قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی

bestway 65132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی از جدید ترین قایق های بادی کایاک با طراحی حرفه ای و تعادل بسیار عالی بر روی آب است که شرکت بست وی آن را در سری مدل های جدید هیدرو فورس قرار داده است که وجود باله هایی در کف قایق باعث تعادل بهتر و هدایت عالی قایق بادی کایاک شده است . این قایق بادی طولی 381 سانتی متری با عرض 100 سانتی متری دارد و برای ساخت آن از متریال هایی نظیر پی وی سی و نایلون استفاده شده است . به همین دلیل است که فضای بزرگی را داشته و می تواند برای استفاده 3 نفر به صورت همزمان مناسب باشد . یکی از نکات مهم در رابطه با قایق بادی کایاک و هر نوع مدل دیگر قایق بادی ، تحمل وزن آن ها می باشد که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید ، این قایق بادی 250 کیلوگرم وزن را به بهترین شکل می تواند تحمل کند که یک تحمل وزن ایده آل و بسیار خوب خواهد بود . وزن قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی 18.8 کیلوگرم است و جابجایی آن با ماشین بسیار آسان خواهد بود و شما می توانید قایق را از منزل تا جایی که قصد استفاده از آن را دارید ، به راحتی به وسیله ماشین حمل کنید . این قایق بادی دارای 2 پارو بوده که شما می توانید پارو های بیشتری را نیز تهیه و استفاده کنید . 

به دنبال اینکه بسیاری از افراد دوست دارند که استفاده و قایقرانی با قایق های کایاک را تجربه کنند ولی به دلیل اینکه در محل زندگی خود دسترسی به آب های آزاد و رودخانه ندارند ، از استفاده با این قایق ها بی بهره می مانند ، ولی با طراحی و تولید قایق های کایاک به صورت بادی ، شما این امکان را دارید که بتوانید قایق بادی کایاک را خریداری کنید تا بتوانید به راحتی این محصولات را آنگونه که دلخواه شماست ، برداشته و با خود به سفر ببرید و در هر جایی که امکان انداختن قایق به آب وجود دارد ، از آن استفاده کنید . قایق های بادی کایاک راه اندازی بسیار آسانی دارند و شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی قایق را با استفاده از پمپ باد دستی راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . قیمت پمپ های باد دستی نیز بالا نبوده و می توانید به آسانی آن ها را نیز خریداری کنید . در ضمن توجه داشته باشید که پمپ های باد دارای سایز بندی هستند و شما می توانید با انتخاب یک پمپ باد سایز بزرگ ، سریع تر قایق بادی را راه اندازی کنید ، چرا که مخزن این پمپ ها بزرگ تر می باشد . 

توجه داشته باشید که قایق بادی کایاک هیدرو فورس بست وی ، در چندین ظرفیت ساخته شده است ، برای همین شما می توانید همین مدل را در همین رنگ و ظاهر ، در ظرفیت های یک نفره ، دو نفره و سه نفره خریداری کنید . البته که مدل فوق برای استفاده سه نفره طراحی شده است و اگر به تصاویر محصول نیز دقت کافی داشته باشید ، می بینید که این قایق دارای سه عدد صندلی است که می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و پارو بزنید . هر چند این قایق برای استفاده سه نفره می باشد ، ولی دو عدد پارو بر روی آن قرار داده شده است که شما می توانید به صورت دو نفره پارو زده و پس از خسته شدن یک نفر ، پارو را به نفر جلویی و یا عقبی خود بدهد . همچنین شما می توانید پاروی جدیدی را به صورت جداگانه تهیه کنید .

  • قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی
  • طول : 381 سانتی متر
  • عرض : 100 سانتی متر
  • تحمل وزن : 250 کیلوگرم
  • جنس : پی وی سی و نایلون
  • نوع پمپ باد : پمپ باد دستی بزرگ
  • وزن : 18.8 کیلوگرم
  • دارای 2 پارو
  • دارای دستگیره جهت جابجایی
  • دارای سه کوسن بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 65132

قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی قایقی با امکانات بسیار خوب است که می تواند برای استفاده سه نفره مناسب باشد و نسبت به سایر قایق های بادی کایاکی که شرکت بست وی به تازگی و در سال تولید کرده است از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و می تواند جادار باشد و همچنین وزن های بسیار بالاتری را تحمل کند . به همین منظور اگر به دنبال خرید قایق بادی کایاک 3 نفره هستید ، بدون شک قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی می تواند برای شما بسیار مناسب و ایده آل باشد تا بتوانید از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنید .

قایق های بادی کایاک یک ویژگی بسیار خوبی دارند و آن هم داشتن تعادل بسیار خوب حتی در آب های خروشان می باشد که به شما اجازه می دهد تا در هر جایی که دوست دارید بتوانید از قایق بادی استفاده کرده و لحظه های شاد و خوشی را برای خود داشته باشید . این قایق بادی طولی 381 سانتی متری دارد و عرض آن نیز 1 متر است ، به همین دلیل نیز گفته می شود که این قایق بادی بسیار بزرگ بوده و اگر به مقایسه این قایق با سایر قایق ها بپردازید متوجه خواهید شد که ابعاد این محصول بسیار بزرگتر است .

شرکت بست وی برای ساخت و تولید قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرده است ، همچنین برای ضدآب بودن بیشتر قایق بادی در برخی از قسمت های آن از نایلون نیز استفاده کرده است ، ولی این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی اجناس استفاده شده برای ساخت قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی بسیار با کیفیت بوده و ضخیم هستند و به همین دلیل است که کیفیت بالایی را می توانید از این قایق بادی کایاک انتظار داشته باشید .

همانطور که می دانید تولید کننده این قایق نیز برند معروف بست وی است که از بهترین تولید کنندگان قایق های بادی کایاک و قایق های بادی تفریحی و حتی قایق های بادی حرفه ای موتوری می باشد . به همین دلیل با خیالی راحت می توانید از محصولات این شرکت خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . بست وی برای این قایق بادی همچنین یک پمپ باد دستی سایز بزرگ در نظر گرفته است تا با استفاده از آن بتوانید برای راه اندازی قایق کمک بگیرید ، این قایق بادی به صورت بادی طراحی شده است و نیاز است که قبل از استفاده آن را باد و راه اندازی کنید .

رنگ قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی ، نارنجی بوده و دو بخش خاکستری رنگ قایق در واقع باربند قایق است که می توانید وسیله های خود را در آن قسمت قرار دهید . برای استفاده راحت تر از قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی ، برای قایق سه صندلی بادی در نظر گرفته شده است که آن ها نیز به صورت بادی بوده و می توانید پس از باد کردن آن ها را ب روی قایق نصب کنید . رویه و تکیه گاه صندلی ها به صورت مواج است و این خصوصیت باعث نرمی بسیار خوب صندلی ها شده است .

این قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی دارای دو عدد پارو است که طول آن ها استاندارد بوده و به صورت دو لبه است تا برای استفاده در قایق های کایاک مناسب باشد . با توجه به اینکه این قایق سه نفره بوده و دو پارو برای آن در نظر گرفته شده است ، در صورت نیاز می توانید از پارو های بیشتری نیز استفاده کنید . وزن قایق بادی کایاک 3 نفره هیدرو فورس بست وی 18.8 کیلوگرم بوده که در صورت تخلیه بودن قایق به راحتی می توانید آن را جابجا کرده و از آن استفاده کنید .

این قایق به خوبی می تواند تا 250 کیلوگرم تحمل کند . یعنی به طور میانگین وزن هر فرد 80 کیلوگرم باشد باز هم به خوبی می توانند از قایق بادی استفاده کنند بدون اینکه مشکلی برای آن ها پیش بیاید . شما می توانید این قایق را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس با ضمانت اصالت و سلامت کالا خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...