قایق بادی فانتزی کودک نارنجی

bestway 34009 O

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی فانتزی کودک نارنجی یکی دیگر از قایق های کودک تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که برای استفاده در آب و هوای مطلوب مناسب است و بیشتر جنبه استفاده تفریحی دارد. این قایق بادی دارای رویه ای ساخته شده از وینیل می باشد و بخش های اصلی آن نیز با توجه به یک نفره بودن قایق 0.22 میلی متر ضخامت داشته که برای محصولی در این رده کاملا مناسب است. دیواره های این قایق بادی به صورت کامل از رنگ نارنجی بهره می برند. بخش بیرونی تنها یک محفظه باد داشته و کف آن نیز به صورت جداگانه باد می شود. قسمت های داخلی و دستگیره ها که برای حفظ تعادل می باشد و از جنس پلاستیکی بوده، به همراه قسمت جلویی آن که نگهدارنده نخ ضخیم برای حمل توسط بزگرسالان می باشد از رنگ سفید بهره می برد. بر روی بدنه قایق نیز اشکال فانتزی داشته و با اشکال خرچنگ، ماهی و اسب آبی همراه شده است که رنگ بندی زیبای آن برای کودکان جذاب است. این قایق بادی را می توانید به سادگی درون ساک حمل قرار داده و با صرف زمان کوتاهی پس از حمل راه اندازی و استفاده کنید.

 نوع تفریحی
 طول 135 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 860 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 3 - 10 سال
مشابه قایق باد
کف بادشو
دارای قسمت کف شفاف
 اقلام همراهدارای بسته تعمیرات

قایق بادی فانتزی کودک نارنجی

قایق بادی فانتزی کودک نارنجی یکی از محصولات تازه به بازار امده شرکت بست وی بوده که طراحی فوق العاده زیبایی دارد. این محصول یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین قایق های بادی مخصوص کودکان سنین 3 تا 10 سال می باشد که می توان از ان در استخر ، رودخانه و یا هر نوع اب ارام و خروشان استفاده کرده و لحظات خوشی را برای کودکان خود خلق نمایید. قصد داریم این محصول را به طور موشکافانه مورد بررسی خود قرار دهیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول در ابتدا باید گفت که شکلی مستطیلی دارد که لبه های ان گرد است. ظاهر این محصول مانند قایق های مخصوص بزرگسالان بوده که طرح های مختلفی بر روی ان نقش بسته است. در انتهای این محصول حروف لاتینی سبز رنگ نوشته شده است. در دو طرف ان طرح دو عدد ماهی با رنگ های نارنجی و قرمز کشیده شده است. در مرکز این محصول و در هر دو سمت دو عدد دستگیره سفید رنگ تعبیه شده که در هنگام نشستن در داخل این محصول می توانید امنیت کودک خود را با در دست گرفتن این دو دستگیره حفظ نمایید. در ناحیه جلو این محصول نیز یک عدد شکل ابر و هم چنین یک شکل سبز رنگ دایره ای کشیده شده است. در ناحیه جلو این محصول نیز طرح زیبایی از یک خرچنگ قهوه ای رنگ نیز به چشم می خورد که بسیار زیباست. تمام موارد گفته شده در رابطه با لایه اصلی این محصول می باشد. در داخل این محصول و کف ان نیز شیار هایی وجود دارد که در هنگام نشستن کودک در داخل ان از لیز خوردن و هم چنین تعریق جلوگیری می کند. در رابطه با رنگ اصلی این محصول نیز باید گفت که داخل و هم چنین بدنه اصلی این محصول ابی رنگ بوده و تنها یک لایه سفید رنگ در وسط این قایق به چشم می خورد. تمام موارد گفته شده به گونه ای است که باعث شده یک محصول زیبا و چشم نواز را شاهد باشیم.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید گفت که این محصول رویه ای از نوع وینیل دارد که دارای استقامت و مقاومت بی نظیری می باشد. هم چنین این محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید و همین طور شرایط مختلف اب و هوایی بسیار مقاوم بوده و تغییر رنگ و ظاهر نمی دهد. علاوه بر این ها کف این محصول نیز بادی می باشد که نرمی و لطافت بی نظیری را در اختیار کودک شما می گذارد. البته قسمت کف این محصول نیز به صورت شفاف طراحی شده است.

ابعاد و وزن

یکی از نکات دیگری که باید در مورد ان بحث و گفتگو کرد ابعاد و وزن این محصول است. این محصول دارای طول 135 سانتی متر و عرض 89 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای است که اکثر کودکان سنین 3 تا 10 سال می توانند به سادگی از ان استفاده کنند. ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.22 میلی متر است که بسیار مقاوم است. علاوه بر این ها این قایق دارای وزن 860 گرم می باشد که حمل و نقل ان بسیار راحت بوده و به سادگی می توان ان را جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول بسیار اسوده است و در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه انجام می گیرد. در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی حارج کرده و ان را بر روی سطحی هموار قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد یا محصولی که بتواند باد را با فشار خارج کند اقدام به باد کردن این قایق از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی ان کنید. پس از باد کردن کافی است که تک تک دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. گفتنی است که نباید بیش از اندازه این محصول را باد کرد چون درصد اسیب را بالا می برد. در رابطه با مراقبت از این محصول باید گفت که بهتر است پس از هر بار مصرف باد ان را خالی کرده و ان را جمع اوری کنید. نکته دیگر این است که از پریدن و جامپینگ بر روی ان خود داری کرده و اشیا نوک تیز را نیز از کنار ان دور کنید. رعایت این نکات باعث می شود تا سالیان سال بتوانید بدون افت کیفیت از این محصول استفاده کنید. هم چنین در کنار بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در مواقع اسیب دیدگی یا سوراخ شدن این محصول می توانید از ان استفاده کرده و اقدام به ترمیم ان کنید.

جمع بندی

قایق بادی فانتزی کودک نارنجی یک محصول زیبا و جذاب بوده که دارای کف شفاف و بادی می باشد. هم چنین طراحی این محصول مانند قایق بوده و مناسب کودکان سنین 3 تا 10 سال می باشد. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. اگر قصد خرید یک قایق بادی برای کودک دلبند خود را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول با کیفیت را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب تهیه کرده و از کیفیت بالای ان اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...