قایق بادی مارینر 3 اینتکس مدل جدید

intex 68373

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 3 اینتکس را می توان از بزرگترین و از مجهز ترین قایق های بادی دانست که شرکت اینتکس آن را با بهترین طراحی تولید کرده است . قایق های بادی مدل مارینر از نظر ابعاد و تعداد نفراتی که می توانند از آن استفاده کنند به مدل های دو نفره ، سه نفره و 4 نفره تقسیم می کنند که قایق بادی مارینر 3 اینتکس مناسب برای استفاده 3 نفره می باشد و می تواند به خوبی فضای کافی را برای نشستن سه فرد بزرگسال فراهم کند . این قایق بادی همچنین می تواند تا 400 کیلوگرم را تحمل کند که در واقع می توان گفت که بیشتر از وزن سه فرد بالغ خواهد بود . دلیل این تحمل وزن بالا نیز ابعاد بزرگ محصول و داشتن محفظه های بسیار بزرگ است که شناوری آن را بهبود بخشیده است . شما می توانید بر اساس نیاز خود مدل های مد نظرتان را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . و حتی مدل های بزرگ تر یعنی قایق بادی مارینر 4 نفره را خریداری کنید که تعداد نفرات بیشتری را نیز می تواند بر روی خود جای دهد . این نوع قایق بسیار مناسب برای ماهیگیری بوده و همچنین می توانید به آن موتور وصل کنید تا برای جابجایی با استفاده از موتور سرعت بیشتری را داشته باشید . هر چند در کنار محصول پارو قرار دارد که می توانید به عنوان یک قایق پارویی از قایق بادی مارینر 3 اینتکس استفاده کنید . 

بدون شک قایق های بادی مارینر انتخابی فوق العاده برای شما خواهد بود ، برای اینکه در دسته قایق های بادی فوق حرفه ای قرار می گیرند که شما با خرید و استفاده از آن ها ، اصلا متوجه نخواهید شد که سوار یک قایق بادی شده است ، برای اینکه قایق های بادی حرفه ای برند اینتکس می تواند دوامی بسیار بالا را داشته باشد تا بتوانید تجربه یک قایق سواری فوق العاده را از آن داشته باشید . حتی این قایق ها می توانند وزن های بسیار بالایی را به خوبی تحمل کنند . به طور مثال این قایق بادی برای استفاده 3 نفره بوده ولی می تواند حدودا تا وزن 400 کیلوگرم را تحمل کند . بنابراین می توان گفت که این محصول تا وزن 5 نفر را حتی می تواند به خوبی تحمل کند . 

این ویژگی یک امکان فوق العاده به شما خواهد داد و آن هم امکان به همراه داشتن و بردن وسیله های همراه خود به داخل قایق بادی می باشد . بنابراین حتی دیگر نیازی نیست که وسیله های خود را در ساحل قرار دهید تا کسی مراقب آن باشد ، بلکه می توانید وسیله های خود را داخل قایق قرار دهید و حتی نوشیدنی ها را با خود به قایق ببرید تا در وسط آب از آن نوشیده و لذت ببرید . این محصول دارای بدنه ای تقویت شده است ، شاید جالب باشد بدانید که چگونه بدنه این قایق تقویت شده است ، این مدل از معدود قایق های بادی است که کف آن از فایبرگلاس ساخته شده است تا دوام فوق العاده ای را به محصول ببخشد و از آسیب رسیدن به کف قایق جلوگیری شود .


  • قایق بادی مارینر 3 اینتکس 2021
  • طول : 297 سانتی متر
  • عرض : 127 سانتی متر
  • ارتفاع : 46 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc دو لایه ضخیم
  • جنس کف : فایبرگلاس
  • ظرفیت : 3 نفر
  • تحمل وزن: 400 کیلوگرم
  • نوع پارو : آلومینیومی
  • رده سنی : بزرگسال
  • نوع پمپ باد : دستی
  • برند : اینتکس
  • دارای طناب مهار و بالشت های بادی میانی
  • دارای قفل پارو
  • وجود محل نصب لنسر ماهیگیری و قابلیت نصب موتور
  • دارای چسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 68373

قایق بادی مارینر 3 اینتکس سری جدیدی از قایق های بادی طراحی شده مدل مارینر شرکت اینتکس می باشد که در سال ساخته شده و با توجه به تغییراتی که نسبت به مارینر 3 نفره قبلی خود دارد ، ویژگی ها و آپشن های بیشتری داشته و نمونه ای بسیار کاربردی و عالی است که می توانید آن را داشته باشید و با استفاده از آن به بازی و تفریح بپردازید .

قایق های بادی می توانند شناور های بسیار عالی بر روی آب باشند که می توانید از آن ها برای تفریحات آبی خود و گشت زنی بر روی آب استفاده کنید ، همچنین این محصولات می توانند به عنوان یک قایق ماهیگیری نیز مورد استفاده قرار بگیرند . با توجه به علاقه مندی شما به این نوع از قایق ها ، در ادامه بیشتر شما را با این محصول پر فروش آشنا خواهیم کرد . 

تولید و طراحی قایق بادی مارینر 3 اینتکس کمی شبیه به سری قبلی خود است ، ولی ابعاد آن کمی بزرگتر شده و همچنین ساختار آن کمی نوک تیز و کشیده تر شده است . این محصول با توجه به ابعادی که دارد می تواند برای استفاده 3 نفر بزرگسال مناسب باشد . طول این محصول 297 سانتی متر و عرض آن 127 سانتی متر می باشد که یک فضا و مساحت ایده آل را برای نشستن سه فرد فراهم خواهد کرد . 

قایق بادی مارینر 3 اینتکس  یک نوع قایق پارویی می باشد که شما می توانید با تهیه کیت های نگهدارنده موتور و تهیه موتور قایق ، قایق بادی مارینر 3 اینتکس را به یک قایق موتوری تندرو تبدیل کنید . زیرا این قایق قابلیت آن را دارد که با سرعت های بالا نیز بر روی آب حرکت کند . دلیل آن نیز استحکام بالا و تقویت بیشتر بخش کف قایق می باشد که به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و موج ها مقاومت داشته باشد . 

ویژگی های قایق بادی مارینر 3 اینتکس 

برای قایق بادی مارینر 3 اینتکس دو پارو سبک آلومینیومی در نظر گرفته شده است و در بدنه قایق نیز اهرمی برای نگه داشتن پارو تعبیه شده است که از آن طریق می توانید قایق را به اطراف هدایت کنید . این قایق دارای طناب های مهاری است که می توانید آن را به جایی متصل کنید تا خیلی دور نشود و یا در صورت پریدن داخل آب و قصد سوار شدن دوباره به قایق می توانید از طناب مهار کمک بگیرید . این قایق بادی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می تواند تا 400 کیلوگرم را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید . حجم بسته بندی محصول بسیار کوچک تر بوده و حمل و نقل آن ساده است . 

جنس قایق های بادی بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که هر چه جنس مرغوب تری برای تولید قایق بادی استفاده شود ، می توان گفت محصول تولید شده نیز کیفیت بالایی خواهد داشت . قایق بادی مارینر 3 اینتکس  از بدنه pvc دولایه ضخیم با رویه برزنتی ساخته شده است که سبب افزایش ضخامت و دوام عالی آن شده است ، به گونه ای که برخورد با موج به آن آسیبی وارد نخواهد کرد .

پی وی سی و برزنت هر دو از اجناس ضد آب هستند که پی وی سی در واقع موادی لاستیکی و با دوام است که ساختار بادی این محصول را تشکیل داده و برزنت نیز پارچه است که الیاف ضد آب و ضخیمی داشته و می تواند از بخش پی وی سی قایق بادی مراقبت کند . بخش کف این قایق بادی نیز برخلاف تصور شما از فایبرگلاس سخت تشکیل شده است که در واقع بدنه قایق های معمولی نیز از همین جنس است ، فایبرگلاس استحکامی به مانند فلزات داشته و البته با توجه به چگالی که دارد یک شناور عالی بر روی آب به شمار می آید .

از این رو از فایبرگلاس برای کف قایق بادی مارینر 3 اینتکس استفاده شده است . برای استفاده از این محصول نیز تنها کافیست تا با استفاده از پمپ های باد که در کنار محصول پمپ باد دستی وجود دارد ، بخش بادی بدنه قایق را راه اندازی کنید و سپس آن را داخل آب انداخته و استفاده کنید . شما می توانید این محصول را از نمایندگی تهران اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...