قایق بادی سی هاواک 3 نفره ۲۰۲۲

intex 68349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاوک 3 یکی دیگر از خانواده قایق های بادی شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس PVC چندلایه با روکش برزنتی طرح دار می باشد. محصولی با ظرفیت 3 نفره که از ویژگی هایی همچون کف بادی و دارا بودن دو نشیمنگاه بادی که استفاده از این محصول را برای راحت کرده و نهایت احساس آرامش را به کاربر منتقل می کند. این قایق نیز می تواند به دلیل داشتن اهرم های ماهیگیری برای این تفریح آبی مورد استفاده قرار گیرد.

قایق بادی سی هاواک 3 نفره اینتکس مخصوص سه نر بزرگسال برای آبهای خروشان  با لوازم کامل و تحمل وزن بالا ، این قایق بادی بسیار کوچک و قابل حمل است و کیفیت آن بسیار عالی و محکم میباشد ، قیمت آن در مقایسه با نمونه فایبر گلاس آن بسیار ارزانتر و کمتر است و میتواند یک وسیله تفریحی برای افراد خانواده در فصل های مختلف باشد ، از این قایق بادی میتوان جهت ماهیگیری و تفریح و ورزش در دریا و با ایمنی بالا، دارای طناب نجات ، و جای لنسر ، و دارای کوسن ، جلو و عقب ، رنگ سبز یشمی ، مارک اینتکس intex با بهترین کیفیت ، و با ضمانت نامه شرکت تهران اینتکس ، مرکز فروش و نمایندگی قایق های بادی در ایران.

اگر برای شما این موضوع مطرح است که یک استخر بادی اورجینال و با کیفیت را با قیمت ارزانی خریداری کنید ، بدون شک قایق بادی سی هاوک 3 نفره 2022 مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود . این قایق می تواند به بهترین شکل ممکن تمامی نیاز های شما را برآورده کند . اگر شما قایقی را با ظرفیت گفته شده خریداری کنید ، قطعا قایق می تواند وزن تمامی سر نشینان را تحمل کند . به طور مثال اگر این قایق بادی برای استفاده سه نفره است ، هر سه نفر می توانند به بهترین شکل ممکن از قایق استفاده کرده و لحظه های خوشی را داشته باشند . قایق های بادی گزینه های ایده آلی برای استفاده در آب های آزاد و حتی دریا می باشند . شناور های دیگر بادی نیز هستند که شما می توانید از آن برای تفریحات خود استفاده کنید ، ولی شناوری قایق های بادی بی نظیر هستند . 

یک قایق بادی می تواند به بهترین شکل ممکن برای شما کاربرد داشته باشند . اگر قایق بادی که از آن استفاده می کنید ساخت یک شرکت معروف باشد ، نباید دیگر نگران کیفیت آن ها باشید . زیرا قایق های بادی برند اینتکس کیفیتی فوق العاده دارند و پی وی سی استفاده شده در ساخت آن ها با سایر پی وی سی محصولات بادی تفاوت دارد . شما می توانید این قایق بادی را حتی به وسیله پمپ باد دستی راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که پمپ های باد دستی مناسب ترین نوع پمپ برای قایق می باشند ، برای اینکه نیازی به برق ندارند و در هر جایی از طبیعت می توانید از آن استفاده کنید .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیل های کوچک
 دارای اهرم ماهیگیری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سی هاواک 3 نفره

قایق بادی سی هاواک 3 نفره یکی از قایق های بادی در خانواده قایق های سی هاواک بوده که تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. این قایق از سری محصولات تفریحی و ورزشی آبی بوده که از کیفیت بدنه مناسبی بهره می برد. کالایی که دومین نوع قایق های سی هاواک از نظر ظرفیت محسوب شده و برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان طراحی و تولید گشته است. محصولی که در ادامه برای آشنایی بیشتر به بررسی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این قایق بادی 3 نفره همانند بسیاری دیگر از قایق های بادی بوده تا به خوبی بر روی آب تعادل و سرعت لازم را به ارمغان آورد. بدنه ای که از لبه ها و یا همان دیواره های بادی گرد بهره برده و به دلیل حجم بزرگ این قسمت از بدنه تعادل بسیار خوبی را بر روی آب های مختلف به ارمغان می آورد. این قایق از کف بادی با حالت مواج موازی بهره مند بوده که سبب ایجاد سطحی راحت برای نشستن بر روی آن می شود. البته دو نشیمنگاه بادی مجزا نیز با حالت مواج در کنار این محصول قرار داده شده که برای نشستن راحت در داخل بدنه آن ها را در قسمت های انتهایی و ابتدایی نشیمنگاه اصلی قرار دهید. اما اهرم های مربوط به نگهداری پارو و همچنین اهرم های ماهیگیری نیز در قسمت لبه قایق تعبیه شده اند. علاوه بر این دو دستگیره در قسمت جلو و عقب این کالا قرار داده شده تا آن را بیش از پیش راحت تر حمل کنید. طناب نجات قرار داده شده در دیواره بیرونی قایق نیز از دیگر وسیله های کاربردی قرار داده شده بر روی بدنه می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه قایق بادی 3 نفره سی هاواک از نوع پلاستیک PVC با الیاف شمعی بافته شده بوده که مقاومت آن را در برابر فشار و دمای مختلف آب و همچنین شرایط جوی متفاوت بالا می برد. این بدنه دارای روکش PVC برزنتی شکل در قسمت بیرونی بدنه و طرح چرم در داخل بدنه خود بهره می برد. بدنه ای که در صورت برخورد عادی به هر نوع اشیایی آسیب نخواهد دید، از همین رو می توان در آب های دریا و دریاچه ها و رودخانه ها استفاده کرد. اما رنگبندی و نوع طراحی رویه بدنه تمام سایز های آن یکسان بوده و رنگبندی دیگری ندارد. قسمت کف قایق بادی نیز از نوع دو لایه بوده که مقاومت آن را افزایش می دهد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای دومین سایز قایق های بادی سی هاواک در نظر گرفته شده ابعادی معادل (طول: 295 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. البته ابعاد قسمت نشیمنگاه کمی کوچکتر از ابعادی کلی بوده ولی با این حال به راحتی تا سه نفر را در خود جای خواهد داد. ارتفاع این محصول برابر بسیاری از ار ارتفاع های تخت های بادی بوده که در نهایت سبب استحکام آن بر روی آب می شود. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا برابر 300 کیلوگرم می باشد. یعنی اگر بخواهیم وزن هر مصرف کننده را 100 کیلوگرم بگیریم (که البته حالت حداکثری بوده) به راحتی سه نفر در آن جای گرفته و تحمل خواهد کرد.

نحوه راه اندازی قایق بادی

راه اندازی این قایق بادی بر خلاف حجم خود بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را ابتدا از بسته بندی خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف پهن کنید. در انتها باید توسط پمپ باد دستی همراهی که برای این کالا قرار داده شده اقدام به باد زدن کنید. اما این پمپ دستی در سایز کوچک بوده و قبل از شروع باد زدن باید اندازه دریچه های باد قایق را نیز در نظر داشت. سپس نازل پمپ باد متناسب با این دریچه ها را به آنها متصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را بادی تا زمانی ادامه دهیم که این محصول شکل کامل را به خود بگیرد و از سفت شدن زیاد بدنه جلوگیری شود. البته باد زدن توسط پمپ باد همراه قایق به نسبت پمپ های بادی برقی و یا دستی بزرگ کمی کند تر بوده و برای جبران آن می توان پمپ های قوی تر را به شکل مجزا تهیه نمود. برای خالی کردن باد بدنه نیز بهتر است از پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند استفاده کنید.

شیوه مراقبت و نگهداری

ساده ترین و موجه ترین روش های مراقبت از این قایق بادی دور نمودن هر گونه اشیای بسیار تیز از بدنه و خودداری از عمل پرش و جامپینگ بر روی بدنه می باشد. اما هنگامی که از این قایق بادی استفاده زیادی نداشتید بهتر است آن را جمع نموده و در ساک حمل مخصوص خود قرار دهید تا آسیبی به آن وارد نشود. علاوه بر این موارد نحوه و محل راه اندازی و همچنین چگونگی استفاده از این کالا نیز می تواند در مراقبت از آن موثر باشد.

کاربرد و سایر ویژگی ها

قایق بادی 3 نفره سی هاواک با داشتن بدنه ای با کیفیت و تحمل وزن بالا می تواند برای کاربرد های مختلفی استفاده شود. از جمله این کاربرد ها می توان به تفریحات آبی مانند ماهیگیری، گشت و گذار های آبی و همچنین مسابقه های مختلف معمولی اشاره نمود. کاربرد مهم دیگر این قایق بادی حمل هر گونه اشیا و کالاهای متناسب با حجم و تحمل وزن این قایق بادی می باشد. به همین دلیل می توان از این کالا برای جا به جایی بار بین کشتی ها، بین سواحل، بین قایق های بزرگ و ... استفاده کرد. از ویژگی های کلی این محصول نیز می توان به داشتن اهرم های ماهیگیری و پارو، طناب نجات، دستگیره حمل بدنه، داشتن دو نشیمنگاه یا کوسن بادی، کیسه نگهداری اشیا، یک جفت پارو پلاستیکی با قابلیت رگلاج و تغییر سایز و پمپ باد دستی کوچک اشاره نمود.

جمع بندی

قایق بادی سی هاواک 3 نفره اینتکس یکی از قایق های بادی تفریحی مقرون به صرفه این شرکت برای تفریحات آبی بزرگسالان و جوانان بوده که از کیفیت و کاربرد های بسیار خوبی بهره می برد. این کالا از سری قایق های بادی با قابلیت نصب موتور برقی که امکان استفاده از آن را برر روی آب های مختلف به مصرف کننده می دهد. این کالا توسط شرکت و نمایندگی اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...