قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی

bestway 65131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی از سری قایق های بادی جدید برند بست وی در مدل هیدرو فورس می باشد که بست وی با توجه به محبوبیت قایق های کایاک ، این نوع قایق ها را با بدنه ای بادی طراحی کرده است تا این محصولات را نیز بتوانید با خود به مسافرت ببرید ، زیرا محصولات بادی پرتابل هستند و جابجایی و حمل آسانی را دارند . بست وی انواع قایق های بادی را در مدل های یک نفره ، دو نفره و سه نفره طراحی کرده است که در این بخش فروشگاه intex قصد دارد تا قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی را معرفی کند که برای استفاده دو نفر طراحی شده و به همین دلیل برای آن دو کوسن یا همان صندلی با تکیه گاه در نظر گرفته شده است تا هر دو فرد بتوانند به راحتی از قایق بادی استفاده کنند و تعادل خود را به خوبی حفظ نمایند . این قایق بادی دارای دو باربند کشی در بخش عقب و جلو قایق می باشد که می توانید وسایل خود را به همراه داشته باشید . این قایق به صورت باریک طراحی شده است و طولی 331 سانتی متری و عرض 88 سانتی متری دارد . وزن کلی قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی تنها 12.8 کیلوگرم است . راه اندازی این قایق را می توانید با پمپ باد دستی انجام دهید که نیازی به برق هم ندارد . برای این قایق دو پارو 218 سانتی متری طراحی شده است که دارای دو لبه بوده و بسیار سبک است تا بتوانید به راحتی پارو بزنید و قایق را به اطراف و رو به جلو به حرکت در آورید . 

قایق های بادی کایاک مدل های مختلفی دارند و این مدل از سری مدل های HF شرکت بست وی می باشد که این عبارت مخفف طرح هیدرو فورس می باشد . این طرح در واقع جدید ترین طرح و مدل شرکت بست وی می باشد که نهایتا 1 تا 2 سال است که توسط شرکت بست وی رونمایی شده و از آن جا که کیفیت فوق العاده بالاتری نسبت به مدل های قدیمی تر دارد ، در میان مردم نیز محبوب شده است و بسیاری از افراد تنها به دنبال خرید قایق بادی از نوع هیدرو فورس بست وی می باشند . این طرح در مدل های معمولی و کایاک ساخته شده اند که در مدل فوق ، قایق بادی به صورت کایاک ساخته شده است که طراحی آن برگرفته از قایق های کایاک فایبرگلاسی می باشد . 

ولی تفاوتی که در میان آن دو وجود دارد ، این است که بدنه این قایق به صورت بادی است و شما هیچ بخشی از این محصول را مشاهده نخواهید کرد که از فایبرگلاس و یا آهن در ساخت آن استفاده شده است . در واقع این محصول از پی وی سی و برزنت و پلاستیک ساخته شده است که این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید قایق بادی خود را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید و آن را با خود به مسافرت ببرید . حمل و نقل این قایق کار بسیار آسانی بوده و شما می توانید از اتومبیل خود برای جابجا کردن قایق استفاده کنید . اگر قصد دارید که کارتن بسته بندی شده این محصول را مشاهده کنید ، بهتر است که تصاویر منصوب به این محصول را در بالا ورق زده تا جعبه و کارتن این قایق بادی را نیز مشاهده کنید که حجم بسیار کوچکی دارد . 

  • قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی
  • طول : 331 سانتی متر
  • عرض : 88 سانتی متر
  • تحمل وزن : 180 کیلوگرم
  • وزن : 12.8 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • نوع پمپ باد : پمپ باد دستی
  • دارای 2 پارو دو لبه 218 سانتی متری
  • دارای دستگیره جهت جابجایی
  • دارای 2 صندلی
  • دارای کش باربند
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 65131

قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی یک قایق بادی بسیار عالی و حرفه ای با وزن سبک است که مناسب برای استفاده در مسافرت ها بوده شما می توانید به سادگی و به راحتی آن را جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید . این مدل از قایق های بادی کایاک برند بست وی جدید بوده و در سال 2022 تولید شده است و از این نظر بسیار جدید و کیفیت ساخت آن بسیار بالا بوده و به همین دلیل فروش بسیار بالایی را در سطح جهان دارد . این قایق بادی کایاک دو نفره بوده و به همین منظور طراحی آن بزرگ تر از مدل یک نفره بوده و دو صندلی در قسمت وسط قایق قرار داده شده است . این صندلی ها می توانند برای قایقران ها بسیار کاربردی باشند تا آن ها در راحت ترین حالت ممکن بتوانند از قایق بادی استفاده کنند . 

این قایق بادی دارای طول 331 سانتی متری است و عرض آننیز 88 سانتی متر می باشد . این طول عرض کاملا استاندارد برای قایق بادی کایاکی خواهد بود که برای استفاده دو نفره ساخته شده است . عرض قایق نیز نسبتا زیاد بوده و در هنگام استفاده از قایق احساس راحتی را خواهید داشت . وزنی که قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی می تواند تحمل کند 180 کیلوگرم می باشد که مجموع وزن هر فرد بزرگسال باز هم از این مقدار پایین تر بوده و می توانید لوازم و وسیله های خود را حتی به داخل قایق بادی ببرید و همراه خود داشته باشید . بست وی برای اینکه بتوانید به راحتی وسایل خود را به قایق ببرید در قسمت پشتی و جلویی قایق بادی یک باربند کشی طراحی کرده است که می توانید وسیله های خود را در آن قسمت قرار دهید تا در صورت تلاطم آب باز هم وسیله ها به داخل آب نیوفتند . 

رنگ قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی آبی بوده و لبه هایی خاکستری رنگ دارند ، همچنین رنگ صندلی های آن نیز طوسی می باشد . صندلی های این قایق نیز به مانند خودش به صورت بادی طراحی شده است . طراحی بادی صندلی ها باعث شده است تا احساس راحتی بیشتری را در زمانی که از قایق بادی استفاده می کنید داشته باشید ، همچنین این طراحی بادی باعث شده است تا وزنی به قایق بادی تحمیل نشود و شما بتوانید یک قایق بادی کایاک بی نظیر و بسیار سبکی را برای تفریحات خود داشته باشید . این قایق در بیشتر آب ها قابل استفاده بوده و شما می توانید از آن در رودخانه ها نیز استفاده کنید . 

این مدل در چند ظرفیت ساخته شده است و شما می توانید ظرفیت های تک نفره و یا سه نفره آن را نیز خریداری کنید . مدل های مختلفی از این قایق بادی کایاک بست وی در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید آن ها را مشاهده کنید . قایق های بادی کایاک همانطور که می دانید به صورت پارویی طراحی شده اند ، به همین دلیل نیز برای قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی دو عدد پارو قرار داده شده است ، زیرا هر دو فرد قایقران بتوانند از پارو های 218 سانتی متری دو لبه استفاده کرده و با قدرت بیشتری بتوانند قایق را به سمت جلو و اطراف هدایت کنند . این پارو ها نیز بسیار سبک بوده و در هنگام پارو زدن احساس خستگی نخواهید کرد . 

در قسمت جلویی و پشتی قایق ، طناب مهار وجود دارد . برای ساخت و تولید قایق بادی کایاک 2 نفره HF بست وی از لایه های پی وی سی استفاده شده است که طرح چرمی دارد . همچنین صندلی های قایق نیز از همین جنس ساخته شده است . از سوی دیگر پارو های این قایق از میله آلومینیومی و پاروی پلاستیکی ساخته شده است که بسیار سخت و محکم است . برای راه اندازی ساده تر و راحت تر شما برای این محصول پمپ بادی از نوع دستی در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...