قایق بادی سی هاوک چهار نفره اینتکس

intex 68351

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاوک 4 اینتکس محصولی با ظرفیت 4 نفره برای تفریحات و ماهیگیری بر روی سطح آب دریاچه، رودخانه و سد های بزرگ و کوچک که ساخته شده از جنس PVC چندلایه با روکش برزنتی می باشد. این کالا از ویژگی هایی همچون داشتن دو نشیمنگاه بادی همچنین کف بادی برای راحتی استفاده از قایق و همچنین یک جفت پاروی آلومینیومی بهره می برد. در صورت استفاده نکردن از نشیمنگاه های بادی می توان حتی تا 5 نفر نیز در درون این قایق با راحتی جای داد.

قایق بادی سی هاوک 4 چهار اینتکس ، توضيحات محصول قايق بادی چهار نفره مناسب برای استفاده در آبهای آرام ، دارای 3 مخزن هوای جداگانه برای اطمينان از ايمنی سرنشينان بدنه مقاوم کف بادشونده برای استحکام و راحتی بیشتر سرنشينان دو نشيمن بادی ، دو پايه مخصوص نگهداری چوب ماهيگيری طناب کشی دور تا دور بدنه قايق دارای پايه مخصوص قرارگيری پارو تاييد شده توسط گارد ساحلی ايالات متحده امريکا هنگام استفاده از قایق ها حتما وسايل ايمنی مناسب نظير جليقه نجات همراه داشته باشيد. این قایق یکی از بهترین قایق های چهار نفره می باشد که هم زیباست و هم با کیفیت.

رنگ سبز آن با زرد ترکیب شده و زیبایی خاصی را به وجود آورده است. کیفیت آن هم به قدری خوب است که می تواند سالها به عنوان یک قایق خوب در کنار شما باشد. ایمنی این قایق بسیار خوب بوده و می توان از آن در برخی رودخانه ها نیز استفاده نمود. برای خرید این قایق بادی با شماره تلفن های موجود در سایت که مربوط به مرکز فروش است تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. 

این قایق بادی در چند سایز دیگر نیز موجود می باشد و شما می توانید آن را در ظرفیت های دو نفره و سه نفره نیز خریداری کنید . این مدل ها نیز به مانند مدل چهار نفره می باشد و تنها تفاوت در آن ها ، تفاوت در سایز است . برای همین باید دقت داشته باشید که دقیقا مدل مورد نیاز خود را خریداری کنید . هر چه یک قایق بادی سایز بزرگتری داشته باشد ، می تواند وزن های بالاتری را نیز تحمل کند . به طور مثال قایق بادی سی هاوک 4 که برای استفاده چهار نفره می باشد ، می تواند وزنی بالغ بر 480 کیلوگرم را تحمل کند . اگر وزن هر فرد را تقریبا 120 کیلوگرم در نظر گرفت . از آنجایی که وزن افراد کمتر از این مقدار می باشد ، به راحتی تمامی افراد می توانند سوار قایق شوند و حتی شما می توانید کودکان را با خود به همراه ببرید . 

حتی می توانید وسیله های مورد نیاز خود را با خود به داخل قایق بادی ببرید و اینچنین نوشیدنی ها و وسیله های خود را نیز به همراه خواهید داشت تا به راحتی آن ها را نیز نزد خود داشته باشید . این قایق بادی می تواند برای ماهیگیری نیز یک قایق مناسب باشد . سوالی که شاید برای شما مطرح باشد این است که آیا می توانید از این قایق بادی در دریا نیز استفاده کنید یا خیر ؟ شما علاوه بر اینکه می توانید از این قایق بادی در دریا استفاده کنید ، می توانید در دریاچه ها و سد ها نیز استفاده کنید . حتی آب هایی که جریان دارد و رودخانه هستند نیز می توانید از این قایق بادی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 400 کیلو گرم
 طول 351 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC سه لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 21.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سی هاوک چهار نفره اینتکس

قایق بادی سی هاوک 4 بزرگترین قایق بادی از سری مدل سی هاوک شرکت اینتکس بوده که به نسبت کیفیت و ظرفیت خود از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد. این کالا از طراحی و ارگونومی مناسبی بهره برده که می تواند برای انواع تفریحات آبی و همچنین ماهیگیری بسیار مناسب باشد. این قایق به صورتی طراحی شده تا برای استفاده در انواع آب های آرام و کم عمق کارایی مناسبی را از خود نشان دهد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این قایق بادی بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق بادی 4 نفره سی هاوک درست همانند بسیاری دیگر از قایق های بادی اینتکس طراحی شده و استفاده از آن بسیار راحت و دلنشین خواهد بود. در واقع بدنه این محصول به صورتی ساخته شده تا تعادل لازم را چه با سرنشین و چه بدون سر نشین بر روی آب داشته باشد. اما ارگونومی ساخت این کالا در قسمت کف به صورت مواج و موازی شکل بوده و با بادی بودن این قسمت می تواند یک نشیمنگاهی راحت را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد. با توجه نوع طراحی ای که این قایق داشته نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای حمل بار نیز قابلیت استفاده را به کاربران می دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده جنس بدنه ترکیبی از نوع PVC دو لایه با الیاف شمعی بافته شده و همچنین با روکش برزنتی می باشد. بدنه ای بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر فشار و دمای مختلف آب که قابلیت استفاده در انواع رودخانه ها و دریاچه ها را به مصرف کننده می دهد. اما جنس قسمت کف این قایق تنها از نوع PVC بوده که به شکل مواج و بادی طراحی و ساخته شده است. قسمتی که از روکش طرح چر برای آن استفاده و نشستن بر روی آن را برای ما لذت بخش تر خواهد کرد. بدنه این قایق حتی در صورت برخورد به سنگ و صخره های کوچک و معمولی نیز مقاومت مناسبی خواهد داشت.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن یکی دیگر از آیتم های بسیار مهم برای خرید و استفاده از هر نوع قایق بادی بوده که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرد. این محصول نیز با داشتن ظرفیت 4 نفره خود از ابعادی معادل (طول: 351 سانتی متر ، عرض: 145 سانتی متر ، ارتفاع: 48 سانتی متر) بهره برده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 4 نفر و حتی گاهی 5 نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه می باشد. طبق این ابعاد تحمل وزنی که قایق بادی سی هاوک 4 به ارمغان خواهد آورد برابر 400 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب و استاندارد می باشد. البته گفتنی است در صورتی که کمی از باد بدنه کم کنیم می توان به این تحمل وزن اضافه نمود.

کاربرد های قایق بادی

این قایق بادی با توجه به نوع طراحی و ابعاد و همچنین تحمل وزن خود می تواند کاربرد های مختلفی داشته باشد. کاربرد هایی مانند تفریحات آبی ، ماهیگیری و همچنین حمل بار که بسیار مورد استفاده نیز قرار می گیرد. برخی از خریداران هستند که برای حمل بار از یک طرف دریاچه و یا رودخانه به طرفی دیگر از این قایق استفاده می کنند. کاربرد هایی که این قایق بادی داشته به همراه قیمت مقرون به صرفه خود موجب فروش بیشتر آن شده است.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این قایق ابتدا از پس از خارج ساختن آن از بسته بندی مخصوص باید در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود و سپس پمپ باد دستی همراه این کالا به دریچه های مختلف بدنه نصب می کنیم. بدنه این قایق بادی از چند دریچه باد برخوردار بوده که هر کدام برای قسمت های مختلف بدنه می باشد. پمپ باد همراه این کالا نیز از یک نازل سه سر بهره برده تا به نسبت اندازه دریچه محصول بادی این کالا را باد نمود. در هنگام باد زدن نیز باید به این نکته توجه داشت که این قایق را بیش از حد باد نزنیم تا حالت سفق به خود نگیرد. در غیر اینصورت از تحمل وزن و مقاومت آن در برابر فشار آب کمتر خواهد شد. پس بهتر است مقدار باد آن را کمی بکاهیم تا به بدنه فشار وارد نشود. برای جمع نمودن آن نیز کافیست یا توسط دست یا توسط پمپ های باد برقی در مدت زمان کمی باد آن را تخلیه نمایید.

شیوه نگهداری و مراقبت

نگهداری و مراقبت از این قایق بادی 4 نفره می تواند به روش های مختلف انجام شود. در ابتدای هر چیزی باید اشیای بسیار تیز را از قایق دور نمایید تا از اتفاقات احتمالی به دور بماند. روش دیگر برای مراقبت بیشتر از این قایق استفاده از روکش و یا کاور برای این محصول در زمان استفاده نکردن از آن می باشد.

سایر ویژگی ها

 از ویژگی های بسیاری خوبی که این قایق بادی داشته دو نشیمنگاه بادی همراه با تکیه گاه متصل به آن می باشد. نشیمنگاه پشتی داری که به صورت مجزا باد شده و به نشیمنگاه متصل می شود. قسمت لبه این کالا اهرم های مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو قرار داده شده که همگی آنها از جنس پلاستیک فشرده می باشند. قسمت کناری این کالا طناب نجات قرار گرفته و دو دستگیره مخصوص در قسمت ابتدایی و انتهایی آن برای حمل آسوده قرار گرفته است. همراه این قایق یک جفت پارو و یک پمپ باد دستی متوسط دو کاره قرار داده شده است. علاوه بر این یک کیسه حمل و نگهداری اشیای کوچک نیز همراه قایق قرار داده شده که به بدنه داخلی وصل می شود. در کل قایق بادی 4 نفره سی هاوک از بهترین قایق های بادی تفریحی از نظر کیفیت و حتی قیمت در فروشگاه اینتکس بوده که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...