قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی

bestway 65052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی قایقی با امکانات کامل و یکی از حرفه ای ترین قایق های کایاک می باشد که به صورت بادی طراحی شده است و به همین منظور شما می توانید از آن برای ورزش نیز استفاده کنید . قایق های بادی کایاک به واسطه اینکه بدنه ای کشیده و طولانی دارند ، برای استفاده در هر نوع آبی حتی آب های خروشان نظیر رودخانه ها مناسب بوده و شما می توانید با خرید قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی به آب زده و لحظه های شاد و لذت بخشی را برای خود رقم بزنید . این قایق بادی کایاک که توسط بست وی طراحی شده است ، برای استفاده 2 نفره بوده و نسبت به مدل قبلی خود از طراحی بهتری برخوردار است . بست وی برای راحتی بیشتر قایقران ها ، دو صندلی در مرکز قایق طراحی کرده است که تکیه گاه بسیار عالی را داشته و شما می توانید در هنگام استفاده از قایق به راحتی پارو زده و تعادل خود را نیز به خوبی حفظ کنید . این قایق دارای 2 عدد پارو دو لبه می باشد که 218 سانتی متر طول داشته و می توانید از دو جهت نیز پارو زده و قایق را به جلو و یا به طراف هدایت کنید . این قایق بسیار زیبا و جدید بست وی می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند . شما می توانید با خرید قایق بادی کایاک و پمپ باد از فروشگاه اینتکس ، با استفاده از این پمپ ها محصول بادی یعنی قایق خود را راه اندازی کنید . 

به منظور اینکه شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه تهران اینتکس بتوانید قایق های بادی از نوع کایاک داشته باشید ، این محصولات را به تازگی در فروشگاه موجود کرده ایم تا بتوانید آن را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . این قایق بادی باریک و بسیار کشیده است که سرعت قابل توجهی را بر روی آب خواهد داشت ، برای همین اگر به خوبی و منظم پارو بزنید ، می توانید با سرعت بسیار بالایی ، قایق بادی را به حرکت در آورید . در کل قایق های بادی کایاک یک نوع قایق ورزشی می باشند که شما می توانید از آن برای ورزش و تفریح استفاده کنید . استفاده از قایق بادی کایاک هیجان بی نظیری دارد و شما می توانید با علاقه بسیار زیاد از آن استفاده کنید . 

این قایق بادی حالت کشیده دارد و از آن جا که باریک تر از مدل های معمولی می باشد ، قادر است تا در آب رودخانه به بهترین شکل به سمت جلو حرکت کند و از آب های مواج و خروشان و حتی گرداب ها عبور کند . البته که اگر قصد دارید که در این شرایط از قایق بادی استفاده کنید ، باید یک قایقران با تجربه باشید تا مبادا در هنگام استفاده از محصول دچار مشکل شوید . سوال پرسیده شده است که آیا می توان از قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی در دریا استفاده کرد یا خیر ؟ بله شما می توانید از این قایق بادی حتی در دریا و دریاچه ها نیز استفاده کنید . ولی باید مراقب باشید که آب های آزاد کمی خطرناک بوده و باید مراقب باشید . البته شما می توانید با استفاده از جلیقه نجات ، کاملا امنیت کامل را برای خود برقرار کنید .

  • قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی
  • طول : 330 سانتی متر
  • عرض : 84 سانتی متر
  • تحمل وزن : 200 کیلوگرم
  • وزن : 16 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دستگیره جهت جابجایی
  • دارای 2 صندلی بادی
  • دارای 2 پارو 218 سانتی متری دو لبه
  • دارای طناب مهار
  • دارای باربند کشی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 65052

قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی قایقی بی نظیر و بسیار حرفه ای است که شرکت بست وی به تازگی از آن رونمایی کرده است . این قایق بادی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین های بازار می باشد ، زیرا امکانات آن فوق العاده بوده و باعث شده است تا اصلا بادی بودن آن به چشم نیامده و به مانند قایق های فایبرگلاسی از آن استفاده کنید . این قایق بادی کاملا مناسب برای ورزشکاران نیز بوده و آن ها می توانند برای تمرین های خود حتی از قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی استفاده کنند ، به همین دلیل نیز توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این محصول پر فروش بازار و فروشگاه اینتکس آشنا شوید .

طراحی این قایق بادی برگرفته از قایق های کایاک هستند که بیشتر برای استفاده در آب های خروشان تر ساخته شده و می توانید از آن ها در رودخانه ها نیز استفاده کنید . البته این قایق بادی را می توانید در هر آبی همچون دریا ، دریاچه ها ، رودخانه ها ، استخر ها و ... استفاده کنید و محدودیتی از این بابت نخواهد بود ، ولی بهتر است که اگر حرفه ای نیستید ، از آن در رودخانه ها با جریان شدید آب استفاده نکنید . شرکت بست وی این قایق بادی کایاک زیبا را در چند مدل و در چند ظرفیت تولید کرده است که در این بخش شما مدل 2 نفره آن را مشاهده می کنید .

قایق های کایاک همواره به کشیده بوده و باریک بودنشان معروف هستند و بست وی نیز به بهترین شکل این قایق بادی را به صورت کایاک طراحی کرده است و ابعاد استانداردی را برای آن در نظر گرفته است . در قسمت میانی آن دو بخش و دو صندلی طراحی شده است که افرد و قایقران ها می توانند بر روی صندلی نشسته و با تسلط بیشتری از قایق بادی استفاده کنند . پارو هایی که برای قایق کایاک در نظر گرفته می شود متفاوت از قایق های بادی دیگر برند بست وی بوده و اگر به تصاویر دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این پارو ها به صورت دو لبه هستند .

بست وی برای قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس دو عدد پارو 218 سانتی متری دو لبه قرار داده است که برای گرفتن بهتر آن ، دستگیره هایی نیز در میله وجود دارد که می توانید بهتر پارو زده و قایق را به حرکت در آورید . به دلیل اینکه این قایق دو نفره می باشد ، شرکت بست وی نیز دو پارو برای قایق در نظر گرفته است تا هر دو سر نشین بتوانند به راحتی پارو زده و قایق را به حرکت در آورند .

قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی دارای طول 330 سانتی متر است و عرضی که دارد همچنین 84 سانتی متر می باشد . به همین دلیل است که گفته می شود قایق کایاک باریک است . البته این باریکی بسیار زیاد نیست و به همین دلیل فضای خوبی برای نشستن محیا می باشد . وزنی که قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی می تواند تحمل کند 200 کیلوگرم است که مقدار بسیار عالی و زیادی بوده و هر دو فرد به همراه وسایل خود نیز می توانند از قایق بادی کایاک استفاده کنند .

برای همین در قسمت انتهایی و در قسمت جلویی قایق بادی کایاک باربندی به صورت کشی طراحی شده است که می توانید وسیله ها و کیف های خود را در آن قسمت قرار دهید . وزن کلی قایق بادی کایاک 2 نفره هیدرو فورس بست وی 16 کیلوگرم است که وزن بسیار بالایی نیست و برای حمل به وسیله ماشین بسیار مناسب خواهد بود . شما می توانید قایق را تا ساحل برده و سپس آن را برداشته و راه اندازی کنید . برای جابجایی نیز دستگیره قرار داده شده است . همچنین این قایق دارای طناب مهار بوده و بدنه آن از جنس پی وی سی بسیار مقاوم می باشد . شما می توانید این مدل را در ظرفیت های مختلف از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...