قایق بادی سی هاوک 2 مدل 2018

intex 68347 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاوک همواره به عنوان یکی از بهترین قایق های بادی سری اسپورت شرکت اینتکس فروش بسیار خوبی داشته و کیفیت آن در میان قایق های چلنجر و اکسکروشن می باشد اما به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در مقایسه با قیمت آن ارزش خرید بسیار بالایی دارد. رنگ بدنه این قایق در تمامی مدل ها سبز بوده که شرکت سازنده یعنی اینتکس با پایبندی به آن این محصول را نیز به رنگ سبز تولید کرده است. تفاوت اصلی این قایق با مدل های پیشین بخش شیری رنگ جلویی و روشن تر شدن بدنه می باشد. به علاوه بر روی دیواره و در دو طرف لایه جدید قرار داده شده که ضد سایش بوده و باعث می شود در صورت قرار دادن دست بر روی آن صدمه ای نبیند. همچنین در کنار این لایه های ضد سایش دو عدد حلقه نگه دارنده پارو قرار دارد که علاوه بر نگهداری از پارو وظیفه ساده تر کردن پارو زدن را نیز بر عهده دارد.  مدل دو نفره این قایق بادی دارای دو عدد جای چوب ماهی گیری، ساک قرار دادن لوازم شخصی، سه محفظه باد به همراه دو پارو پلاستیکی و پمپ باد می باشد و با جنس بدنه وینیل ساختار مستحکمی داشته که می تواند میزبان موتور های بنزینی تا حداکثر یک و نیم اسب بخار و موتور های برقی تا 1.1 کیلو وات را میزبان باشد. 

اگرچه این قایق بادی برای سال های پیش است ، ولی در فروشگاه شما می توانید مدل های جدید تر و به روز این طرح را خریداری کنید . این محصول تنها در سال های پیش درج شده است و به این معنا نیست که شما مدل های قدیمی تر را خریداری خواهید کرد ، بلکه می توانید با برقراری تماس و یا مراجعه حضوری به فروشگاه اینترنتی اینتکس ، از فروشگاه بخواهید تا این قایق بادی را در مدل های جدید تر به شما تحویل دهد . شما می توانید با مطالعه مشخصات درج شده بر روی جعبه و کارتن قایق بادی از سال تولید آن مطلع شوید و با خیالی آسوده تر خرید های خود را انجام دهید . بنابراین با روش هایی که به شما معرفی کردیم ، می توانید اطلاع کاملی از محصول را کسب نمایید . 

جالب است بدانید که این قایق بادی یعنی قایق سی هاوک در چندین ظرفیت ساخته شده است که می توان گفت که این قایق ها برای استفاده دو نفره ، سه نفره و چهار نفره ساخته شده است ، و اکنون شما تصاویری از قایق بادی سی هاو2 را مشاهده می کنید که محصول در واقع برای استفاده دو نفره بوده و می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کد . البته که در بدنه این قایق درج شده است که قایق بادی برای چند نفر قابل استفاده است . یک خوبی و ویژگی که قایق های بادی نسبت به سایر شناور های بادی دارند ، این است که شناوری آن ها بر روی آب بسیار فوق العاده است و می توان از آن در آب هایی که خروشان هستند ، استفاده کنید .

 نوعتفریحی، ورزشی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.5 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سی هاوک 2 مدل 2018 یکی دیگر از سری قایق های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بهره می برد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ارگونومی ساخت :

یکی از ابتدایی ترین قدم ها در تولید هر گونه محصولی، طراحی آن محصول می باشد که طراحان کمپانی اینتکس توانسته اند با سلیقه بسیار خوبی که دارند و در طراحی قایق های بادی نسبت به باقی شرکت ها پیشتاز می باشد. فرم کلی این قایق همانند سایر قایق های بادی به شکل بیضی می باشد و دارای بدنه ای بسیار مقاوم نیز است. بدنه اصلی این قایق دارای مزیت هایی نسبت قایق های چوبی و فایبر گلاسی دارد که یکی از این مزیت ها این است که دارای تعادل بسیار بالایی نیز می باشند. دو هدد پارو نیز بر روی این قایق وجود دارد که توسط بست به بدنه قایق متصل شده و می توانید هنگاخم نیاز آن را به راحتی از بدنه آن جدا کرده و از آن استفاده کنید. همچنین در دوطرف بدنه این محصول دو عدد جای پارو تعبیه شده که می توانید پارو ها را در آن قسمت قرار داده و به پارو زدن مشغول شوید که این خود یک مزیت نسبت به سایر قایق ها محسوب می شود و هنگام پارو زدن، پارو جدا از بدنه نباشد. در قسمت جلویی این قایق بادی یک عدد دستگیره تعبی شده تا شما بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کرده. علاوه بر پارو یک عدد پمپ باد هم بر روی این محصول وجود دارد که می توان به وسیله آن قایق را باد زد.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از اصلی ترین چیز هایی که تمامی ما برای خرید یک محصول مد نظر داریم، جنس آن محصول است. یعنی همه ما نگران این هستیم که آیا این محصول دوام دارد؟ آیا بعد از مدتی استفاده دچار تغییر شکل نمی شود؟ اما شرکت اینتکس توانسته با استفاده از متریال های مرغوب تمامی این نگرانی ها را کند. جنس بدنه این قایق بادی از وینیل بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب مقاومت بالایی دارد و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی از ان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. قسمت کف این قایق به صورت دو لایه بادی بوده که باعث ایجاد نشیمنگاهی نرم شده است و می توانید به آسانی، ساعت آها درون این قایق نشسته و به هیچ وجه دچار خستگی و یا کوفتگی بدن نشوید. بدنه این محصول از کیفیت بسیار بالایی مقاوم است. یعنی شما می توانید به راحتی از آن در رود خانه و دریا استفاده کنید. یکی از مزیت های این محصول این می باشد که که اثر برخورد با سنگ های موجود در رودخانه، دچار پارگی نمی شود.

ابعاد و تحمل وزن :

قایق بادی سی هاوک دارای طول 236 سانتی متر، عرض 114 سانتی متر و ارتفاع 41 سانتی متر می باشد که در بین قایق های بادی این ارتفاع، ارتفاعی استاندارد به شمار می رود که به هیچ عنوان اجازه ورود آب به داخل قایق را نمی دهد. تحمل وزن این قایق بادی نیز 200 کیلو گرم می باشد که می توان وسایل دیگر را نیز با خود به داخل قایق برد و نگران به هم خوردن تعادل قایق نشد. همچنین به دلیل جا دار بودن این محصول، چند نفر می توانند به طور همزمان درون آن قرار بگیرند. وزن این کالا 9.1 کیلو گرم بوده که به راحتی می توان آن را به راحتی حمل و جا به جا کرد تا در هنگام سفر با خالی کردن باد آن، آن را با خود به مسافرت برد و از وجود همچین وسیله ی کاربردی بهره برد.

کاربرد قایق های بادی :

از این قایق می توان در دری و رودخانه ها برای تفریح استفاده کرد. یعنی می توان سوار آن شد و برای عکاسی و یا ماهیگیری به رود خانه رفت و در میان آب از طبیعت موجود در اطراف لذت برد. خوبی این قایق بادی این است که دارای تحمل وزن بالایی بوده و می توان وسایل مورد نیاز را درون آن قرار داد و نگران به هم خوردن تعادل ان نبود.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول ابتدا قایق را از بسته بندی خود خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن کرده. سپس توسط پمپ باد دستی که روی خود محصول وجود دارد آن را باد می کنید. البته می توانید برای تسریع بخشیدن به عمل باد زدن از پمپ های برقی استفاده کنید که می توانید برای تهیه این پمپ ها به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن فرمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری کنید. این قایق بادی دارای چند دریچه هوا بوده که دارای اندازه های مختلف می باشند و برای باد کردن از هر قسمت این دریچه ها می توانید از نازل های موجود بر روی این پمپ استفاده کرده و به راحتی سری پمپ را به دریچه هوای قایق متصل کنید و آن را باد بزنید. پس از این که قایق را به اندازه کافی باد زدید پمپ را ا  آن جدا کرده و درب دریچه هوای قایق را می بندید. اما نکته ای که در این قسمت وجود دارد این است که باید مراقب باشید تا قایق بیش از اندازه باد نشود. در غیر این صورت فشار زیادی به بدنه قایق وارد شده و بدنه قایق دچاره آسیب می شود.

مراقبت و نگهداری :

قایق های بادی دارای یک سری حساسیت ها نسب به قایق های چوبی و فایبر گلاسی دارند که یکی از این حساسیت ها این است که نباید جسم نوک تیزی با آن برخورد کند. در این صورت بدنه قایق دچار پارگی شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد. همچنین نباید بر روی این قایق ها پرشو جامپینگ کرد. زیرا فشار زیادی به آن وارد شده و به مرور دچار پاره گی می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...