قایق بادی کایاک اکسپپلورر دو نفره

intex 68307 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک اکسپپلورر دو نفره 2018 یکی از قایق های بادی جدید و دوست داشتنی است که طراحی بسیار زیبا و متفاوتی دارد که بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. قایق های بادی کایاک اکسپلورر یکی از قایق های محبوب اینتکس می باشد به همین دلیل در سال جدید این شرکت آمریکایی اقدام به ایجاد تغییراتی در طراحی آن کرده است. بخش اصلی آن رنگ زرد داشته و قسمت های دیگر بدنه نیز خاکستری می باشد. صندلی ها نیز کاملا بادی می باشند و تعادل آنها به واسطه دو کمربند حفظ می شود. به علاوه قسمت پشتی صندلی عقب نیز دارای محفظه ای بوده که می تواند برای حمل وسایل مورد استفاده قرار گیرد. در قسمت جلویی و پشتی بدنه دو عدد دستگیره برا حمل قرار داده شده که دارای لایه نرمی برای محافظت از صدمه دیدن دست هستند. کف قایق همانند بسیاری از قایق های کایاک بادشو بوده و قسمت زیرین آن دارای باله ای می باشد که تعادل قایق را برای مسیر های مستقیم حفظ می کند. همراه این محصول یک عدد پمپ باد و دو عدد پارو دو سر مخصوص کایاک قرار داده شده است که مشتری را از خرید لوازم اضافی بی نیاز می کند. این کالا را می توانید از نمایندگی اینتکس در ایران با خیال راحت خریداری کنید. 

قایق های بادی مدل اکسپلورر پیش از این به صورت معمولی ساخته می شدند ، تا اینکه برند اینتکس با یک تغییر بزرگی ، این قایق های بادی را به صورت قایق کایاک تولید کرده است ، برای همین شما می توانید قایق هایی را داشته باشید که به صورت باریک و دراز ساخته شده اند و برند تولید کننده آن شرکت اینتکس می باشد . این برند در واقع یک برند اورجینال به شمار می آید و شما می توانید این محصول را با خیال راحت خریداری کنید . البته که این محصول توسط فروشگاه مرکزی اینتکس ارائه می شود و برای همین شما می توانید با اطمینان خرید های خود را انجام دهید ، زیرا تمامی محصولات بادی موجود در فروشگاه اینتکس ، اصل و اورجینال می باشد . شما نیز همواره سعی داشته باشید تا قایق های بادی اصل و اورجینال را انتخاب کنید که یک انتخاب مطمعن برای شما باشد . 

رنگ بدنه این قایق بادی زرد رنگ است که آن را به یک قایق بادی کایاک اسپورت و زیبا تبدیل کرده است ، برای همین اگر دوست دارید که قایق هایی را داشته باشید که از نظر ظاهر نیز زیبا و دوست داشتنی باشد ، قایق بادی کایاک اکسپلورر گزینه فوق العاده ای برای شما خواهد بود . حتی برند اینتکس نیز مدل هایی از قایق بادی کایاک را تولید کرده اند که رنگ های جذابی دارد . این محصول همانطور که در نامش ذکر شده است ، برای استفاده دو نفره بوده و برای همین دو عدد صندلی در میان قایق و دو پارو برای آن در نظر گرفته شده است . این پارو ها مخصوص برای قایق های کایاک است و آرگونومی ساخت فوق العاده آن به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی قایق را هدایت کنید . شاید برای شما سوال به وجود بیاید که چرا پاروی این قایق بسیار بلند است ؟ توجه داشته باشید که قایق های بادی کایاک از هر دو جهت نیازمند پارو زدن هستند و نوع و فرم این قایق ها نیازمند پارو هایی است که دو لبه دارند .

 نوعورزشی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 312 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک اکسپپلورر دو نفره

قایق بادی کایاک اکسپپلورر دو نفره از محصولات زیبا و پرطرفدار برند محبوب اینتکس می باشد که به علت استقبال های بی سابقه ی طرفداران قایق های بادی برند اینتکس با دست زدن به تغییراتی در این محصول آن را در سال 2018 نیز با برترین کیفیت و قیمت روانه ی بازار کرده است تا باری دیگر با استقبال گسترده ی هواداران قایق های کایاک رو به رو شود . این محصول زیبا به رنگ زرد می باشد که در قسمت هایی از آن از رنگ خاکستری نیز استفاده شده است تا بر زیبایی های این محصول بیافزاید . در ادامه با نقد و بررسی این قایق بادی زیبا همراه ما باشید تا شما را با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت دو نفره می باشد که بسیار مناسب برای گذراندان یک آخر هفته ی شاد و مفرح در کنار شریک زندگیتان به حساب می آید . طراحی این محصول به گونه ای می باشد که برای استفاده ی دو نفر فضای بسیار مناسبی برا فراهم می کند و دچار کمبود جا نمی شوید همچنین در قسمت پشتی صندلی عقب این قایق بادی فضایی برای نگهداری لوازم شما عزیزان تعبیه شده است که از ویژگی های این محصول به حساب می آید . در قسمت جلویی و پشتی این قایق بادی دستگیره هایی تعبیه شده است تا به هنگام حمل آن بتوانید از آن ها در جهت جا به جایی محصول استفاده کنید و حمل و نقل آن را بیش از پیش راحت تر کرده است . همچنین قسمت زیرین این قایق بادی همانند سایر قایق های بادی کایاک به صورت باله ای طراحی شده است تا تعادل را بر روی آب حفظ کرده و در پیروی از یک مسیر مستقیم در آب به شما کمک شانی می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی با ضخامت بالا می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد و خیال شما از بابت کیفیت و دوام این محصول بیش از پیش راحت کرده است . همچنین کف این محصول به صورت مواج تعبیه شده است که علاوه بر راحتی قرار گیری پاها درون این محصول از لیز خوردن در هنگام سرعت گرفتن با این محصول و یا استفاده در آب های خروشان به خوبی جلوگیری می کند و یکی از ویژگی های بارز این محصول همین خصوصیت است . صندلی های موجود در این قایق بادی نیز از جنس پی وی سی می باشد که کاملا نرم طراحی شده است و بهترین حالت را برای استفاده ی شما فراهم می کند تا به هنگام استفاده ی طولانی مدت از این محصول احساس درد و خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد .

ابعاد و وزن قایق بادی :

ابعاد این محصول متناسب با بروزترین استانداردهای جهانی در تولید قایق های بادی کایاک می باشد . ابعاد قایق بادی کایاک به مشخصات ( طول : سانتی متر ، عرض : سانتی متر و ارتفاع : سانتی متر ) می باشد که فضای مناسبی را برای دو نفر فراهم می کند . همچنین از دیگر ویژگی های قایق های بادی می توان به وزن آن ها اشاره کرد که تاثیر ویژه ای در سهولت حمل و نقل آن دارد ، وزن قایق بادی کایاک اکسپپلورر دو نفره 2018 برابر با 17 کیلو گرم می باشد که نسبت به قایق های بادی کایاک از وزن مناسبی برخوردار است . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

به همراه این محصول یک پمپ باد نیز برای شما ارسال می شود که باد کردن آن را به راحتی آب خوردن کرده است . این محصول توسط پمپ بادی همراهش در عرض کمتر از 4 دقیقه و به راحتی باد و قابل استفاده می شود که خیال شما را از این بابت راحت می کند . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که قایق را به اندازه ی استاندارد باد کنید تا بتوانید ارایی انتظار داشته از محصول را به خوبی از آن مشاهده کنید . همچنین از برخورد اجسام تیز و برنده به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا این محصول در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

قایق بادی کایاک اکسپلورر دو نفره 2018 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند مطرح اینتکس روانه ی بازار شده است وبا استقبال گسترده ی هوارداران قایق های بادی مواجه شده است . این محصول از جنس پی وی سی می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . وزن این محصول 17 کیلوگرم می باشد که در دسته بندی قایق های بادی کایاک از وزن مطلوبی برخوردار است . قایق بادی کایاک اکسپلورر با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح محصولات بادی در ایران می باشد موجود است که می توانید با خرید این محصول خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...