قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی

bestway 65118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی قایقی طراحی شده به صورت بادی می باشد که با توجه به استاندارد های قایق های کایاک طراحی شده و بسیار مناسب برای تفریحات آبی و حتی ورزش هایی نظیر قایقرانی می باشد . این قایق بادی پرتابل و قابل حمل است و شما می توانید آن را به واسطه بادی بودن ، در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید تا بتوانید به راحتی این قایق بادی کایاک 13.5 کیلوگرمی را جابجا کنید . سایز و ظرفیت قایق های بادی کایاک نیز مختلف است ، بست وی این قایق بادی کایاک را برای استفاده 1 نفره طراحی کرده است و ظرفیت آن یک نفره است ، وزنی که قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی می تواند تحمل کند 130 کیلوگرم است که کاملا استاندارد برای استفاده یک فرد بالغ خواهد بود . طول قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی 280 سانتی متر و عرض قایق 86 سانتی متر در حالت راه اندازی شده می باشد . برای ساخت این محصول از پی وی سی ضخیم و مقاوم استفاده شده است و با توجه به اینکه قایق بادی کایاک پارویی است ، شرکت بست وی نیز برای قایق یک پارو دو لبه 218 سانتی متری در نظر گرفته است که در لبه قایق محل نصب و قرار دادن پارو در زمان هایی است که از پارو استفاده نمی کنید . یک صندلی نرم و راحت با تکیه گاه عالی برای قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی در نظر گرفته شده است . شما می توانید قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی را به همراه یک پمپ باد دستی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید تا با استفاده از آن راه اندازی قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی را انجام دهید . 

پس از انتظارات فراوان ، قایق های بادی جدیدی با طراحی کایاک به مجموعه قایق های بادی حرفه ای فروشگاه اینتکس اضافه شد تا شما بتوانید از این نوع طرح برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . قایقرانی با قایق های کایاک لذت متفاوت و فوق العاده ای را دارد که می توانید از آن بهره مند شوید . یک ویژگی و مزیت بزرگی که این قایق ها نسبت به مدل های غیر بادی دارند ، این است که شما می توانید بسیار آسان تر قایق بادی را جابجا کرده و از آن در هر جایی استفاده کنید . شما تصاویر این قایق را در حالت راه اندازی شده ملاحظه می کنید ، ولی اگر باد قایق را خالی کنید و آن را جمع کنید ، متوجه خواهید شد که قایق ابعاد بسیار کوچکی خواهد داشت . 

از آن جایی که این قایق های بادی به صورت کشیده و باریک ساخته می شوند ، این قابلیت را دارند که شما بتوانید با سرعت بیشتری بر روی آب حرکت کنید . همچنین این قایق ها خیلی مناسب برای حرکت بر روی خروشان مانند حرکت در رودخانه ها می باشد ، برای همین اگر به دنبال ماجراجویی هستید و هیجان بیشتری را دوس دارید ، می توانید قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی را استفاده کنید . البته که این مدل برای استفاده یک نفره است ، ولی اگر دوست داشته باشید ، می توانید همین مدل را برای استفاده دو نفره و حتی سه نفره خریداری کنید . نبابراین این علاقه شماست که کدام را انتخاب کنید .

  • قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی
  • طول : 280 سانتی متر
  • عرض : 86 سانتی متر
  • تحمل وزن : 130 کیلوگرم
  • وزن : 13.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • نوع پمپ باد : پمپ باد دستی
  • دارای 1 پارو دو لبه 218 سانتی متری
  • دارای دستگیره جهت جابجایی
  • دارای 1 صندلی
  • دارای طناب مهار
  • دارای کش باربند
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 65118

قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی از بهترین و حرفه ای ترین قایق های بادی ساخته شده در بازار و فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که شرکت بست وی آن را در چند ظرفیت تولید کرده است و شما در صورت دلخواه می توانید مدل های یک نفره ، دو نفره و یا سه نفره را خریداری کنید . این قایق بادی طراحی بسیار بی نظیری را داشته و باعث شده است که استفاده از آن بسیار راحت تر باشد و شما بتوانید به سادگی از قایق بادی کایاک استفاده کرده و تفریح کنید . این قایق ها تفریحی و ورزشی هستند و شما می توانید از آن ها به صورت آماتور و یا حرفه ای استفاده کنید . برای اینکه بیشتر با قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی آشنا شوید با ما در ادامه همراه باشید . 

این نوع از قایق های بادی کایاک مدل های جدید شرکت بست وی با نام هیدروفورس می باشند که در رنگ فیروزه ای ساخته شده اند و در سه ابعاد و ظرفیت ساخته شده است . قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی که مدلی یک نفره است ، شامل یک صندلی در قسمت میانی خود است که فرد قایق ران می تواند به راحتی در آن صندلی نشسته و به کمک پارویی هایی که برای قایق بادی در نظر گرفته شده است به آسانی قایق بادی را حرکت دهد . این قایق بادی بسیار کشیده و نسبتا باریک است و به همین دلیل می تواند در مسیر آب های خروشان هم قابل استفاده باشد . همانطور که می دانید قایق های کایاک مناسب برای استفاده در آب رودخانه ها نیز بوده و به همین دلیل شرکت بست وی نیز قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس را همانند قایق های حرفه ای کایاک طراحی کرده است . 

پارویی که برای قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی در نظر گرفته شده است نسبت به قایق های معمولی متفاوت است ، این پارو به صورت دو لبه بوده شما می توانید با استفاده از آن به صورت دو طرفه پارو زده و قایق بادی را حرکت دهید . این پارو ها فوق العاده سبک و بسیار مقاوم می باشند . زیرا بدنه میله ای آن از آلومینیوم بسیار محکم و پارو های آن از جنس پلاستیک فشرده و ضخیم می باشد . همچنین در وسط میله پارو دستگیره وجود دارد که شما می توانید بهتر با پارو کار کرده و از هر دو جهت پارو بزنید تا قایق را به درستی به سمت جلو و ... هدایت کنید . طول پاروی قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی 218 سانتی متر است . 

و اما ابعاد خود قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی برابر با طول 280 سانتی متری و با عرض 86 سانتی متری می باشد که به خوبی یک فرد بالغ و بزرگسال می تواند در آن نشسته و از قایق بادی کایاک استفاده کند . این قایق بادی می تواند تا 130 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، با توجه به اینکه قایق های بادی محصولاتی بی نظیر و با طراحی بادی هستند ، می توانند به خوبی وزن های بالا را تحمل کنند ، به مانند همین قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس بست وی که نه تنها وزن یک نفر ، بلکه دو فرد بزرگسال را به خوبی می تواند تحمل کند . به دنبال این موضوع شما می توانید وسیله های شخصی خود را به داخل قایق ببرید . 

در قسمت پشتی قایق بادی و دقیقا پشت صندلی ، یک فضای خالی وجود دارد که می توانید وسیله های خود را در آن قسمت قرار دهید . بست وی از نظر ظاهری نیز قایق بادی کایاک 1 نفره هیدرو فورس را بسیار زیبا و شیک تولید کرده است . وزن قایق 13.5 کیلوگرم می باشد و جابجایی برای شما به خصوص به وسیله ماشین بسیار ساده تر و راحت تر خواهد شد . برای استفاده از این قایق برای شما پمپ باد دستی قرار داده شده است که میتوانید با استفاده از آن سریع تر بخش بادی قایق را باد و راه اندازی کنید . این قایق دارای طناب مهار و برچسب تعمیرات است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...