قایق بادی سه نفره

intex 58318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره اکسپلورر 300 قایقی تفریحی برای سنین پایین و همچنین بزرگسالان که دارای ظرفیت 3 نفره می باشد. این محصول که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده قابلیت استفاده را در آبهای آرام مانند دریاچه، رودخانه و سد ها را می دهد. محصولی با وزن بسیار مناسب که توسط یک پمپ باد نیز به راحتی قابل راه اندازی می باشد . محدودیتی از نظر آب ها برای این قایق بادی وجود ندارد و چه بسا شما می توانید از این محصولات در آب های خروشان مانند رودخانه ها نیز استفاده کنید . علت آن نیز استفاده از بهترین نوع طراحی برای ساخت این مدل می باشد .

قایق بادی سه نفره ، ساير توضيحات : محصول قایق بادی سه نفره مناسب برای آب های آرام و کم موج همراهی قابل اطمينان برای لحظات خوش ماهيگيری و طبيعت گردی دارای پمپ مناسب و دو عدد پاروی 130 سانتيمتری. این قایق تنها برای استفاده در آبهای کم عمق و آرام مناسب است و می توند ظرفیت سه نفر که هر کدام 100 کیلو گرم وزن داشته باشند را تحمل کند. این قایق جنس بسیار خوبی دارد و از مواد درجه یک ساخته شده است. همین موضوع به طول عمر بالای کالا کمک فراوانی می کند. طراحی آن هم بسیار ساده و بیضی شکل بوده و رنگ زرد جذابی دارد.

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که یک قایق بادی می تواند داشته باشد ، حفظ تعادل بسیار خوب بر روی آب است ، زیرا عدم تعادل می تواند سرنشینان را مشکل مواجه کند و حتی ایمنی آن ها را به خطر بیاندازد . شرکت بزرگ اینتکس با در نظر داشتن استاندارد های لازم و با به کارگیری مهندسین و طراحان حرفه ای در این زمینه اقدام به تولید قایق های بادی استاندارد در سطح جهانی کرده است تا اینچنین خریداران بتوانند با خیال راحت از قایق های بادی به جای قایق های چوبی یا فایبرگلاسی خریداری کنند . امروزه قایق هایی با طراحی بادی و با ابعاد بسیار بزرگ طراحی شده اند که حتی از آن ها برای امور گردشگری و تفریحات آبی ، گشت زنی در سواحل حتی توسط گارد ساحلی نیز انجام می شود .

بدون شک قایق های بادی از نظر قیمت بسیار ارزان تر از سایر قایق ها خواهند بود . شما می توانید با هزینه بسیار کم و ناچیز در مقایسه با قیمت قایق های فایبرگلاسی و ... ، قایق های بادی محبوب خود را در ابعاد بزرگ و کوچک خریداری نمایید . به عنوان مثال مدل قایق بادی سه نفره اینتکس فوق ، در میان سایر قایق های بادی سه نفره نیز در دسته ارزان قیمت ترین قایق ها بوده که می توانید آن را خریداری کنید . البته نا گفته نماند که قیمت پایین این قایق نشان از کم ارزش بودن آن است بلکه این مدل به دلیل پارویی بودن و عدم اتصال موتور قایق با قیمت های پایین تر به فروش می رسند . اگر قصد دارید تا بر روی قایق بادی خود موتور نصب کنید می توانید مدل های دیگر قایق های اینتکس را در فروشگاه اینتکس مشاهده و آن ها را در صورت پسندیدن خریداری کنید .

برای ساخت قایق های بادی چون این قایق بادی سه نفره اینتکس از  پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . پی وی سی ها یکی از بهترین و کاربردی ترین مواد برای تولید محصولات بادی می باشد که اینتکس درواقع 99 درصد محصولات خود را از جمله قایق بادی ، استخر بادی ، تخت و تشک بادی ، وان بادی و ... از آن تولید می کند چرا که این جنس کاملا ضد حساسیت و ضد آب بوده و در صورت مجاورت با آب هیچگاه ضعیف یا پوسیده نخواهد شد . این خصوصیت موجب شده است تا قایق های بادی که بیشتر با آب سر و کار دارند  در صورت استفاده مداوم نیز آسیبی نبینند . 

قسمت کف این قایق بادی به صورت مواج طراحی شده است ، طراحی رویه مواج در کف قایق علاوه بر بهتر شدن شناوری محصول ، موجب نرم تر و انعطاف پذیر تر شدن کف قایق خواهد شد . از این رو افراد می توانند در طولانی مدت از قایق استفاده کنند بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود حس کنند . قسمت نشیمنگاه گود قایق می تواند از ورود آب در آب های خروشان تر به داخل قایق جلوگیری کند یا از پرت شدن شما به بیرون از قایق جلوگیری به عمل آورد . بنابراین اگر قصد دارید از قایق بادی در آب های خروشان تر استفاده کنید ، سعی کنید قایق هایی را انتخاب کنید که نشیمنگاه آن گود تر و البته مساحت قسمت داخلی آن کوچکتر باشد . به فرض مثال قایق های بادی کایاک تنها برای یک سرنشین جا داشته و آب نمی تواند داخل قایق تجمع کند .

همانطور که اشاره شد این قایق بادی پارویی بوده و اینتکس نیز دو پارو برای این محصول طراحی و در کنار آن قرار داده است . در لبه های قایق دو اهرم جهت نگهداری پارو ها قرار گرفته شده است که به شما اجازه خواهد داد تا به بهترین شکل بتوانید پارو بزنید و قایق را به حرکت در آورید . با وجود این اهرم ها حتی یک نفر می تواند هر دو پارو ها را بزند و قایق را به حرکت در آورد . اهرم ها به صورت سرخود بوده و نمی توان آن را جدا کرد . بنابراین در صورتی که نیازی به آن ندارید پارو ها را در داخل آن قرار ندهید . 

این قایق بادی دارای چند محفظه باد شونده در داخل خود است ، شاید در ظاهر این قایق به صورت تک محفظه ای به نظر بیاید ، اما در واقع این چنین نبوده و اینتکس قایق بادی سه نفره اکسپلورر را با سه محفظه باد شونده طراحی کرده است ، علت این طراحی نیز افزایش ایمنی قایق می باشد . شاید برای بسیاری از شما خریداران این سوال پیش بیاید که در صورت استفاده از قایق در عمق های بالا ، قایق به هر دلیلی سوراخ شود و یا از قبل سوراخ بوده و در هنگام استفاده متوجه آن شده باشید ، اما نگران این باشید که غرق شوید . اینتکس برای جلوگیری از غرق شدن قایق های بادی ، از چند محفظه استفاده کرده است که در صورت سوراخ شدن یکی از آن ها ، باد سایر محفظه ها خالی نشده و شما زمان خواهید داشت تا خود را به خشکی یا ساحل برسانید .

قایق های بادی چون قایق بادی سه نفره اکسپلورر اینتکس قابلیت تعمیر شدن دارند . با توجه به آسیب پذیری محصولات بادی ، اینتکس برای هر محصولی برچسب تعمیرات مخصوصی را ارائه کرده است که با استفاده از آن ها می توانید قایق بادی خود را تعمیر نمایید . نحوه تعمیرات قایق بادی در مقالات مرتبط و همچنین در دفترچه راهنما قایق آورده شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . تعدادی از این برچسب ها توسط شرکت در کنار محصول قرار داده شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . البته اگر نیاز بیشتری به برچسب های تعمیراتی دارید می توانید این بسته ها را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . همچنین در صورت نیاز به پارو می توانید آن ها را از فروشگاه ثبت سفارش کنید .

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 211 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره این قایق مناسب شما و دو دوست یا برادر و خواهر و خانواده برای لذت بردن از آب است تمام قایق با سه اتاق هوا از جمله اتاق های کمکی داخلی در داخل بدنه اصلی ساخته شده است هنگامی که شما آماده برای رفتن می شوید می توانید پارو خود را در داخل قفل دوبل که در دو طرف قایق نصب شده قرار داده و این امر پارو زدن را برای شما آسان تر می کند شما به راحتی می توانید با این قایق در دریاچه و استخر و در امتداد یک رودخانه از آن استفاده کنید

این قایق دارای دو عدد پارو فرانسوی و یک عدد پمپ دستی است که هنگام فروش به خریدار تعلق می گیرد دارای طناب نجات و یک عدد جای دست جوش خورده در سمت جلوی قایق که هم برای لم دادن و دسته را گرفتن و راحتی بیشتر و هم برای بیرون کشیدن بهتر قایق از آب به کار برده شده است دارای سه محفظه است که در صورت خالی شدن یکی از محفظه ها به علت پر بودن اتاقک های دیگر باز هم شناور بر روی آب باقی خواهد ماند این قایق از روکش پی وی سی که ضخامت آن را بالا می برد علاوه بر این الیاف داخلی آن بسیار مقاوم است این قایق دارای کف باد شونده و اتاق چند لایه و بدنه داخلی برای راحتی بیشتر می باشد این قایق دو نفره می باشد و تحمل وزن 95 کیلوگرم را دارد رنگ این محصول نارنجی است و اگرچه این قایق برای استفاده در استخر و طبیعت گردی می باشد و می توانید از آن در آبهای کم عمق و آرام نیز استفاده نمایید دارای این قایق دارای طول:211 و عرض: 117 و ارتفاع: 41 سانتی متر متر دارای برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل است. شرکت اینتکس تهران بزرگترین مرکز فروش قایق های بادی سه نفره و محصولات بادی اینتکس در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...