قایق بادی دو نفره پرتابل BOOA

GH.KAYAK-012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره پرتابل BOOA محصولی دو رنگ و دیدنی می باشد که با طراحی شکیل خود به گونه ای به بازار عرضه شده است که در مدت زمان بسیار کوتاهی فروش فوق العاده ای را کسب کرد. این کالا در بخش جلویی خود دارای طناب نجات می باشد که در مواقع حادثه ایمنی شما را به صورت کامل حفظ خواهد نمود. این طناب نجات در دور تا دور این قایق ادامه دارد که باعث شده تا تمام این محصول به شکل ایمن طراحی و تولید گردد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که این محصول دارای اهرم نگهدارنده پارو در هر دو سمت خود می باشد. دارا بودن کف شیار دار و مواج این قایق هم باعث شده تا از تعریق شما در هنگام استفاده از این قایق در طولانی مدت جلوگیری شده و هم چنین نرمی و راحتی را به شما ارائه دهد. این محصول هم چنین در رنگ ابی و زرد تولید شده است که ترکیب این دو رنگ و قرار گیری ان ها در سر تا سر این محصول باعث شده تا این کالا بسیار زیبا و دیدنی شود. در کنار این موارد باید به ضخامت لایه های این محصول نیز اشاره نمود که باعث شده تا با اطمینان خاطر از بدنه مقاوم این کالا استفاده نمایید.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 194 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپخیر
 نوع پمپ -
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره پرتابل BOOA

یکی دیگر از سری قایق های شرکت بوآ که با کیفیت بالای بدنه و هم چنین رنگ بندی شاد و جذاب روانه بازار شده است ، قایق بادی دو نفره پرتابل BOOA می باشد که به جرات می توان ان را از با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار دانست. علاوه بر این ها این محصول به قدری جذاب و دیدنی خواهد بود که سبب شده تا شما به خرید ان بالیده و تفریح مفرح و خوب ابی را با ان سپری نمایید. در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ظاهر یک محصول یکی از موارد مهمی است که سبب شده تا این کالا با استفاده از همین مورد به یکی از پر فروش ترین قایق های شرکت بوآ بدل گردد. در همین راستا نیز باید اول به بحث رنگ بندی این کالا اشاره کنیم که ساخته شده از دو رنگ اصلی زرد و ابی خواهد بود که ساختار کلی این محصول را رنگ زرد تشکیل داده و یک سری خطوط شکیل و زیبا هم بر روی این محصول به چشم می خورد که ان ها نیز از نوع ابی رنگ شکل گرفته اند. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که دارا بودن طناب نجات دور این قایق که با رنگ سفید هم قابل رویت می باشد باعث شده تا این محصول در دسته بندی قایق های ایمن هم قرار بگیرد. دارا بودن اهرم قرار گیری پارو هم از دیگر خصوصیات مهمی است که سبب شده تا شما با استفاده از ان بتوانید با خیالی راحت پارو را قرار داده و از این محصول استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که کف این کالا نیز از نوع بادی طراحی شده است که باعث شده تا نرمی و راحتی را احساس کرده و از تعریق شما در هنگام استفاده طولانی مدت هم جلوگیری نماید.

جنس بدنه

دیگر مشخصه خوب این محصول جنس بدنه مقاوم ان است که سبب شده تا شما با خیالی راحت و اسوده از این محصول استفاده کرده و به تفریح بپردازید. در همین راستا و با توجه به درخواست های شما باید عنوان کنیم که این کالا دارای رویه ساخته شده از نوع PVC چند لایه بوده و بخش های کناری این محصول را هم PVC طرح چرم شکل داده است. هم چنین کف این کالا هم همان طور که اشاره کردیم به صورت ضد تعریق تولید شده و از نوع PVC دو لایه بادی می باشد.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این محصول در وهله اول باید به این نکته اشاره کنیم که پس از راه اندازی کامل این کالا شما با ابعاد ( طول : 194 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 36 سانتی متر ) مواجه خواهید شد. هم چنین وزن این محصول نیز تنها 3.5 کیلو گرم می باشد که به همین دلیل در دسته بندی محصولات پرتابل جای خواهد گرفت. علاوه بر این ها این کالا دارای تحمل وزن 120 کیلو گرمی هم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از دغدغه های افرادی که این محصول را خریداری می کنند نوع راه اندازی این محصول است که باید به این مسئله اشاره کنیم که این کار به سرعت و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد شد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که شما می توانید با استفاده از یک عدد پمپ باد شخصی به راحتی این قایق را از باد کرده و از ان استفاده نمایید. راه اندازی این کالا هم به سرعت انجام می شود و وقت زیادی را نیاز نیست صرف ان نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پس از راه اندازی این کالا باید با شیوه های مراقبت از ان هم اشنا شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بهترین راهکار سالم نگه داشتن این محصول عدم ورود اشیا نوک تیز و هم چنین مراقبت از ان می باشد که باید در کنار مورد گفته شده ، از نزدیک کردن وسایل داغ و سوزان هم به بدنه این کالا بپرهیزید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره پرتابل BOOA یک قایق جذاب و دیدنی است که دارای ساختار فوق العاده بوده و از کیفیت خوبی هم بهره مند می باشد. هم چنین این محصول به صورت پرتابل بوده و به راحتی می توانید ان را حمل و نقل نمایید. رنگ بندی شاد و طرح جذاب این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...