قایق بادی دو نفره پرتابل اینتکس

boat.intex-p2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره پرتابل اینتکس یکی ازجدید ترین قایق های شرکت اینتکس است که ان را به صورت پرتابل و به صورت کاملا سبک و راحت طراحی و تولید کرده است که همین عامل سبب شده تا مشتری بتواند با خیال راحت این کالا را در داخل خودرو و یا هر فضای دیگری قرار داده و به راحتی در مواقعی که قصد استفاده از ان را دارد ، اقدام به راه اندازی ان نماید. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و دارای صندلی های نرم و راحتی می باشد. هم چنین کف این محصول هم به صورت بادی طراحی و تولید گردیده است که باعث شده تا این کالا بسیار راحت شود. هم چنین این محصول به دلیل دارا بودن سطح مواج از تعریق شما در استفاده های طولانی مدت هم جلوگیری می کند. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به دارا بودن طناب نجات در بخش جلویی و انتهایی این کالا تعلق می گیرد که از مزایای خوب این قایق در کنار دارا بودن دو عدد پارو به شمار می رود. تمام این موارد سبب شده تا یک محصول فوق العاده را شاهد باشیم که با قیمت ارزان قابل خرید می باشد.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 312 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 16.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره پرتابل اینتکس

یکی از قایق های دو نفره کایاک و با کیفیتی که این روزها به بازار عرضه شده است و خصوصیات مهم و کاربردی زیادی را هم دارا می باشد ، قایق بادی دو نفره پرتابل اینتکس است. این محصول ساختاری دیدنی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است و با دارا بودن امکاناتی همچون بدنه مقاوم ، پارو ، پمپ باد و هم چنین طناب نجات سبب شده تا یک قایق تمام عیار را شاهد باشیم. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص جزئیات و خصوصیات کامل این محصول با شما صحبت کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

این قایق از نظر نوع ساختار و طراحی شبیه به قایق های کایاک می باشد که بخش جلویی و انتهایی ان به صورت نوک تیز بوده و دیگر بخش های این محصول را هم سطح صاف و توپر و ضخیم شکل داده است که مقاومت بالای این محصول را نشان می دهد. اگر بخواهیم به خصوصیات خوب این کالا اشاره کنیم یکی از ان ها دارا بودن طناب نجات در بخش جلویی و انتهایی این محصول می باشد که سبب شده تا هر دو فرد استفاده کننده از این محصول در صورت افتادن در داخل اب بتوانند از طناب نجات مخصوص به خود استفاده کنند. دو عدد صندلی در داخل این قایق وجود دارد که این ها باعث شده تا افراد استفاده کننده از این محصول دارای تکیه گاه و نشیمنگاه نرم و راحت بوده باشند و بتوانند در طولانی مدت هم از این محصول استفاده کنند. هم چنین بخش کف این محصول را هم شرکتسازنده به صورت بادی و شیاردار طراحی و تولید کرده است که فوق العاده نرم و راحت بوده و باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از این محصول استفاده نمایید. دارا بودن پارو هم در کنار این محصول از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله مهم اشاره کنیم که این قایق ساخته شده از رنگ ابی بوده و بخش جلویی و انتهایی و همین طور صندلی های این محصول را هم رنگ سفید شکل داده است.

جنس بدنه

رویه اصلی و بخش های کناری این محصول همگی از نوع PVC سه لایه طراحی شده است که در نوع خود یکی از بی نظیر ترین و با دوام ترین جنس ها بوده و با اطمینان خاطر و خیالی اسوده می توانید از ان استفاده کرده و نگران اسیب دیدن این کالا نباشید. علاوه بر این ها کف این کالا هم از نوع بادشو بوده و از همان جنس PVC طراحی شده است که قطعا مقاومت و کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد.

ابعاد و وزن

این قایق دارای ابعاد بزرگ و استاندارد می باشد که شما قطعا باخیالی راحت می توانید از ان استفاده کرده و نگران کمبود جا در ان نباشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان بوده و دارای تحمل وزن 160 کیلو گرم نیز می باشد. هم چنین طول این کالا 312 سانتی متر ، عرض ان 91 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 51 سانتی متر خواهد بود. وزن کلی بسته بندی این کالا هم 16.7 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از مزایای خوب این محصول این است که در کنار بسته بندی ان شما می توانید یک عدد پمپ باد دستی بزرگ را مشاهده نمایید که قطعا این پمپ باد به دلیل بزرگ بودنشبه راحتی می تواند این قایق را در مدت زمان کوتاهی باد کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی شما می توانید به راحتی از طریق محفظه های باد این کالا اقدام به باد کردن این کالا نمایید. هم چنین مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان می باشد که تنها کافی است از وارد کردن فشار زیاد ، عدم جامپینگ بر روی این محصول ، عدم ضربه زدن و سوراخ کردن این کالا و هم چنین عدم نزدیک کردن اشیا داغ به این کالا باعث شوید تا این قایق صحیح و سالم باقی بماند.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره پرتابل اینتکس یکی از محصولاتی است که دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده و دو نشیمنگاه و صندلی بادی را هم دارا می باشد. هم چنین دارا بودن طناب نجات در هر دو سمت این محصول و هم چنین دارابودن پارو ، برچسب تعمیرات و پمپ باد از خصوصیات خوب این قایق به شمار می رود که می توانید ان را هم اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در سبد خرید خود قرار دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...