قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی

Bestway 61068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی از جدید ترین قایق های بادی برند بست وی می باشد که در دسته قایق های بادی هیدرو فورس این برند قرار می گیرد . بست وی در مدل های جدید خود ، قایق های بادی را با محفظه های مجزا تولید کرده است تا ایمنی این قایق ها بیش از پیش شود . این قایق بادی همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده سه نفره بوده و به خوبی می تواند تا 225 کیلوگرم را تحمل کند . البته به صورت استاندارد بهتر است که از قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی به صورت 2 نفره استفاده شود به طوریکه یک کودک که سبک وزن می باشد با خود سوار این قایق بادی کنید . قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی به صورت پارویی طراحی شده است و بست وی برای این قایق دو عدد پارو در نظر گرفته است که وزن بسیار سبکی دارد و به همین دلیل به آسانی می توانید قایق بادی را به اطراف حرکت دهید . وزن کلی قایق بادی 10 کیلوگرم می باشد . شما می توانید قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی را به همراه یک پمپ باد پدالی برای راه اندازی آسان تر و ساده تر از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . این قایق ها قابلیت تعمیر را دارند . 

  • قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی
  • طول : 225 سانتی متر
  • عرض : 127 سانتی متر
  • تحمل وزن : 225 کیلوگرم
  • وزن : 10 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای پمپ باد پدالی
  • دارای دو عدد پارو
  • دارای طناب مهار
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 61068

قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی یک قایق بادی بسیار خوب و جادار برای استفاده سه نفره می باشد که بست وی آن را به تازگی طراحی کرده است و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده خواهد بود . این قایق بادی بسیار دوست داشتنی و زیبا طراحی پارویی دارد و شما می توانید با پارو زدن آن را به حرکت در آورده بر روی آب گشت زنی و تفریح کنید . این قایق بادی ابعاد بزرگی دارد و به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، همچنین کیفیت ساخت آن نیز بسیار بالا بوده و یکی از جدید ترین مدل ها و پر فروش ترین قایق های بادی برند بست وی می باشد . در ادامه با نقد و بررسی بیشتری که در رابطه با قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی خواهیم داشت می توانید بیش از پیش با این محصول آشنا شوید . 

این قایق بادی پارویی سه نفره طولی 225 سانتی متری دارد و عرض آن نیز 127 سانتی متر است ، بنابراین می توان گفت که بدنه ای کشیده دارد . این قایق به خوبی می تواند سه فرد بزرگسال را در داخل خود جای دهد و همچنین وزن آن ها را نیز تحمل کند . بست وی به منظور اینکه استفاده کنندگان از قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی ، احساس راحتی بیشتری را داشته باشند ، در داخل قایق بادی دو نشیمنگاه بادی قرار داده است که یکی از آن ها پهن تر است که در قسمت انتهایی قایق بادی نیز قرار دارد ، بر روی آن صندلی دو نفر می توانند بنشینند ، و در قسمت جلویی قایق بادی نیز یک نفره می تواند بنشیند و به راحتی از قایق بادی و حرکت کردن آن بر روی آب لذت ببرد . البته این قایق دارای یک کف بادی می باشد که بسیار نرم است و این امکان را میدهد تا یک نفر حتی در وسط و کف قایق بادی بنشیند . 

صندلی هایی که برای قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی در نظر گرفته شده است ، قابلیت جدا شدن را از بدنه قایق بادی دارد و شما می توانید از این قابلیت استفاده کرده و کف قایق را بزرگ تر کنید تا اینچنین وسایل بیشتری را نیز با خود به داخل قایق بادی ببرید . در قسمت های کناری قایق بادی 4 اهرم وجود دارد که می تواند برای نگه داشتن پارو ها مناسب باشد . شرکت بست وی برای قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی دو عدد پارو در نظر گرفته است ولی شما می توانید پارو های بیشتری را تهیه کرده و به صورت دو یا چند نفره از پارو ها استفاده کنید . این پارو ها وزن بسیار سبکی داشته و استفاده از آن بسیار ساده و راحت است ، شما نیز می تواندی به راحتی و بدون اینکه خسته شوید ، پارو ها را به حرکت در آورید . 

جنس پارو ها از پلاستیک فشرده و بسیار سخت و مقاوم است که در صورت برخورد با چیزی و یا وارد شدن فشار بیش از اندازه نیز مقاومت خوبی را از خود خواهد داشت . تمامی قسمت های قایق به صورت بادی طراحی شده است و جنسی که برای تولید آن استفاده شده از پی وی سی می باشد ، به همین دلیل به خوبی قایق بادی می تواند در برابر پوسیدگی ها مقاوم باشد . رطوبت و نور خورشید هیچ آسیبی را نمی تواند به قایق بادی وارد کند ، به همین دلیل است که شما می توانید به راحتی از قایق های بادی در فضاهای باز و برای مدت های طولانی استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن ها باشید . 

دور تا دور قایق بادی طناب مهار وجود دارد که شرکت بست وی آن را برای اینکه شما بتوانید قایق را به جایی وصل کنید و یا آن را در آب حرکت داده و یا دو قایق را به یکدیگر وصل کنید ، قرار داده است . این قایق بادی سه نفره به خوبی می تواند تا 225 کیلوگرم وزن را تحمل کند و کیفیت ساخت بسیار عالی را دارد . وزن کلی قایق بادی 10 کیلوگرم است و شما می توانید به سادگی آن را برداشته و جابجا کنید . این قایق دارای پمپ باد پدالی بوده و شما می توانید برای راه اندازی از آن پمپ استفاده کنید . شما می توانید قایق بادی سه نفره بزرگ بست وی را به همراه پمپ از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...