قایق بادی سه نفره اینتایم

intime yt039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اینتایم در مدل ظرفیت 3 نفره که یکی از معدود های قایق های بادی تولید شده توسط این شرکت چینی بوده که از جنس PVC با روکش برزنتی ساخته شده است. در واقع تنها قایق بادی این شرکت در میان قایق های بادی شرکت اینتکس که از کیفیت مناسبی برای استفاده در آب های دریاچه ها، رودها و سد ها بهره می برد. این محصول به همراه خود دو پارو نیز داشته که می توان توسط آنها به خوبی قایق مورد نظر را به حرکت درآورد. قایق بادی سه نفره اینتایم با کیفیت اصلی و قیمت مناسب طرح جدید با قابلیت نصب موتور و کیت رابط موتور ، کف باد شو ، رنگ طوسی و آبی، نوع جنس قایق از پی وی سی سخت ، دارای 4 محفظه باد ، مناسب برای استفاده در دریا ، رودخانه ، و آبهای خروشان ، قابل اطمینان و بسیار مستحکم ، همراه با دو عدد ساک جهت حمل و نقل و لوازم شخصی ، دو دستگیره حمل قایق بادی در جلو و عقب قایق ، در هنگام استفاده از قایق بادی حتما" از جلیقه نجات استفاده کنید ، این مدل قایق بادی مناسب برای 3 نفر میباشد ، و ایمن برای استفاده خانوادگی در مناطق تفریحی و سدها میباشد. برای خرید این قایق بادی از فروشگاه اینتکس آنرا به سبد خرید خود اضافه کرده و مراحل پرداخت را انجام دهید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 245 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک نشیمنگاه بادی مجزا
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سه نفره اینتایم

قایق بادی سه نفره اینتایم یکی از پر فروش ترین و مناسب ترین قایق های بادی تفریحی این شرکت برای سنین مختلف بوده که از کیفیت و طراحی قابل قبولی برخوردار است. این محصول در واقع برای گشت و گذار های آبی و تفریحاتی مانند ماهیگیری کاربرد داشته و بیشتر در آب های آرام مانند دریاچه ها استفاده می شود. کالایی که در مدل های دیگری توسط شرکت های مختلف تولید شده که تنها تفاوت های کوچک تری در آنها دیده می شود. این محصول نیز از هر لحاظ به خصوص داشتن قیمت مقرون به صرفه گزینه خوبی برای استفاده در آب ها خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه قایق بادی اینتایم مانند بسیاری دیگر از قایق های بادی تفریحی و حتی حرفه ای می باشد. این قایق بادی دارای نشیمنگاه یا کف بادی با طراحی مواج بوده که هنگام نشستن روی آن احساس راحتی را تجربه خواهید کرد. این بدنه در قسمت های مختلف دارای طراحی متفاوت بوده تا هنگام نشستن در آن نهایت تعادل را بر روی آب ایجاد خواهد کرد. اما بر روی لبه های کناری قایق دو اهرم مخصوص ماهیگیری و همچنین دو اهرم برای نگهداری پارو تعبیه شده و یک طناب نجات نیز بر روی بدنه به منظور کاربرد های مختلف قرار داده شده است. اما در قسمت های جلو و عقب این محصول دو دستگیره برای حمل آسوده تر این کالا تعبیه شده است. در داخل این قایق یک کیسه مخصوص نگهداری اشیای کوچک قرار داده شده که از آن می توانید برای نگهداری طعمه ماهیگیران نیز استفاده کنید. از دیگر ویژگی های طراحی این بدنه می توان به داشتن چند دریچه باد روی بدنه اشاره نمود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن

ابعاد قایق بادی اینتایم معادل (طول: 245 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن سه نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. گفتنی است که ابعاد نشیمنگاه نسبت به ابعاد کلی کمتر بوده اما تاثیری در کم شدن ظرفیت قایق نخواهد گذاشت. این قایق دارای تحمل وزن 300 کیلوگرمی بوده که به ازای هر نفر این محصول 100 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این ویژگی نشان دهنده مقاومت خوب قایق در برابر اوزان بالا می باشد. وزن بسته این محصول به 10 کیلوگرم بوده که شامل تمامی لوازم قرار گرفته داخل جعبه می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه این قایق بادی از نوع PVC ضخیم برزنتی بوده که از مقاومت خوبی بهره می برد. این بدنه در واقع بر خلاف ضخامت خود از انعطاف بالایی برخوردار بوده و به راحتی بدنه آن باز و بسته می شود. این بدنه در برابر برخورد با آب گرم و یا سرد و همچنین قرار گیری در زیر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و هیچ اسیبی به آن وارد نخواهد شد. همانطور که در فوق اشاره کردیم بهتر است از این قایق بادی در آب های آرام و بدون سنگ و صخره استفاده شود تا از آسیب های ناگهانی به دور بماند. از دیگر مزیت های این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر تضمینی آن به وسیله بسته تعمیرات اینتکس می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی قایق بادی سه نفره اینتایم کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد همراه خود را به آنها وصل کرده و اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود گرفته و از سفت شدن زیاد جلوگیری شود. زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. برای خالی کردن باد بدنه کافیست به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. از انجایی که تمام محصولات بادی نسبت به برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به خود حساس بوده باید از برخورد چنین اشیایی به بدنه این قایق نیز جلوگیری کنید و همچنین از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمایید. در حقیقت نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر این کالا بسیار موثر باشد. 

جمع بندی

قایق بادی سه نفره تفریحی اینتایم از سری قایق های بادی مخصوص استفاده در آب های آرام بوده که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز دارد از همین رو فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. محصولی که خود دارای امکاناتی همچون پمپ باد، پارو و بر چسب تعمیرات داشته که این قایق را به قایقی کامل تر تبدیل کرده است. این محصول با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...