قایق بادی سی هاوک 3 مدل اینتکس intex 68380

intex 68380 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاواک ۳ نفره اینتکس مدل intex 68380 n در سری سی هاوک بیشتر برای استفاده تفریحی به همراه دوستان و یا خانواده تولید شده است و تمامی مدل های قایق بادی سی هاوک در ابعاد& کیفیت و امکانات تفاوت هایی با هم دارند. مدل سه نفره این قایق به دلیل قیمت بسیار خوبی که دارد تا کنون مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. از این رو شرکت اینتکس با ایجاد تغییراتی در این محصول سعی کرده است تا محبوبیت آن را افزایش دهد. بخش اصلی بدنه همانند گذشته سبز رنگ است و تنها قسمت جلویی آن که نوشته SeaHawk 3 نیز بر روی آن قرار داده شده رنگ شیری دارد.

بدنه به صورت کامل از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است که در این مدل ضخامت لایه ها به 0.58 میلی متر می رسد که رقم بسیار خوبی به شمار می رود. در دیواره ها که دارای دو محفظه باد هستند از یک لایه و در کف قایق بادی که از نوع بادشو است از دو لایه وینیل استفاده شده است تا فشار بیشتری را تحمل کند. همچنین برای راحتی بیشتر سرنشینان دو عدد کوسن بادی نیز درون قایق بادی قرار داد. در مدل های جدید در کنار حلقه های پلاستیکی که برای نگهداری و سهولت در پارو زدن قرار داده شده است و در این مدل تعداد 4 عدد از آنها در دو طرف قایق قرار دارد دو پس ضد سایش قرار گرفته است تا با قرار دادن ممتد دست بر روی این قسمت ها طی گذر زمان از کیفیت این بخش کاسته نشود.

همچنین در دو طرف بدنه دو بخش پلاستیکی برای قرار دادن قلاب ماهیگیری نیز وجود دارد. همراه این محصول ساک حمل& ساک قرار دادن لوازم شخصی، پارو های آلومینیوم، پمپ باد  و برچسب تعمیرات قرار داده شده است تا از هزینه های اضافی برای آن جلوگیری کند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 360 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 ضخامت لایه ها 0.58 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی 
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای رویه ضد اشعه آفتاب
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیل های کوچک
 دارای اهرم ماهیگیری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی سی هاوک 3 مدل 2018

قایق بادی سی هاوک 3 مدل 2018 یک محصول بی نظیر می باشد که خصوصیات فوق العاده ای داشته و به همین دلیل در دسته بندی پر فروش ترین محصولات موجود در بازار قرار گرفته است. این محصول دارای پارو و پمپ باد بوده که از خصوصیات خوب ان به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید..

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول فوق العاده جذاب بوده و با ظرافت خاصی تولید شده است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و لبه های کناری و جلویی ان نیز به صورت گرد می باشد. لدنه اصلی این محصول به گونه ای طراحی شده که رنگ اصلی ان سبز تیره است. بر روی بدنه اصلی این کالا خطوط سفید ، زرد و کرم رنگی هم کشیده شده است که به زیبایی این محصول افزوده است.

هم چنین طرح یک عدد پرنده با رنگ زرد نیز در جلو ترین قسمت این قایق پیاده سازی شده است که فوق العاده شکیل می باشد. کف این محصول نیز به صورت یکدست سبز رنگ بوده و به صورت بادی و شیار دار طراحی شده است که باعث شده تا در هنگام استفاده از این محصول نرمی و لطافت فوق العاده ای را تجربه نمایید. هم چنین در دو سمت این قایق دو عدد نشیمنگاه نیز قرار دارد که به راحتی می توانید بر روی ان ها نشسته و از تفریح ابی خود لذت ببرید. علاوه بر این ها در جلوی این محصول یک عدد دستگیره نیز قرار دارد که می توانید به سادگی با در دست گرفتن ان ها این محصول را حمل و نقل کنید. هم چنین در کناره های این قایق هم قلاب هایی قرار گرفته است که پارو را در خود نگه داشته و می توانید به سادگی از ان ها استفاده نمایید. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای طراحی این محصول دارد.

جنس بدنه

یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان جنس بدنه ان است که فوق العاده شکیل می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که رویه این محصول ساخته شده از نوع وینیل بوده که بسیار مقاوم است. هم چنین کف این محصول هم از نوع وینیل دو لایه بادی تولید شده است که فوق العاده مقاوم است. هم چنین این محصول دارای رویه ضد اشعه افتاب می باشد که به مقاومت بیشتر این محصول کمک شایانی کرده است.

ابعاد و وزن

این قایق بادی دارای طول 295 سانتی متر و همین طور عرض 137 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 43 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به ضخامت هر یک از لایه های این محصول هم اشاره کرد که 0.58 میلی متر است. هم چنین این محصول می تواند تا 360 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل نماید که وزن بالایی است. هم چنین وزن کلی این قایق 15.3 کیلو گرم می باشد که وزن مناسب و معقولی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری اسان است. در ابتدا باید تمام تجهیزات این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید و ان ها را بر روی زمین قرار دهید. سپس از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن نقاط مختلف ان کنید. البته گفتنی است که در کنار این محصول یک عدد پمپ دستی نیز قرار دارد که نیاز شما را از این بابت برطرف کرده است.

پس از باد کردن نیز می توانید به سادگی ان را درون اب قرار داده و با قرار دادن صحیح پارو ها در جای خود اقدام به استفاده از این محصول کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید اشیا نوک تیز را از کنار ان دور کرده و از فرو کردن هر جسم دیگری که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد خودداری کنید. علاوه بر این ها مراقب باشید که در مکانی که قصد استفاده از این محصول را دارید شاخ و برگ درختان باعث اسیب رساندن به این محصول نشوند. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول با کیفیت عالی استفاده نمایید.

جمع بندی

قایق بادی سی هاوک 3 اینتکس مدل 2018 یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که دارای پاروی الومینیومی ، پمپ باد ، ساک حمل ، و اهرم ماهیگیری بوده و دو نشیمنگاه بادی هم دارد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...