قیمت قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس

intex 68376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 4 قایق mariner 4 قایقی با سایز دیگر از خانواده قایق های بادی مارینر اینتکس که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی می باشد. محصولی بسیار با کیفیت و مقاوم که برای استفاده در آب های مختلف دریاها و دریاچه ها طراحی و ساخته شده است. این محصول در واقع از کفی فایبرگلاس مواج به صورت مجزا بهره برده که می تواند تاثیر بسزایی در مقاومت بالای این قایق داشته باشد.

قایق بادی حرفه ای اینتکس مارینر ، محصول جدید 2014 توضيحات محصول : قايق 4 نفره بادی ، مخصوص دريا ، درياچه و رودخانه برای استفاده 4 نفر بزرگسال برای قايقرانی و ماهيگيری لبه محافظ در سرتاسر بدنه قايق کف فایبرگلاس بسيار مقاوم محل نصب پايه موتور دارای يک جفت پاروی آلومينيومی 135 سانتيمتری دارای نشيمن های باد شونده دارای پمپ دستی بزرگ دارای کيف برای حمل ملزومات ماهيگيری دارای کيف مخصوص حمل باتری دو پايه مخصوص قرار گيری چوب ماهيگيری دارای دو دستگيره محکم برای حمل قايق بسته مخصوص تعميرات. 

از جمله قایق های بادی که همواره پر طرفدار بوده و می توان گفت که مقاوم ترین مدل تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد ، همین قایق بادی مدل مارینر می باشد . اگر شما نیز جستجوی کافی در رابطه با قایق های بادی داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این قایق مقاوم ترین نوع قایق می باشد که شما می توانید خریداری کنید . این قایق اگر در هنگامی که از آن استفاده کنید ، از قسمت کف به صخره ای برخورد کند ، آسیبی نخواهد دید ، برای اینکه این قسمت دارای کف فایبرگلاسی می باشد که مقاومتی بسیار بالا دارد و اگر به صخره ای برخورد داشته باشد آسیبی به آن وارد نخواهد شد . این جنس مقاومتی نزدیک به فلزات دارد ولی از آن جا که برای ساخت شناور از آن استفاده می شود در این نوع از قایق های بادی نیز استفاده شده است . خود این مدل به واسطه اینکه بسیار معروف است ، به عنوان یک برند شناخته شده است و بسیاری از افراد که به دنبال خرید یک قایق بادی حرفه ای هستند ، می گویند که یک قایق بادی مارینر می خواهند . 

البته که این جنس باعث افزایش وزن قایق بادی نخواهد شد و شما می توانید به بهترین شکل ممکن برای جابجا کردن قایق بادی آن را برداشته و جابجا کنید . در ضمن این قایق بادی یکی از بزرگترین قایق های بادی برند اینتکس می باشد که شما می توانید آن را خریداری کنید . اگر دوست دارید که قایق بادی بزرگی را داشته باشید که بتواند وزن های بالا را نیز به خوبی تحمل کند ، باز هم این مدل یکی از مناسب ترین مدل هایی است که شما می توانید انتخاب کنید . اگر شما وسیله های زیادی را با خود به داخل قایق بادی ببرید ، باز هم این محصول می تواند وزن آن را تحمل کند . تستی که توسط شرکت اینتکس صورت گرفته است ، این قایق می تواند تا 400 کیلوگرم را تحمل کند که یک تحمل وزن بسیار بالاست . 


 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 400 کیلو گرم
 طول 328 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 45 کیلوگرم
 دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای سه نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی مارینر 4 قایق mariner 4

قایق بادی مارینر 4 بزرگترین نوع قایق های بادی اینتکس در خانواده مارینر بوده که در میان بهترین قایق های بادی تولید شده این شرکت قرار می گیرد. محصولی با قدرت و دوام بالا که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای کاربرد های دیگر مانند حمل بار نیز مورد استفاده قرار می گیرد. محصولی با قدرت بالا که طراحی شده برای به کار بردن در انواع آب های پر عمق بوده و قابلیت استفاده برای هر سنی را خواهد داشت. این کالا از ویژگی های بسیار خوبی در خود بهره برده که اطمینان ما را از بابت داشتن یک قایق بادی با کیفیت افزایش خواهد داد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این قایق بادی از بهترین نوع خود بوده که نهایت تعادل را بر روی آب به ارمغان خواهد آورد. بدنه ای که از دیواره های گرد و ضخیم بهره برده که در تمام قسمت های آن ضخامت و اندازه هایشان با هم برابر هستند. البته ارگونومی آن به شکل 8 ضلعی بوده تا علاوه بر زیبایی و افزایش جای مخصوص نشستن، استحکام لازم برای قرار گیری بر روی آب را داشته باشد. طراحی بدنه ای که سبب می شود بیش از ظرفیت ذکر شده برای این قایق نیز از آن استفاده نمایند. اما سه نشیمنگاه بادی بدون تکیه گاه در وسط این کالا قرار گرفته اند که هر کدام به شکل مجزا راه اندازی می شوند. البته گفتنی است که این نشیمنگاه ها قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را دارند. لبه آن نیز اهرم های مخصوص قرار گیری پارو ها و همچنین اهرم مخصوص ماهیگیری تعبیه شده است. همچنین قسمت کناری قایق نیز یک طناب نجات برای کاربرد های مختلف قرار داده شده است.

جنس بدنه

یکی از مهمترین آیتم هایی که قبل از خرید قایق های بادی در نظر گرفته می شود جنس بدنه بوده که در این محصول نیز به آن توجه زیادی شده است. قایق بادی مارینر 4 نفره بدنه ای ساخته شده از جنس الیاف شمعی با رویه برزنتی داشته و به دلیل داشتان مقاومت و ضخامت بالا به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای آب و حتی برخورد عادی اشیا به بدنه یا برخورد قایق به صخره های عادی مقاوم خواهد بود. این بدنه از بهترین نوع بدنه های استفاده شده در قایق های بادی بوده که امکان استفاده از آن با خیالی آسوده را در آب های بزرگ مانند دریا و حتی رودخانه های خروشان به ما می دهد. اما قسمت کف این محصول به صورت دو لایه با روکش فایبرگلاس بوده که به شکل مواج و موازی شکل طراحی شده است. گفتنی است که روکش فایبرگلاس ضخیم آن به صورت مجزا بوده و می توان در صورت دلخواه از آن استفاده نکرد، ولی استفاده از آن نیز می تواند استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد. همچنین اهرم های پلاستیکی تعبیه شده بر روی قایق نیز همگی از نوع پلاستیک فشرده می باشند.

ابعاد و تحمل وزن

بزرگترین نوع قایق بادی مارینر یقینا از ابعاد و تحمل وزن بالایی هم بهره خواهد برد تا علاوه بر تفریحات با نفرات بالا به راحتی بار های سنگین را نیز در بستر آب جا به جا و حمل نمود. ابعادی معادل (طول: 328 سانتی متر ، عرض: 145 سانتی متر ، ارتفاع: 48 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به نسبت قایق های 4 نفره غیر بادی جایگیری کمتر و همچنین وزنی بسیار کمتر را خواهد داشت. این ابعاد البته در قسمت داخل آن کمی کوچکتر بوده اما همین امر باعث نمی شود که از ظرفیت آن بکاهد. هنگامی که این قایق بادی را راه اندازی کنید متوجه بزرگی درون آن خواهید شد. اما به نسبت ابعاد آن تحمل وزنی که این محصول خواهد داشت برابر 400 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای آن خواهد بود. در صورتی که بدنه این کالا را با باد زیاد سفت نکنیم می توانیم تا 39.5 کیلوگرم نیز به تحمل وزن آن بیفزاییم.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی قایق بادی مارینر 4 راه آسوده ای را در پیش دارید. تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کنید. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد دستی قرار داده شده در کنار این قایق را به آن دریچه ها متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. تا زمانی عمل باد زدن را ادامه می دهیم تا بدنه این کالا به خوبی شکل بگیرد. همچنین بادی از سفت شدن بیش از حد بدنه نیز جلوگیری کرد تا به مرور زمان به درز های آن آسیب وارد نکند. اما پمپ باد قرار داده شده در کنار این قایق بادی از نوع بزرگترین پمپ های بادی دستی بوده که علاوه بر قابلیت پمپاژ باد در قدرت بالا می توان برای مکش باد هم از آن استفاده کرد. بنابراین برای خالی کردن باد بدنه نیز همانند باد کردن هیچ گونه کار سختی را انجام نخواهیم داد. البته برای اینکه به صورت دستی این قایق را راه اندازی نکنیم می توانیم از پمپ های باد برقی هم استفاده کنیم.

شیوه مراقبت و نگهداری

راه های مراقبت از این قایق زیاد بوده ولی مهمترین آنها دور نمودن هر گونه اشیای بسیار تیز از بدنه محصول می باشد. همچنین باید از انجام هر گونه عمل پرش و یا جامپینگ بر روی قایق خودداری نمود. هنگامی که از آن استفاده ای ندارید بهتر است پس از جمع کردن قایق به شکل صحیح در داخل ساک حمل خود و در جایی مطمئن قرار دهید تا در برابر اتفاقات ناگهانی در امان باشد. اما در صورتی که به هر دلیلی این کالا آسیب دید به راحتی و در مدت زمان کم توسط بسته های تعمیری شرکت اینتکس قابل تعمیر خواهد بود.

کاربرد و سایر ویژگی

از کاربرد های مهم این قایق بادی همانطور که در توضیحات اولیه اشاره کردیم می توان به استفاده به عنوان قایق ماهیگیری، مسابقات ورزشی ساده و همچنین گشت و گذار های آبی اشاره نمود. اما کاربرد اساسی آن نیز حمل و جا به جایی هر گونه بار و اشیایی که متناسب با ابعاد و تحمل وزن قایق بوده می باشد. برخی از مشتریان هستند که در همین جهت این قایق را خریداری کرده و برای جا به جایی بار های خود بین سواحل، رودخانه ها و کشتی یا لنج ها استفاده می کنند. از ویژگی های کلی این کالا نیز می توان به داشتن کف فایبرگلاس مقاوم، داشتن اهرم های ماهیگیری، طناب نجات، یک جف پارو آلومینیومی با قابلیت رگلاج و تغییر سایز، داشتن پمپ باد دستی بزرگ دو کاره، کیسه نگهداری اشیا و ساک حمل مخصوص اشاره نمود.

جمع بندی

قایق بادی مارینر 4 محصولی با کیفیت و بسیار خوب از شرکت اینتکس برای انواع استفاده های مختلف بر روی آب که در میان بهترین و مقاوم ترین قایق های بادی این شرکت قرار می گیرد. محصولی که تا کنون تواسنته با تولیدات موفق خود به یکی از پر فروش ترین قایق های بادی اینتکس تبدیل شود. این کالا توسط شرکت اینتکس عرضه شده و به تمام قسمت های کشور ارسال می شود.

 

مشخصات قایق بادی مارینر 4

شرکت اینتکس به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولیدات محصولات بادی همواره کالاهای بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. به محصول این شرکت در زمینه قایق بادی, سری مارینر می باشد. می‌باشد این قایق از بدنه بسیار با کیفیتی ساخته شده است و بدنه آن به صورت کامل از لایه های pvc پوشانده شده است. لایه های پی وی سی دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر آب هستند و در استفاده طولانی مدت از پوسیده شدن بدنه قایق جلوگیری می‌کند. می‌کنند و ساختار تمامی محصولات بادی اینتکس از پی وی سی می باشد. قایق بادی مارینر 4 از بهترین مواد اولیه در میان قایق بادی مارینر 4 بهره می‌برد. این دارای دیواره هایی به ضخامت 0.75 میلی‌متر می‌باشد که در هیچ یک از سایر محصولات این گروه کالا مشاهده نمی‌شود. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این قایق بادی به شما عزیزان ارائه کنیم با ما همراه باشید.

جنس و کیفیت بدنه

کیف بدنه قایق بادی مارینر 4 کاملاً عالی است و نقطه مثبت این محصول به حساب می‌آید. ضخامت لایه های بدنه این محصول 0.75 میلی‌متر بوده که در کنار استخر های پیش ساخته بهترین مواد اولیه ساخته شده توسط شرکت اینتکس به حساب می‌آید. این ماده دارای انعطاف بسیار خوبی می باشد علاوه بر این می تواند فشار وارده را نیز به خوبی تحمل کنند اما تنها مواد اولیه خوب در ساخت قایق بادی تاثیر ندارد و موارد دیگری همچون نوع ساختار بدنه و اتصالات آن نیز اهمیت بالایی دارد. در این قایق بادی اینتکس ساختار کاملاً مناسب و پیروزی استفاده کرده است و چسب های بدن نیز به صورت حرارتی مسئولیت اتصالات این قایق بادی را به دست گرفته اند. همچنین بخش های پلاستیکی بدنی نیز از پلاستیک کامل با کیفیت درجه یک و نرم ساخته شده است که محل قرار دادن چوب لنسر برای ماهیگیری و پارو های قایق است.

ابعاد قایق مارینر اینتکس 

قایق مارینر اینتکس دارای ابعاد بسیار بزرگی است و از هم رده های خود بزرگ تر می باشد. برای مثال دو قایق بادی چهار نفره در مدل‌های مارینر و سی هاوک یا اکسکروشن اختلاف ابعادی محسوسی با یکدیگر دارند . قایق مارینر اینتکس بسیار بزرگ تر می باشد و در مدل سه و چهار نفره تولید شده است. نقشه اصلی بدن این محصول با ابعاد اعلام شده در توضیحات محصول متفاوت است و فضای قابل استفاده در بخش داخلی کوچکتر از اعداد اعلامی از سوی سازنده می باشد.

ظاهر قایق بادی مارینر به شکل هشت ضلعی ترکیب شده با بیضی می باشد. به این صورت که آیا ظاهر طویلی دارد و مشابه یک هشت ضلعی می باشد. قسمت های اصلی این محصول با رنگ خاکستری تزئین شده اند و دیواره های آن نیز دارای رنگ بندی قرمز و آبی می باشد که کاملا مناسب استفاده در دریاست. در هر دو مدل لوگو مارینر و اینتکس بر روی بدنه قرار گرفته است. در قایق بادی سه نفره مارینر دو کوسن و در مدل چهار نفره سه کوسن در قسمت های میانی قرار گرفته است. اما بخش اصلی و مزیت اصلی این محصول مربوط به کف فایبرگلاس آن است که علاوه بر کیفیت بالا باعث افزایش استحکام و پایداری قایق نیز می شود. برای نصب قایق بادی مارینر در ابتدا باید آن را در خشکی و محلی که عاری از هر گونه شئ تیز باشد پهن کنید. در ادامه کف فایبرگلاس آن را به داخل آن منتقل کرده و پهن کنید. سپس نوبت به باد کردن چهار محفظه باد قایق بادی می رسد. قایق مارینر اینتکس برای افزایش پایداری

و امنیت آن از چهار محفظه باد اصلی و جداگانه در ساختار سری مارینر استفاده کرده است که تاثیر بسیاری در افزایش کیفیت آن داشته است. پس از باد کردن قایق آماده استفاده است. طناب های نجات را نیز به کناره های آن ببندید و پارو را نیز سر هم کنید. همچنین کوسن های بادی را نیز آماده سازی و به گیره های بدنه متصل کنید. پس از انجام این موارد با انتقال قایق به آب، آماده استفاده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...