قایق بادی کایاک اینتکس

intex 55540

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 1 نفره در مدل کایاک محصولی ورزشی برای استفاده در آب های مختلف دریاها، دریاچه ها، رودخانه و سد ها که ساخته شده از جنس PVC چند لایه برزنتی می باشد. این قایق بادی درست مطابق قایق های کایاک فایبرگلاس طراحی و ساخته شده و ارگونومی در نظر گرفته شده برای آن باعث شده تا کاربر احساس بسیار راحت و متعادلی را در این قایق داشته باشد.

قایق بادی کایاک یکنفره مناسب برای آبهای آرام و کم موج ، دارای پمپ مناسب و دو عدد پاروی 130 سانتيمتری. تفاوت قایق های کایاک با سایر قایق ها این است که طراحی بسیار کشیده ای دار و نقطه های جلویی و پشتی آن تقریبا نوک تیز می باشد. همین مورد به شتاب بیشتر این قایق کمک کرده و استفاده از آن را در شرایط مختلف ساده تر می کند. وزن آن هم به اندازه کافی سبک است و برای حمل و نقل مناسب می باشد.

 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 274 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای توری مخصوص تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک

قایق بادی کایاک محصولی ورزشی و حرفه ای از شرکت اینتکس در دسته قایق های بادی چلنجر بوده که در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید شده است. این قایق یک نفره کایاک از نوع اول سری قایق های ورزشی اینتکس بوده و در نوع دیگری نیز تولید شده است. محصولی که برای استفاده در انواع آب های آرام و خروشان طراحی شده و مناسب استفاده سنین بزرگسالان و حتی کودکان (در آب های آرام) خواهد بود. محصولی که همانند قایق های کایاک فایبرگلاس تولید شده و تنها در جنس بدنه با آنها تفاوت خواهد داشت. در ادامه به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این قایق بادی با سایر قایق های بادی این شرکت و سایر شرکت ها تفاوت های زیادی دارد که این تفاوت ها به دلیل نوع استفاده از این محصول می باشد. در واقع از قایق های بادی کایاک بیشتر به عنوان قایق های تفریحی ورزشی و حتی مسابقه های معمولی روی آب استفاده شده و جزو مهیج ترین قایق های بادی قرار می گیرد. قایقی که تنها توسط پارو قابلیت حرکت داشته و به هیچ عنوان نمی توان از موتور برای حرکت آن استفاده نمود. اما این محصول دارای یک نشیمنگاه صندلی شکل بوده و قسمت جلوی قایق کمی خالی بوده تا پا های خود را در زیر آن قرار دهید. هنگامی که داخل این قایق بنشینید احساس بسیار راحتی کرده و نهایت تعادل را روی آب خواهید داشت. نوک های تیز این قایق بادی سبب می شود تا هنگام پارو زدن سرعت بیشتری به خود بگیرد. علاوه بر این یک توری و طناب مخصوص روی آن برای کاربرد های مختلف تعبیه شده است. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد قایق یک نفره کایاک معادل (طول: 274 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای این محصول می باشد. ابعادی شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع آن نیز تا سطح رویه قایق می باشد. ابعاد قسمت نشیمنگاه به اندازه ای بوده که بسیاری از افراد با در هر سنی می توانند در آن جای بگیرند بدون اینکه فشاری به بدن آنها وارد شود. اما تحمل وزن این محصول 110 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن چنین ابعاد و جنس بدنه خوب تحمل وزنی بسیار مناسب برای آن خواهد بود. وزن بسته بندی این محصول نیز 9.5 کیلوگرم بوده که به مراتب وزن خود قایق کمتر خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته برای این قایق کایاک بادی از نوع پلاستیک PVC با ضخامت بالا بوده که از لایه های برزنتی در داخل آن استفاده شده است. این بدنه با کیفیت در برابر شرایط جوی مختلف، نور و حرارت آفتاب و همچنین دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در برابر فشار آب به خوبی تحمل بالایی از خود نشان خواهد داد. اما قسمت کف این قایق با سایر قسمت های بدنه تفاوت داشته و از فایبرگلاس ساخته شده است. کف فایبرگلاس علاوه بر استحکام بیشتر قایق به حفظ تعادل آن بر روی آب نیز کمک شایانی می کند. انعطاف بدنه اصلی قایق باز و جمع کردن آن را بسیار آسوده تر و راحت تر کرده و هنگام جمع کردن حجم کمی را به خود می گیرد که این مسئله باعث حمل آسوده این محصول می شود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی این مصحول کافیست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد همراه خود را به آن وصل کرده و شروع به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از باد زدن بیش از حد بدنه که موجب سفت شدن آن شده جلوگیری نمود زیرا در غیر اینصورت به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. برای خالی کردن باد بدنه می توان به صورت دستی یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. گفتنی است که پمپ باد همراه این قایق از نوع ساده بوده و می توان برای باد کردن آن از پمپ های باد قوی تر با قابلیت های بیشتر نیز استفاده کرد.

جمع بندی

قایق بادی کایاک یک نفره محصولی تفریحی ورزشی از شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در آب های ارام و خروشان ساخته شده استو محصولی با کیفیت بدنه بالا و قیمت مناسب که از ویژگی های خوبی در خود بهره مند بوده و به عنوان یکی از پر فروش ترین قایق های بادی کایاک توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و به همراه خود علاوه بر پمپ باد یک جفت پارو و برچسب تعمیرات نیز دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...