قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی با پمپ و پارو

bestway 61062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی همراه با پمپ باد و پارو مدل دیگر از قایق های بادی دو نفره Kondor 2000 که برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید و عرضه شده است. تنها تفاوت اصلی این قایق با مدل مشابه خود در داشتن لوازم های جانبی مانند پارو و پمپ باد پدالی بوده که کمی در وزن و قیمت آنها نیز تفاوت برا قرار کرده است. اما این محصول از نظر جنس بدنه با مدل های مشابه خود تفاوتی نداشته و از نوع PVC با رویه طرح چرم می باشد. همچنین از اهرم های مخصوص نگهداری پارو ، طناب و دستگیره حمل نیز برخوردار است. طراحی قسمت کف مانند دیگر مدل ها به صورت مواج و بادشو بوده تا محلی راحت برای نشستن مصرف کنندگان ایجاد کند. این قایق بادی با بهترین و نازل ترین قیمت توسط فروشگاه محصولات بادی اینتکس همراه با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 98 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پدالی بست وی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای دستگیره حمل
 مناسب کودکان و بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی با پمپ و پارو

قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی با پمپ و پارو یک محصول فوق العاده با چندین خصوصیت می باشد که دارای اهرم مخصوص پارو و طناب و دستگیره حمل است. هم چنین در کنار این محصول پمپ پدالی و پارو قرار دارد و دارای کف بادشو و مواج نیز می باشد که راحتی فوق العاده ای را برای مصرف کننده فراهم کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی کلی به خصوصیات و ویژگی های این محصول بیندازیم پس تا انتهای این مطلب ما را یاری کنید.....

طراحی و ساخت قایق بادی

ارگونومی ساخت این محصول شبیه اکثر قایق های بادی موجود در بازار می باشد. شکل ظاهری ان تقریبا مستطیلی شکل بوده و ناحیه جلوی این محصول گرد است. هم چنین انتهای این قایق هم در هر دو طرف به صورت ساف نبوده و گرد تولید شده است. در هر دو طرف این قایق دو دستگیره مشکی رنگ تعبیه شده که در هنگام نشستن در داخل قایق مصرف کننده می تواند با در دست گرفتن ان ها امنیت خود را افزایش دهد. در جلوی این قایق نیز طناب نجات وجود دارد که در صورت بروز هر گونه اتفاق نا خوشایند می توان با استفاده از این طناب ها از خطرات احتمالی در امان ماند. کف این قایق تمام بادی بوده و مواج است که در هنگام نشستن بسیار نرم و راحت می باشد. در رابطه با رنگ بندی این محصول باید گفت که رویه این قایق به صورت تمام نارنجی تولید شده که بر روی ان خطوط خاکستری و سفید رنگی هم کشیده شده است تا این محصول را چشم نواز تر کرده باشند. زیر این محصول به صورت یک دست مشکی تولید شده است. لایه داخلی این قایق هم مانند کف این محصول تمام مشکی است. هم چنین کف بادی این قایق نیز تمام نارنجی است. این ترکیب رنگ نارنجی و مشکی که بخش اعظمی از این قایق را در بر گرفته در روحیه مصرف کننده نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. در کنار این محصول پمپ باد و دو عدد پارو هم قرار دارد که یکی دیگر از مزایای این محصول است.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از خصوصیات مهم یک محصول بادی در هنگام خرید است. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که جنس رویه این محصول از نوع PVC طرح چرم می باشد. این جنس علاوه بر استحکام بالا باعث شده تا زیبایی فوق العاده ای به این محصول بخشد. جنس بخش های کناری این قایق هم مانند رویه ان از نوع PVC طرح چرم می باشد که همان استحکام رویه را دارد. اما مهم ترین بخش این قایق بر می گردد به جنس کف ان که مجبور به تحمل وزن است و باید طوری طراحی شود که به راحتی اسیب نبیند. جنس کف این قایق از نوع PVC  بادشو بوده که بسیار مقاوم است و تمامی استاندارد های جهانی را دار می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد یک محصول بادی هم می تواند یکی دیگر از خصوصیات مهم ان باشد زیرا هر چقد یک محصول جا گیر باشد و فضای زیادی را اشغال کند زیاد خوشایند مصرف کننده ها نیست. این محصول دارای ابعاد ( طول : 188 سانتی متر , عرض : 98 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) می باشد که یک ابعاد معقول و مناسب است. وزن کلی بسته بندی این قایق 4.3 کیلو گرم است که می توانید به راحتی ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. یکی دیگر از خصوصیاتی که لازم به ذکر است تحمل وزن این قایق است که تا 120 کیلوگرم را می تواند تحمل کند و مناسب برای استفاده افراد سنگین وزن هم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نصب و راه اندازی یک محصول بادی بسیار راحت و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. در ابتدا باید گفت که در کنار این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که می توانید اموزش های تصویری را در داخل ان مشاهده کرده و اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول کنید. اما در حالت کلی باید گفت که این قایق را ابتدا باید از بسته بندی خود خارج کنید و سپس ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. پس از انجام این کار دقت کنید که چندین دریچه برای باد کردن روی این محصول تعبیه شده است که با استفاده از ان ها می توانید به سادگی و با پمپ پدالی که درون بسته بندی این محصول قرار دارد اقدام به  باد کردن این قایق کنید. پس از باد کردن تنها کافی است که دریچه های این محصول را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای مراقبت از این محصول بهتر است پس از هر بار مصرف باد ان را خارج کرده و جمع اوری کنید. در زمان هایی که این محصول به صورت باد شده و اماده است نیز اشیا نوک تیز را از ان دور کرده و محافظی بر روی ان بکشید تا از ریختن مایعات یا نشستن گرد و خاک بر روی ان نیز جلوگیری شود.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره 2018 تفریحی بست وی با پمپ و پارو یک محصول فوق العاده زیبا تولید شده از جنس PVC طرح چرم بوده که دارای اهرم مخصوص پارو , طناب و دستگیره حمل , کف باد شو و مواج , برچسب تعمیرات و هم چنین پمپ پدالی و پارو می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان است. پیشنهاد می کنیم این محصول زیبا را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس با کیفیت بالا و قیمت باور نکردنی خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...