قایق بادی دو نفره Elkton

GH.KAYAK-005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره Elkton یک محصول فوق العاده جذاب است که با دارا بودن کیف حمل و نقل باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این کالا را در فضایی کوچک قرار داده و ان را به سادگی با خود جا به جا نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا در هر دو سمت خود دارای اهرم نگهدارنده پارو می باشد که باعث شده تا به راحتی پارو های موجود در داخل بسته بندی این کالا را پس از راه اندازی در این محفظه ها قرار داده و سپس اقدام به حرکت دادن قایق کنید. هم چنین دارا بودن کف بادی و همین طور دو عدد صندلی نرم و راحت در داخل این قایق نیز باعث شده تا شما در حین استفاده از این کالا به هیچ عنوان خسته نشوید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا دارا بودن اهرم مخصوص ماهیگیری است که باعث شده تا افرادی که قصد دارند از این محصول برای ماهیگیری در دل اب هم استفاده کنند نیز با خیالی اسوده این محصول را خریداری کنند. هم چنین در داخل بسته بندی این کالا یک عدد پمپ باد هم قرار دارد که از این حیث هم شما را بی نیاز کرده است. این محصول هم اکنون با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 321 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
دارای پارو
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو

قایق بادی دو نفره Elkton

قایق بادی دو نفره Elkton یک قایق کم نظیر و به جرات می توان گفت که خاص و منحصر به فرد می باشد که تمام نیاز های شما از بابت داشتن یک محصول تمام عیار را فراهم کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول ساختاری بسیار مقاوم با لایه های ضخیم را دارا می باشد که همین امر سبب شده تا در اب های خروشان هم بتوانید از این قایق استفاده کرده و لذت ببرید. طراحی شکیل و امکانات فوق العاده این محصول هم تکمیل کننده خصوصیات این محصول می باشد. با ما همراه باشید تا به بررسی تمامی جزئیات این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید عنوان کنیم که این کالا دارای خصوصیات بی نظیری همچون بدنه دیدنی و با کیفیت می باشد که این عامل مهم ترین خصوصیت این محصول بوده و سبب شده تا افراد زیادی این کالا را دیگر محصولات مشابه مقایسه کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رنگ اصلی این قایق خاکستری می باشد و لایه زیرین این محصول را هم رنگ مشکی شکل داده است. علاوه بر این ها این کالا دارای هدایتگر هم می باشد که در بخش جلویی این قایق با رنگ مشکی قابل رویت خواهد بود. هم چنین در هر دو سمت این محصول محفظه ها و اهرم های نگهدارنده پارو هم به چشم می خورد که سبب شده تا با اطمینان خاطر این محصول را در سبد خرید خود جای داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین دو عدد صندلی نرم و راحت هم که هر دو دارای شیارهایی بر روی بدنه خود هستند هم در داخل این قایق قابل رویت می باشد که افراد استفاده کننده از این محصول در طولانی مدت نیز خسته نخواهند شد. تمام این موارد در کنار دارا بودن دو جفت پاروی سفید رنگ نیز از خصوصیات خوب این قایق تفریحی به شمار می رود.

جنس بدنه

زیبایی یک محصول یک بخش مهم ان خواهد بود امام مهم تر از زیبایی کیفیت یک کالاست که قطعا این عامل تاثیر بسیار بیشتری در خرید یک محصول دارد. در همین راستا و در تکمیل این جملهباید عنوان کنیم که رویه اصلی این قایق را PVC برزنتی شکل داده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طراحی و تولید شده است و تنها بخش کف این محصول است که مقاوم تر از بقیه نقاط بوده و به صورت PVC دو لایه بادی طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

این محصول قادر است تا 160 کیلو گرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل نماید که خب وزن معقول و استانداردی خواهد بود ولی برای دو نفر سنگین وزن استفاده از این محصول پیشنهاد نمی شود زیرا امکان اسیب دیدن این قایق خصوصا در تفریحات بر روی اب های خروشان بسیار زیاد خواهد شد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این قایق تنها 13.8 کیلو گرم وزن دارد که قطعا پس از خرید هم به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کرده و برای انجام این کارزیاد سختی نخواهید داشت. هم چنین طول این قایق 321 سانتی متر ، عرض ان 88 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 32 سانتی متر می باشد که از خصوصیات خوب و مهم این کالا خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار این محصول یک عدد پمپ باد دستی کوچک هم به شما هدیه داده خواهد شد که با استفاده از ان و از طریق محفظه های باد موجود بر روی این قایق شما قادر خواهید بود تا این کالا را به راحتی باد نمایید. البته این نکته هم بسیار مهم خواهد بود که اگر زمان برای شما ارزشمند است بهتر است که یک پمپ باد برقی را به صورت جداگانه خریداری نمایید تا به صورت اتوماتیک این محصول را راه اندازی نماید. علاوه بر این ها پس از اناجم این کار دریچه های باد را بسته و سپس اقدام به خارج کردن پارو های این کالا کنید و با قرار گیری ان ها در بخش دریچه های باد این محصول به راحتی از این محصول استفاده کرده و اقدام به هدایت این کالا نمایید. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته شده است که در صورت اسیب دیدن این کالا می توانید به سادگی ان بخش اسیب دیده و سوراخ شده را ترمیم کرده و مجدد از این قایق استفاده نمایید.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره کایاک Elkton یک قایق بی نظیر و جذاب است که دارای کف بادی ، طناب نجات ، پارو و دستگیره مخصوص حمل و نقل بوده و در کنار بسته بندی ان پمپ باد ، دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات هم وجود دارد. این کالا را می توانید هم اکنون با بهترین کیفیت و قیمت ممکن از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...