صید کرده و استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم که اگر به فکر خرید یک قایق بادی دو نفره هستید این محصول بینظیر را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت فوق العاده تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...