قایق بادی دو نفره کایاک BOATb

GH.KAYAK-015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره کایاک BOATb یکی از قایق های تفریحی و جذابی است که با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارا می باشد باعث شده تا فروش ان در مدت زمان بسیار کوتاهی بسیار زیاد شود. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این کالا دارای دو عدد اهرم قرارگیری پارو در هر دو سمت خود بوده و دو عدد پاروی با کیفیت را هم در داخل بسته بندی این محصول می توانید مشاهده نمایید. هم چنین این کالا دارای بخش کف ضد تعریق بوده و بسیار نرم و راحت تولید گردیده است. رنگ شاد و جذاب این محصول نیز باعث شده تا این کالا روحیه فوق العاده ای را هم به شما ببخشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن پمپ باد می باشد که باعث شده تا به راحتی بتوانید این قایق را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. در کنار این موارد باید به بدنه ساخته شده از نوع PVC این محصول هم اشاره کرد که به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. تمام این موارد از ویژگی های خوب این کالا به شمار خواهد رفت.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 243 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 34 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای دستگیره حمل قایق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره کایاک BOATb

قایق بادی دو نفره کایاک BOATb یک محصول مهم و کاربردی برای تفریحات ابی و همچنین ماهی گیری می باشد که دارای خصوصیات خوبی بوده و راه اندازی ساده و اسانی را هم دارا می باشد که همین عامل باعث شده تا در وقت شما بسیار صرفه جویی گردد. این محصول هم چنین ظاهر زیبایی هم دارا می باشد که از ویژگی های دیگر این کالا به شمار می رود. این مقاله در خصوص این محصول و ویژگی های ان ایجاد شده است پس تا انتها جهت اشنایی با این محصول با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

جذابیت های یک محصول معمولابستگی به نوع ساخت و طراحی یک محصول دارد که سبب می شود تا خرید ان محصول به راحتی امکان پذیر شود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای یکی از زیباترین و جذاب ترین تولیدات و طراحی های صورت گرفته در بازار می باشد که دارای لبه ها و بخش جلویی گرد بوده و همین عامل نیز باعث شده تا این محصول طراحی خلاقانه ای را در بر گرفته باشد. رنگ این کالا به صورت یکدست سبز می باشد و کناره های ان نیز از رنگ زرد و مشکی شکل گرفته است که باعث شده تا زیبایی های این محصول افزایش یابد. هم چنین نوع و اسم این کالا هم به صورت لاتین بر روی بدنه این محصول نقش بسته است که از خصوصیات خوب طراحی این قایق به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا دارا بودن دو عدد پارو و هم چنین اهرم های نگهدارنده ان ها بر روی این قایق میباشد که سبب شده تا از این حیث هم خیال شما راحت بوده باشد و نگران فضا برای قرار گیری پارو ها نباشید. تمام این موارد از مهم ترین مزایا و ویژگی های طراحی این قایق دو نفره به شمار می رود.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول به چند بخش تقسیم می شود. یکی از ان ها رویه اصلی این کالاست که از نوع PVC با الیاف شمعی طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول را PVC برزنتی شکل داده است که ان هم از دیگز ویژگی های بخش جنس بدنه این کالا به شمار خواهد رفت. کف این محصول را هم PVC دو لایه بادی تشکیل داده است که ضخامت قابل قبولی داشته و تحمل وزن این محصول را هم بر عهده خواهد داشت.

ابعاد و وزن

همان طور که از اسم این محصول پیداست و به ان اشاره کردیم این کالا مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان خواهد بود. همین عامل سبب شده تا این محصول دارای تحمل وزن 170 کیلو گرمی شده باشد. هم چنین پس از راه اندازی این کالا شما با ابعاد ( طول : 243 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر و ارتفاع : 34 سانتی متر ) رو به رو خواهید شد. وزن کلی این محصول نیز تنها 8 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در داخل بسته بندی این قایق شما می توانید یک عدد پمپ باد دستی مجزا را مشاهده نمایید که راه اندازی این کالا از طریق ان انجام خواهد شد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما پس از خارج کردن کامل این قایق و تجهیزات ان از داخل بسته بندی باید به دنبال دریچه های باد این محصول گشته و پس از پیدا کردن ان ها حال می توانید به راحتی این محصول را باد نمایید. هم چنین در هنگام باد کردن این کالا باید به این نکته هم اشاره نماییم که حد و اندازه این محصول را رعایت کرده و به اندازه ان را باد کنید و از کم و یا زیاد باد کردن این محصول نیز جلوگیری نمایید. مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان خواهد بود که پیشنهاد می کنیم حتما دفترچه راهنمای این محصول را مطالعه نمایید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره کایاک BOATb یک قایق فوق العاده دارای اهرم ماهیگیری ، طناب نجات ، اهرم نگهدارنده پارو ، برچسب تعمیرات و همین طور پمپ باد می باشد که دارا بودن تمامی این امکانات به صورت یکجا سبب شده تا با خیالی راحت این قایق را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...