قایق بادی سه نفره نوا

bestway 65008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی نوا 3 محصولی فوق العاده و زیبا از شرکت بست وی می باشد که با طراحی و کاربری کاملا متفاوتی از سایر قایق های بادی تولید شده است، این قایق دارای بدنه تمام PVC بوده و کف آن نیز به صورت باد شو ساخته شده است تا راحتی بیشتری داشته باشد، این قایق در قسمت پشتی و جلویی خود محفظه بادشو بزرگ تری دارد که باعث می گردد امنیت سرنشینان قایق به شکل قابل توجهی افزایش یابد. به همراه پمپ باد و برچسب تعمیرات.

 قایق بادی سه نفره نوا با نام تبلیغاتی نوا 3 از بهترین و با کیفیت ترین محصولات ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد که ار PVC دو لایه ساخته شده است، این محصول با طول 316 و عرض 124 سانتی متر توانایی تحمل سه نفر تا وزن 300 کیلو گرم را داراست. از این قایق بادی می توان برای مصارف تفریحی و گردش های طولانی مدت در آبهای کم عمق و عمیق آرام استفاده نمود. قایق بادی Neva 3 برای کودکان بزرگ تر از سه سال مناسب می باشد، همراه این کالا اقلامی همچون برچسب تعمیرات و پمپ باد رایگان نیز قرار داده شده است تا مشتریان نیاز به پرداخت هزینه اضافه نداشته باشند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 316 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 54 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.2 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق های بادی محصولاتی می باشند که در دنیا طرفداران خاص خود را دارند . از این قایق ها می توانید در اکثر آب های خروشان و دریاها نیز استفاده کنید و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . درادامه به توضیح درباره قایق بادی سه نفره شرکت نوا خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

طراحی و ساخت

طراحی این قایق سه نفره نوا بسیار هوشمندانه بوده و در هنگام استفاده به شما حس یک قایق ایمن را انتقال می دهد . طراحی بی نظیر این قایق این امکان را فراهم می کند تا قایق به خوبی روی آب حرکت کند و نگرانی از بابت واژگون شدن آن نداشته باشید . ترکیب رنگ جالب این قایق نیز از ویژگی های این قایق محسوب می شود که در آب به راحتی دیده شوید . رنگ های سبز و نارنجی و آبی عمده رنگ های استفاده شده در این محصول می باشند . در اطراف این محصول نیز طناب نجات را مشاهده می کنید که می توانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید . همچنین دو عدد کوسن درون قایق وجود دارد که می توانید از آنها برای نشستن استفاده کنید . محل قرارگیری پارو و همچنین دستگیره ی حمل و نقل قایق نیز از ویژگی های این محصول به شمار می آید . 

ابعاد، وزن و تحمل وزن

ابعاد قایق بادی نوا معادل (طول: 316 سانتی متر ، عرض: 124 سانتی متر ، ارتفاع: 54 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن سه نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. گفتنی است که ابعاد نشیمنگاه نسبت به ابعاد کلی کمتر بوده اما تاثیری در کم شدن ظرفیت قایق نخواهد گذاشت. این قایق دارای تحمل وزن 300 کیلوگرمی بوده که به ازای هر نفر این محصول 100 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این ویژگی نشان دهنده مقاومت خوب قایق در برابر اوزان بالا می باشد. وزن بسته این محصول به 13.2 کیلوگرم بوده که شامل تمامی لوازم قرار گرفته داخل جعبه می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه این قایق بادی از نوع PVC ضخیم برزنتی بوده که از مقاومت خوبی بهره می برد. این بدنه در واقع بر خلاف ضخامت خود از انعطاف بالایی برخوردار بوده و به راحتی بدنه آن باز و بسته می شود. بخش کف این محصول نیز به دلیل وارد شدن وزن شما بر روی این قسمت از پی وی سی دولایه تهیه شده است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . این بدنه در برابر برخورد با آب گرم و یا سرد و همچنین قرار گیری در زیر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و هیچ اسیبی به آن وارد نخواهد شد. همانطور که در فوق اشاره کردیم بهتر است از این قایق بادی در آب های آرام و بدون سنگ و صخره استفاده شود تا از آسیب های ناگهانی به دور بماند. از دیگر مزیت های این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر تضمینی آن به وسیله بسته تعمیرات اینتکس می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی قایق بادی سه نفره نوا کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد همراه خود را به آنها وصل کرده و اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود گرفته و از سفت شدن زیاد جلوگیری شود. زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. برای خالی کردن باد بدنه کافیست به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. از انجایی که تمام محصولات بادی نسبت به برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به خود حساس بوده باید از برخورد چنین اشیایی به بدنه این قایق نیز جلوگیری کنید و همچنین از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمایید. در حقیقت نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر این کالا بسیار موثر باشد. 

جمع بندی

قایق بادی 3 نفره تفریحی نوا از سری قایق های بادی مخصوص استفاده در آب های آرام بوده که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز دارد از همین رو فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. محصولی که خود دارای امکاناتی همچون پمپ باد، پارو و برچسب تعمیرات داشته که این قایق را به قایقی کامل تر تبدیل کرده است. این محصول با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...