قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی

bestway 65115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی از جدید ترین و حرفه ای ترین قایق های بادی کایاک مدل هیدرو فورس بست وی در سال 2022 می باشد که فروشگاه intex با توجه به محبوبیت قایق های بادی به خصوص قایق های بادی کایاک برند بست وی ، این مدل یک نفره را موجود کرده است تا دوست داران قایق بادی کایاک 1 نفره بتوانند بهترین و استاندارد ترین قایق های بادی حرفه ای را از فروشگاه با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنند . این قایق بادی کایاک بدنه ای کشیده به طول 275 سانتی متر و عرض 81 سانتی متری دارد که حفظ تعادل بسیار خوبی را داشته و وجود باله هایی در کف قایق ، هدایت آن را بسیار آسان تر کرده است . این قایق بادی 1 نفره به خوبی می تواند وزن 100 کیلوگرمی را تحمل کند و از بابت برای سنین بزرگسال کاملا مناسب است . وزن قایق تنها 10 کیلوگرم و حجم بسته بندی آن بسیار کوچک است ، به همین دلیل حمل و نقل آن ساده و آسان خواهد بود . به همراه قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی یک پمپ باد دستی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن سریع تر قایق بادی خود را راه اندازی کنید . بست وی برای این قایق دستگیره برای جابجایی ، اهرم نگهدارنده پارو ، باربند کشی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز و همچنین طناب مهار و البته یک عدد پارو 218 سانتی متری دو لبه قرار داده است . 

به دنبال علاقه بسیار زیاد مشتریان به داشتن قایق بادی کایاک ، مدل های جدیدی از این نوع قایق بادی که بیشتر توسط شرکت بست وی تولید شده اند ، توسط فروشگاه اینتکس موجود شده تا شما بتوانید به راحتی آن را برای خرید در دسترس داشته باشید و بتوانید آن طور که دوست دارید ، قایق های بادی خود را راه اندازی کرده و از این محصولات نهایت استفاده و لذت را ببرید . برای اینکه تسط کافی برای پارو زدن داشته باشید ، صندلی این محصول کاملا به صورت آرگونومیک طراحی شده است تا شما احساس خوشایند و خوبی را داشته باشد . حتی از روی تصویر نیز می توانید کیفیت و طراحی فوق العاده زیبا و کاربردی صندلی این کایاک را مشاهده کنید . 

مقاوم بودن تمامی بخش ها از جمله صندلی کایاک ، به شما اجازه خواهد داد تا به خوبی بتواند مانور هایی را بر روی آب حتی آب های خروشان داشته باشید . به منظور اینکه بتوانید وسیله های خود را به همراه داشته باشید ، هم در قسمت جلویی قایق و همچنین در قسمت پشتی این قایق بادی ، باربندی قرار داده شده است که می توانید به نحو احسنت از آن استفاده کرده و احساس خوشی را داشته باشید . یک عدد پارو نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که مشخصات کامل تر آن را می توانید در بخش نقد و بررسی مطالعه کنید . روش ثبت سفارش این محصول بسیار آسان بوده و می توانید از طریق سایت و یا به صورت حضوری یا تلفنی آن را سفارش دهید .

  • قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی
  • طول : 275 سانتی متر
  • عرض : 81 سانتی متر
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • وزن : 10 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • نوع پمپ باد : پمپ باد دستی
  • دارای 1 پارو دو لبه 218 سانتی متری
  • دارای دستگیره جهت جابجایی
  • دارای تکیه گاه بادی
  • دارای کش باربند در دو طرف
  • دارای طناب مهار
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 65115

قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی

قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی یک قایق بادی فوق العاده حرفه ای و بسیار خوب است که شما می توانید برای استفاده در دریاچه ها ، رودخانه ها و ... از آن استفاده کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس در کنار فروش قایق های بادی مختلف ، اقدام به فروش قایق بادی کایاک در مدل های مختلف کرده است که شما می توانید آن ها را با ضمانت از فروشگاه خریداری کنید . قایق های بادی کایاک طراحی شبیه به قایق های کایاک ورزشی دارد که تنها تفاوت در آن ، ساختار بادی این محصولات است که باعث شده تا قایق به خوبی بتواند بر روی آب شناور باقی بماند ، برای اینکه محصولات بادی شناور های بسیار خوبی بر روی آب هستند . قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی از جدید ترین محصولات بادی و قایق های بادی شرکت بست وی می باشد که از معروف ترین شرکت های قایق سازی به روش های بادی است . 

قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده یک نفره طراحی شده است و شما می توانید به صورت یک نفره از آن استفاده کنید . برای همین است که یک نشیمنگاه و صندلی برای قایق بادی در نظر گرفته شده است و شما می توانید از آن برای تفریحات خود در راحت ترین حالت ممکن استفاده کنید . قایق های کایاک به دلیل نوع طراحی خاص و متفاوتی که نسبت به سایر قایق ها دارند ، بهتر است که در داخل آن ها از صندلی استفاده شود و برای همین است که شرکت بست وی برای ساختن قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس خود از صندلی استفاده کرده است که طراحی بادی داشته و سطح آن بسیار نرم و راحت خواهد بود . شما نیز می توانید در هنگام نشستن احساس راحتی داشته باشید و با تعادل بسیار بهتری روی آن بنشینید . 

قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی به صورت پارویی است و شرکت بست وی یک پارو برای این قایق بادی در نظر گرفته شده است که طراحی دو لبه دارد و میله آن بلند است . این پارو 218 سانتی متر طول دارد که یک طول استانداردی بوده و شما می توانید از دو لبه آن برای پارو زدن استفاده کنید . پارو های قایق بادی کایاک با سایر قایق ها تفاوت دارد و قایقران بایستی از هر دو جهت به وسیله یک پارو دو لبه پارو زده و قایق را به جلو و اطراف هدایت کند . برای اینکه بتوانید راحت تر پارو را در دست بگیرید ، دستگیره هایی بر روی بدنه و میله پارو قرار داده شده است . این پارو بسیار سبک است و با توجه به اینکه از آلومینیوم و پلاستیک سخت ساخته شده است ، بسیار مقاوم بوده و در عین حال وزن سبکی را دارد تا شما بتوانید راحت تر پارو بزنید و از پارو زدن خسته نشوید . 

طول قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی 275 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 81 سانتی متر است ، طول زیاد و طراحی مناسب قایق باعث شده است تا بتواند تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد . وزن محصول همچنین 10 کیلوگرم است ، ولی با این وجود می تواند به راحتی تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل نماید ، برای همین شما می توانید وسیله هایی را نیز همراه خود به داخل قایق ببرید . به منظور اینکه شما بتوانید راحت تر وسیله های خود را به همراه داشته باشید ، باربندی را به صورت کشی بر روی بدنه قایق طراحی کرده اند که می توانید وسیله های خود را به داخل قایق ببرید . برای راه اندازی قایق بادی کایاک 1 نفره با پارو هیدرو فورس بست وی می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید . این محصول دارای طناب مهار نیز می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...